خصوصیات سپتیک تانک شرکت فایبرگلاس

از جمله خصوصیات خوبی که این محصول از نوع فایبرگلاس دارد این می باشد که دارای قیمت کاملا مقرون صرفه ای می باشد که برای تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد، دارای کیفیتی عالی است که ساخت ابعاد آن نیز بر طبق سفارش مشتری و دلخواه وی انجام می شود و مونتاژ آن در محل مورد نظر شما صورت می گیرد.
ساخت قطعات فایبر گلاس سپتیک تانک فایبرگلاس که در شرکت فایبرگلاس انجام می شود به این صورت می باشد که برای آن پوششی از نوع ضد اشعه ماورا بنفش uv در نظر گرفته شده است، ایزولاسیون این محصول کامل و عاری از هر گونه بویی می باشد.

مشخصات ساخت قطعات فایبرگلاس باکس پیک موتوری مدل پروانه ای

این باکس پیک موتوری شرکت فایبرگلاس علاوه بر داشتن ظاهری متفاوت و گوناگون، دارای ابعادی کاملا مناسب می باشد که جا دار بوده و هر وسیله ای به راحتی در آن جای گیرد. ابعادی که در ساخت قطعات فایبرگلاس آن در نظر گرفته شده است، ۵۵ در ۵۳ می باشد و دارای ارتفاع ۶۰ سانتی متر می باشد.
همچنین باید بگوییم که دارای نصب بسیار آسانی می باشد که برای این منظور نیز ۳ پیچ برای آن قرار داده شده است که سبب می شود به راحتی بر روی هر موتور سیکلتی نصب شود.
در داخل باکس پروانه ای شرکت فایبر گلاس طبقه هایی در نظر گرفته شده است که بتوانید به راحتی چندین سفارش را حمل کرده و به دست مشتریان برسانید و دچار سردرگمی و به وجود آمدن بی نظمی در داخل جعبه خود نشوید.
شما به راحتی می توانید هر وسیله ای را داخل آن قرار دهید و هیچ نگرانی از آسیب رسیدن به آن نداشته باشید زیرا که ساخت قطعات فایبرگلاس باکس پیک موتوری مدل پروانه ای کاملا مستحکم و ضد ضربه می باشد و به خوبی هر وسیله ای را محکم در داخل خود نگه می دارد.

ویژگی کلاه کاسکت ایمنی فایبرگلاس ضد ضربه

شرکت فایبرگلاس به ساخت قطعات فایبرگلاس کلاه کاسکت ایمنی پرداخته است که کاملا ضد ضربه، ضد خش و خراش باشد و بتوان به راحتی آن را مورد شستشو قرار داد به صورتی که کیفیت خود را حفظ کند، بد فرم نشده و یا تغییر رنگ ندهد.
این محصول با وزنی بسیار سبک و مناسب ساخته می شود که با ایجاد حس راحتی، وزن سنگین بر روی سر موتور سوار احساس نشود و همچنین دارای سایز بندی برای افراد مختلف است و شامل ست های بسیار زیبایی با انواع باکس پیک موتوری می باشد.