سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

آموزش ساخت متریال فلز زنگ زده با فتوشاپ و V_ray

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: آموزش ساخت متریال فلز زنگ زده با فتوشاپ و V_ray

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    مدیر بخش معماری
    محل سکونت
    بوکـــان
    رشته تحصيلي
    معماری
    نوشته ها
    661
    پسندیده
    701
    مورد پسند: 995 بار در 499 پست
    میزان امتیاز
    1497

    آموزش ساخت متریال فلز زنگ زده با فتوشاپ و V_ray

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]


    آموزش ساخت متریال فلز زنگ زده با فتوشاپ و V_ray

    با یکی از سری آموزش های تری دی مکس در معماری با شما هستیم با عنوان: آموزش ساخت متریال فلز زنگ زده با فتوشاپ و V_ray. مبحث متریال دهی و تکسچرینگ یکی از مهمترین بخش های نرم افزار تری دی مکس می باشد و ساخت متریال حرفه ای و استاندارد تاثیر بسزایی در طبیعی شدن کار دارد. معمولا متریال هایی که اکثر کاربران می سازند، متریال هایی کاملا نو، تمیز و بدون هر گونه خط و خش و کهنگی می باشند، این متریال ها در اکثر طراحی ها خروجی زیبایی ارائه می کنند اما در دنیای واقعی موضوعات بسیاری هستند که دارای بافت کهنه، خراشیده، تخریب شده، زنگ زده و … هستند.سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که اینگونه متریال ها را چگونه در نرم افزار تری دی مکس بسازیم؟ ساخت متریال های کهنه و قدیمی همیشه برای کاربران یک چالش بوده است. نحوه ساخت اینگونه متریال ها کمی متفاوت بوده و معمولا بافت آنرا در فتوشاپ با ترکیب متریال اصلی و Dirt Map ها می سازند و همچنین در تری دی مکس از متریال VrayBlendMtl برای ترکیب کردن چندین متریال نیز استفاده می کنند. در این آموزش نیز دقیقا به همین موضوع می پردازیم و در طول ۱۶ دقیقه به ساخت تکسچر و متریال فلز زنگ زده در فتوشاپ و Vray مشغول می شویم.موضوعاتی که در این آموزش کاربردی فرا خواهیم گرفت:
    _ ساخت متریال اصلی با استفاده از Shader ها
    _ ساخت تکسچر در فتوشاپ برای کانال هایی مختلف نظیر : RGlossiness_Bump_Reflect_Vray BlendMask
    _ ترکیب بافت زنگ زده و dirt map ها در فتوشاپ و ساخت متریال زنگ زده
    _ ساخت تکسچر قابل تکرار با استفاده از گزینه offset در فتوشاپ
    _ کار با متریال حرفه ای VrayBlendMtl و ترکیب متریال ها و ساخت متریال زنگ زده...

    رمز: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    4 کاربر مقابل پست Ar Sa عزیز را پسندیده اند: admin,boushehromran,mehrdad52,memar1373



    خـــدا صـــدامــو میـــشنوی؟ ... بـــاور کـــن بـُــــریـــدم... بُــــریدم از آدمـــهای ایــــن زمیــــنت خـــــدا...

    خســـته نیـــستم امــــا خســــته م کــــردن...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 14:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو