مجله 111 معماری ال کروکیز - ام وی آر دی وی- El Croquis MVRDV



مجله ال کروکیز از مجلات مطرح بین المللی معماری می باشد که هر شماه از مجله خود را به یکی از معماران مطرح اختصاص میدهد.
شماره 111 این مجله به کارهای گروه MVRDV از گروه های مطرح معماری هلندی می باشد.
اين گروه در سال 1991 , در رتردام تاسيس شد.اعضاي اين گروه ويني مس, ژاکوب وان ريج و ناتاليا دي رايس هستند که نام اين گروه از حروف اول فاميلي اعضا گرفته شده است, De Vries, Van Rijs, Maas.
ويني مس موسس گروه متولد 1959 است ودرسال 1990از دپارتمان معماري دانشکده مهندسي ساختمان دانشگاه دلف فارغ التحصيل شده است,او پيشتر به همراه ناتاليا دي رايس در دفتر رم کولهاوس مشغول به کار بود.
ناتاليا دي رايس نير فارغ التحصيل دانشکده مهندسي ساختمان دانشگاه دلف است.
گروه MVRDV تفکر مشخص و روشنی در معماری دارند و پروژه های آنها دارای خط مشی خاصی است. آنها هیچ محدودیتی برای دریافت تفکرات معمارانه ندارند و معتقدند: دیگر علامت گذاری سنتی بین رشته های مختلف وجود ندارند. تصمیمی را که برای یک کار طراحی داخلی اتخاذ شده است، را می توان در قسمتی از برنامه ریزی شهر به کار برد یا دستورالعمل هائی که برای یک محوطه طراحی شده اند، می تواند در قسمتی از فن طراحی معماری برده شود.
به طور کلی گروه MVRDV را می توان دنباله روندگان راهی دانست که با رم کولهاس در معماری معاصر آغاز شده است. مسائلی مانند سطوح پیوسته، مقیاس، بزرگی و کوچکی پروژه، اقتصاد پروژه، فضاهای خالی، همواره دغدغه رم کولهاس و شاگردانش مانند گروه MVRDV ، گروه و گروهFOA و گروه West 8 بوده است.
ما برای بازدیدکنندگان عزیز این ایبوک ( e-book ) این شماره از این مجله معتبر که به کارهای این گروه پرداخته است را به طور رایگان برای دانلود به صورت فایل pdf قرار داده ایم.

پسوورد فایل زیپ: www.mah3d.com

حجم:
56MB – 275 Pages



[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

چند تصویر از محصول :