سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

روش نصب و اجرای دیوارپوش های سه بعدی

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: روش نصب و اجرای دیوارپوش های سه بعدی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مهر -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    GB
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    Charlesseame
    نام دانشگاه
    miseFXD
    پایه نظام مهندسي
    86457861589
    نوشته ها
    7
    پسندیده
    1
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    211

    روش نصب و اجرای دیوارپوش های سه بعدی

    روش نصب و اجرای دیوارپوش های سه بعدی







    دیوار پوش های Best-Wall در سه سایز۳۰۰*۳۰۰ ، ۵۰۰*۵۰۰ و ۸۰۰*۶۲۵ میلیمتر موجود بوده که به تناسب فضای مورد نظر قابل استفاده می باشند. این دیوار پوش ها پس از نصب بر روی دیوار درزگیری شده و به رنگ های دلخواه رنگ آمیزی می گردند. گروه “بست وال” با داشتن کادری مجرب آماده نصب و اجراء محصول خود در سراسر کشور می باشد. دیوار پوش های سه بعدی در مرحله نصب به صورت خام می باشند و بسته به سلیقه افراد دارای رنگ پذیری بیشماری خواهند بود. همچنین از این محصول جهت پوشش سقف نیز استفاده می گردد و جلوه ای زیبایی به سقف خواهد داد. در ذیل چکیده ای از روش نصب و اجراء مختصرا” آمده است:









    • مرحله اول: آماده سازی سطح

      [COLOR=inherit !important] برخلاف برخی از پنل های دکوراتیو برای نصب دیوارپوش بست وال نیازی به زیرسازی خاص و یا فریم و شبکه بندی نمی باشد چرا که این پنل ها به صورت مستقیم روی هر سطح صافی قابل اجراء هستند. جهت شروع نصب، سطح دیوار مورد نظر می بایست عاری از هر گونه آلودگی و چربی باشد. جهت حصول بهترین نتیجه ضروری است سطح دیوار کاملا صاف و یکدست باشد . سطوح گچکاری شده (سفید کاری شده)، دیوار از پیش رنگ شده، دیوار یا سقف کناف شده،سطوح MDF یا نئوپان، کاشی، سنگ و سرامیک از جمله زیر کارهای مناسب جهت انجام نصب به شمار می آیند.


      [/COLOR]
    • مرحله دوم: تراز کردن دیوار

      [COLOR=inherit !important]پس از آماده نمودن سطح دیوار و انجام اندازه گیری و محاسبات لازم، شروع به کشیدن خط طراز افقی جهت نصب می نماییم. پس از این مرحله شروع به چسبانیدن پنلها می گردد. چسب مورد استفاده، چسب خاص صنعتی بوده که بسیار مقاوم و مناسب جهت چسبانیدن این نوع دیوارپوش بر روی سطح دیوار است. پس از انجام عملیات چسب زنی، اولین پنل چسب کاری شده از روی نقطه صفر شروع، روی دیوار چسبانیده خواهد شد.


      [/COLOR]
    • مرحله سوم: نصب پنل ها

      [COLOR=inherit !important]پس از چسبانیدن اولین تایل، تایل های بعدی یکی پس از دیگری به همین روش کنار یکدیگر بر روی دیوار چسبانیده خواهند شد. با توجه به طرح و مدل پنل ها، آنها را می توان با یک یا چندین طرح چینش نمود. برخی از طرح های بست وال حتی تا 12 مدل مختلف (برای یک طرح) قابل چیدمان هستند. برخی از طرح ها را نیز می توان به صورت منظم، نیمه منظم و یا نامنظم نصب نمود که هر کدام از این چینش ها به نوبه خود دارای زیبایی خواصی هستند.


      [/COLOR]
    • مرحله چهارم: برشکاری در صورت لزوم

      [COLOR=inherit !important]یکی از مزایای دیوارپوش های بست وال قابلیت برش خوردن آسان آنهاست. بدین ترتیب تمام سطح دیوار یا سقف مورد نظر را می توان به صورت کامل پوشش داد. و احتیاج به استفاده از قاب و یا سایر اکسسوری ها در کنار آن نیست. لذا در صورت نیاز به بریدن، پس از اندازه گیری مسیر برش با چسبانیدن نوار چسب یا کشیدن خط مشخص می گردد و محل مورد نظر توسط یک اره ظریف یا کاتر بریده می شود. سپس لبه های برش خورده توسط سنباده نرم تمیز می گردد.


