آژانس های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

به صورت کلی، هر کاری که شما در آن از ابزارهای دیجیتال (مثل ایمیل، سایت، پیامک و...) برای تبلیغات، فروش، نظرسنجی یا معرفی محصولات یا خدماتتان استفاده کنید، نوعی بازاریابی دیجیتال است.
تماشا کنید: آیا ما واقعاً بر تصمیم*های خود تسلط داریم؟حتما بخوانید: تماشا کنید: آیا ما واقعاً بر تصمیم*های خود تسلط داریم؟
دیجیتال مارکتینگ مرزبندی مشخصی ندارد که لیستی از ابزارها و وظایف را برای آن تعریف کنیم اما براساس تجربه و کارهای متداول می*دانیم بیشتر چه کارهایی زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می*گیرند.
دنیای دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده است. قدم اول برای ورود به این دنیا، شناخت تکنیک*ها و ابزارهای آن است. در این بخش تمامی عناصر اساسی دیجیتال مارکتینگ را به صورت مختصر و مفید توضیح می*دهیم. پیشنهاد می*کنیم بعد از آشنایی اولیه سری به صفحه آکادمی نوین بزنید و یادگیری را از همین امروز شروع کنید.
وبسایت مارکتینگ
اهمیت وبسایت در بازاریابی دیجیتالوبسایت اصلی*ترین پایگاه مشتریان شماست! به احتمال خیلی زیاد اولین برخورد مشتریان با کسب*وکار شما در وبسایت اتفاق می*افتد. دیگر نمی*توانید مثل کسب*وکارهای سنتی با استخدام یک فروشنده چرب زبان مشتریان را جذب کنید! پس باید کاری کنید که مشتری جذب خودِ وبسایت شود.
شاید بگویید نیازی به سایت ندارم، با یک پیچ اینستاگرامی زیبا هم *می*توانم محصولاتم را بفروشم. در جواب باید بگویم، بله! حتماً باید این کار انجام دهید! اما اگر فردا این پیچ به هر دلیلی از دسترس خارج شد، مشتریان دیگر چگونه می*توانند شما را پیدا کنند؟
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]