هیتر ایستاده چه مشخصاتی دارد؟

برای تامین هوای گرم یک محیط می توانید از هیتر و یا بخاری استفاده کنید و دمای هوای محیط را به میزانی دلخواه تنظیم کنید. این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند که مدل ایستاده یکی از مدل های آن است که در این مقاله قصد معرفی آن را به شما داریم. شما با تهیه این محصولات از سامان طیور می توانید از خدمات پس از فروش در سراسر ایران بهره مند شوید.

کوره هوای گرم ایستاده دارای چه مزایایی است؟

این مدل ها دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که اگر قصد خرید آن ها را دارید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه با سامان طیور همراه باشید:
1. خروجی که برای دمای این مدل ها در نظر گرفته شده است به اندازه 300 درجه فارنهایت است.
2. این مدل ها کاملا دو جداره هستند و عایق حرارتی بسیار خوبی می باشند.
3. برای داشتن دمای بسیار بالا در آن ها، کوره و رادیاتور های ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.
4. در این مدل هیتر کابینتی فن های سانتریفوژ به کار رفته است که کاملا در برابر دما و حرارت های بالا مقاوم هستند و به صورت فولی تسمه هستند.


مزایا و امکانات کولر های پلمیری سلولزی صنعتی


1. به منظور ارتقای راندمان خنک سازی کولر صنعتی، امکان استفاده از اینور تر برای شما وجود دارد بدین معنی که می توانید نحوه عملکرد کمپرسور را تغییر دهید و از حالت های روشن و خاموش خارج شوید.
2. نصب اینور تر مزایای زیادی را در پی دارد زیرا منجر می شود که دیگر نیازی به استارت زدن مداوم کمپرسور نداشته باشید و همین امر مصرف برق را به میزان چشمگیری کاهش می دهد و همین موضوع سبب می شود که هزینه های شما کاهش یابد و بهره وری در مصرف انرژی افزایش یابد.
3. این کولر ها در ظرفیت های مختلفی طراحی شده اند که برای کاربر های متنوعی مناسب هستند.
4. در برخی از مدل های کولر صنعتی می توانید چندین ظرفیت را به صورت دستی و یا از طریق ریموت کنترل تنظیم کنید.
5. بدین منظور که سیستم سرمایشی شما دچار سایش و خرابی نشود از ترموستات و ترمومتر هوشمند استفاده شده است که درجه حرارت دلخواه خود را می توانید تنظیم کنید و دیگر فشار های مضاعف بر روی کولر وارد نمی شود.
6. با استفاده از اپلیکیشن های مخصوصی که نوشته شده است به راحتی می توانید کولر را از راه دور کنترل کنید و این هوشمند سازی شدن کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.
7. اگر نیازی به تعمیر و نگه داری داشته باشید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و محتمل هزینه های اضافی نخواهید شد.
8. برای این منظور که هوا دهی به سمت بالا و رو به رو انجام شود، دو نوع فن محوری یا اکسیال و سانتری فیوژ در آن ها به کار رفته است.
9. به دلیل وجود اینور تر، وجود اجزای با کیفیت داخل آن، هوشمند سازی کنترل دما، انتخاب بدنه و پد های مناسب برای آن، عمر مفید کولر بسیار زیاد می باشد.
10. این وسیله سرمایشی را به راحتی می توانید نصب کنید.

رگلاتور شامل چه بخش هایی است؟

فشار شکنی که در آبخوری نیپل به کار می رود دارای بخش های زیر می باشد:

1. پیچی جهت تنظیم فشار آب و نشانگری برای مشخص کردن سطح آب: با استفاده از این دو مورد می توانید به راحتی فشار آب و مقدار آب را در خطوط تنظیم کنید که این کار در هنگام انجام واکسیناسیون و هنگامی که طیور در سنین مختلف هستند، بسیار به شما کمک خواهد کرد که مقدار آن را به میزانی مناسب تنظیم کنید.
2. شیری که برای شستشوی خط به کار می رود: برای نظافت و شستن اجرام باقی مانده، به صورتی که کاملا از خطوط خارج شوند می توان شیر شستشوی خط را با فشار زیاد باز کرد تا نظافت را در خطوط برای شما به خوبی انجام دهد.
مزیت وجود این فشار شکن ها چیست؟
وجود رگلاتور ها به دلایل زیر، مزایای زیادی را در پی دارد:

1. میزان آب دهی کاملا کنترل شده در شرایط مختلف انجام می شود.
2. نصب و استفاده از آن ها کاملا راحت است.
3. با توجه به ویژگی ها و خصوصیات خوبی که دارد، دارای قیمتی کاملا مناسب و به صرفه است.
4. در ابتدا، انتها و میانه خط نیپل قابلیت نصب دارد.

سیستم تولید مه پرسی

برای ایجاد چنین دستگاه هایی اقدام به پرس کردن شیلنگ های هیدرولیک سیم دار و پایه های برنجی پیچی می کنند. در این نوع از سیستم ها مشکل زنگ زدگی و گرفتگی نازل ها وجود دارد و دلیل چنین اتفاقی این است که در آن از مهره های دنباله آهنی پرس شده استفاده شده است. از جمله مشکلات دیگری که در این مدل وجود دارد می توان گفت که شلینگ های نا مرغوبی برای آن ها در نظر گرفته می شود که به مرور دچار پوسیدگی خواهند شد، نصب این نوع بسیار سخت و زمان بر است زیرا باید حتما قبل از نصب پرس کاری انجام شود.

دستگاه سیستم مه پاش دارای لوله گالوانیزه
برای اجرای این سیستم مه پاش دو راه وجود دارد:
1. برای نصب نازل های مه پاش روی لوله، لوله ها را سوراخ و قلاویز می کنند.
2. از 3 راهی یا 4 راهی گالوانیزه استفاده می شود.
مشکل این مدل مانند مدل قبلی در ایجاد زنگ زدگی و گرفته شدن نازل ها پس از یک مدت استفاده می باشد.

سیستم مبدل مه با لوله سفید
نازل مه پاش با مبدل برنجی 2.1 به 4.1 به یک سر برنجی پلاستیکی متصل و نصب می شود و بیشترین میزان فشار کاری در این مدل دستگاه ها 40 بار گزارش شده است. از جمله معایب این دستگاه ها این می باشد که نور از آن ها عبور می کند و در برابر نور خورشید مقاوم نیستند.

سه راهی ها برای تخلیه دان در چه مکان هایی استفاده می شوند؟

در این سیستم انتقال دان غذای طیور در بخش هایی از لوله های آن برای تخلیه مواد یا دان ها نیاز به یک خروجی می باشد که در این قسمت ها از سه راهی تخلیه استفاده می شود. این قطعات شامل انواع مختلفی می شوند و به دو نوع کشو دار و بدون کشو تقسیم بندی می شوند که شما باید بر حسب نیاز خود یکی از این انواع را تهیه و استفاده کنید.

ویژگی به کار رفته در تولید این سه راهی ها چیست؟
در درون این قطعه ها یک زبانه قرار داده شده است که با استفاده از نخ می تواند مسیر خروج دان ها و مواد را بر حسب شرایط و بر طبق نیاز باز یا بسته کند. قطری که برای قسمت سوراخ خروجی آن در نظر گرفته شده است به اندازه 75 میلی متر می باشد که این بخش را باید با استفاده از یک لوله ای که خرطومی می باشد به بخش تخلیه یا هاپر وصل کرد.