[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]




سوغات تور سنگاپور


در سنگاپور مراکز خرید بسیاری وجود دارد که هر چه خواستید میتوایند بخرید اگر دوست دارید لباس بخرید در مراکز خرید انواع لباس های مارک و سنتی را میتوانید پیدا کنید.
اما [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] توصیه دیگری دارد به عقیده ما در همه جای دنیا لباس هست در مسافرت چیزی را به سوغات بیاورید که در جای دیگری یافت نمیشود.
سوغات های سنگاپور که در جای دیگری یافت نمیشود را با هم بررسی کنیم.
خشکبار
انبه خشک یکی از خشکبار هایی است که در ایران یافت نمیشود و بسیار لذیذ و پرطرفدار است در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] انبه خشک را برای سوغاتی فراموش نکنید.
از طرفی دیگر سنگاپور یک کشور استوایی است و خشکبارهای کشور استوایی بسیار تازه است و میتواند بهترین سوغاتی باشد.
اسنک رول میگو
اسنک رول میگوی تند یکی دیگر از آن سوغاتی های خاصی است که فقط در سنگاپور پیدا می شود. برای خرید این سوغاتی در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] به سوغاتی فروشی های داخل فرودگاه سر بزنید .اسنک رول میگو طعم های مختلفی دارد میتوانید قبل از خرید تست کنید.
چای معطر سنگاپور
در سنگاپور نزدیک به ۸۰۰۰ نوع مختلف چای با بسته بندی بسیار شیک وجود دارد درست است که در همه جای دنیا چای وجود دارد ولی چای معطر سنگاپور فقط در سنگاپور یافت میشود و میتواند یک سوغاتی بسیار خوب باشد.
صنایع دستی
در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] میتوانید صنایع دستی به سوغات بیاورید مثل انواع لباس های سنتی، صندل های گلدوزی شده کار دست، و سفال های منقوش زیبایی را پیدا کنید.