      [/COLOR]
    • مرحله پنجم: اعمال آستر ویژه

      [COLOR=inherit !important]پس از اتمام چسبانیدن تمام پنل های دیوارپوش و کامل شدن سطح دیوار، عملیات نصب و اجراء وارد مرحله بعد خواهد شد. قبل از شروع درزگیری و رنگ آمیزی ، برای حصول کیفیت بهتر، دیوارپوش نصب شده توسط آستر مخصوص BestWall پوشش داده می شود. بهترین روش جهت اعمال آستر استفاده از شیوه اسپری کردن می باشد.

      [/COLOR]
    • مرحله ششم: رنگ آمیزی

      [COLOR=inherit !important]یکی از خصوصیات منحصر بفرد پنل های بست وال قابلیت درزگیری آنهاست. در روش نصب بدون درز یا یکپارچه (Seamless) قبل از عملیات رنگ آمیزی لازم است درزهای موجود بین پنل ها توسط ماده نانو درزگیر مخصوص Best Wall پر شوند و پس از انجام کامل درزگیری اقدام به رنگ آمیزی گردد. قابل توجه اینکه درزگیر مورد نظر وارداتی و خاص این محصول بوده که توسط شرکت بست وال وارد می گردد و جهت حصول بهترین نتیجه توصیه می گردد از استفاده از درزگیرهای معمول اجتناب نمود، چرا که در صورت استفاده از درزگیرهای دیگر امکان ترک خوردن و نایکنواختی محل درزگیری محتمل می باشد.


      [/COLOR]
    • مرحله هفتم: بهره برداری

      [COLOR=inherit !important]پس از انجام عملیات درزگیری، دیوارپوش ها با رنگ مورد نظر دو تا سه بار رنگ شده و پس از آخرین دست رنگ می بایست به آن چند ساعت زمان داد تا پس از آن دیوار قابل بهره برداری باشد. برای حصول بهترین کیفیت و یکنواخت ترین رنگ آمیزی بهتر است از روش پاششی استفاده نمود. در غیر اینصورت استفاده از غلتک یا قلمو جهت رنگ آمیزی نیز امکان پذیر می باشد. دیوارپوش های بست وال پس از اجراء دارای نمای بسیار زیبا و چشمگیری هستند که البته در صورت انجام نورپردازی بصورت شگرفی زیبا و بی بدیل خواهند شد.
      [/COLOR]














    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۴۰۰
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    7
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    103
    دیوارپوش چوبی مجموعه ای از ورق های چوبی با ابعاد و طرح های متنوع است. می توان برای زیباتر شدن طرح پوشش دیوار از پانل چوبی با تفاوت رنگی متمایز استفاده نمود. دیوارپوش چوبی دارای دوام مناسبی است اما در طولانی مدت نیاز به نگهداری دارد که از روکش هایی برای افزایش طول عمر مفید پانل چوبی می توان ایجاد نمود.دیوارپوش چوبی در واقع تخته های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره خاکستری و... هستند که می توان آن ها را در کنار هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب کرد و جلوه ی متفاوتی به فضای دیوار خود بخشید. این دیوار پوش های چوبی می توانند انواع و اندازه های مختلف داشته باشند ودارای رنگ های متفاوت می باشد تا تداخلی با فضای داخلی شما ایجاد نکند.رنگ گرم و بافت طبیعی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] چوبی در طراحی داخلی فضا نقش به سزایی دارد و باعث ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد می شود. چوب عایق مناسبی برای حرارت و صوت است و باعث کاهش تبادل حرارت و سر و صدا از محیط بیرون می شود. از انواع دیوارپوش چوبی می توان به دیوارپوش ترموود اشاره نمود.

    مزایای استفاده از دیوار پوش چوبی


    • ۱توجیه اقتصادی
    • تسهیل و سرعت در نصب
    • ضد حشرات و باکتری‎ها
    • گرمابخش منزل (چوب احساس گرمی و آرامش در منزل بوجود می آورد)
    • طول عمر بالا
    • عایق حرارتی
    • سازگار با طبیعت
    • عایق صوتی
    • متریال مناسب جهت استفاده در اقلیم سرد و خشک
    • تنوع در رنگ

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 13:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو