سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

آموزش های مربوط به کار با آباکوس

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: آموزش های مربوط به کار با آباکوس

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    3
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    137

    آموزش های مربوط به کار با آباکوس

    سلام
    تو این تاپیک قصد دارم مطالب مربوط به آموزش آباکوس مثل معرفی بخش های مختلف، کاربردهای آباکوس، و معرفی دوره ها و کلاس آباکوس بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید :)

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    3
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    137
    همگرایی در آباکوس
    نرم افزار abaqus یکی از نرم افزار های بسیار محبوب در زمینه تحلیل و بررسی مسائل مهندسی می باشد که به تازگی از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار شده است. این نرم افزار برپایه المان های محدود طراحی شده است و از این رو المان هایی از پیش طراحی شده در کتابخانه این نرم افزار جای گرفته است و کار را برای کاربران این نرم افزار بسیار راحت می کند. این نرم افزار درست برعکس این که بر پایه المان های محدود طراحی شده است قابلیت حل انواع و اقسام مسائل (از مسائل آسان و سهل گرفته تا دشوار) را دارد. حل مسائل در آباکوس در سه مرحله پیش پردازش، پردازش و پس پردازش انجام می شود و در هر یک از این مراحل ماژول ها و امکاناتی وجود دارد که در اختیار این نرم افزار قرار می گیرد تا مراحل حل صورت بگیرد. همگرایی در آباکوس یکی از مهم ترین چالش هایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بارها اتفاق افتاده است که در همگرایی مسائل به مشکل خورده باشید و یا حتی مسئله بدون همگرا شدن از محیط حل خارج می شود. مشکل همگرایی در آباکوس می تواند به دلایل مختلفی صورت بگیرد. در ادامه به راه هایی که برای یافتن مشکل همگرایی می توانید استفاده کنید، می پردازیم.
    • بررسی Job Diagnostics
    • توجه به پیغام های هشدار نرم افزار آباکوس
    • بررسی شرایط مرزی
    • بررسی تماس ها
    • بررسی خواص مکانیکی
    در صورت هر گونه بروز مشکل در همگرایی مسائل خود لازم است تا به هر یک از موارد بالا مراجعه کنید و آن را تست و بررسی کنید. هر یک از این عوامل می تواند عاملی برای عدم همگرایی در آباکوس باشد.
    معرفی منبع آموزش دهنده این نرم افزار
    فمکس برگزارکننده دوره آموزش آباکوس می باشد. دوره آباکوس خود در سطح آباکوس مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود. برای ثبت نام در دوره های آموزش نرم افزار آباکوس می توانید به سایت femex به آدرس femex.ir مراجعه کنید. با شرکت در کلاس آباکوس فیلم آموزش آباکوس نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    3
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    137
    آباکوس یکی از نرم*افزارهای پر طرفدار در بازار می*باشد که به منظور حل و بررسی مسائل مهندسی به کار گرفته می*شود. نرم*افزار آباکوس به مانند سایر نرم*افزار*های مشابه بر مبنای المان*های محدود طراحی شده است و المان*هایی از پیش طراحی شده را در اختیار کاربران قرار می*دهد. برای حل مسائل موجود از طریق روش اجزای محدود در نرم افزارabaqus لازم است تا شناخت کافی و صحیح نسبت به ماهیت مسئله و روابط ریاضی حاکم بر آن وجود داشته باشید. بعد از انتخاب نوع حلگر مسئله انتخاب المان مناسب می*تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. برای حل مسئله و دریافت پاسخ مناسب، انتخاب نوع المان، سایز شبکه، نقاط انتگرال گیری مسائلی هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای حل یک مسئله توسط نرم*افزار آباکوس لازم است تا در مرحله اول از قسمت ماژول Part به ایجاد یک مدل هندسی بپردازید و یا حتی به فراخوانی خروجی نرم*افزار طراحی بپردازید و با ورود به محیط Mesh به شبکه*بندی المان محدود مدل هندسی خود بپردازید. برای دسترسی به تنظیمات شکل المان هااز منوی اصلی مسیر مقابل را طی کنید. Mesh → Controls
    اما در این بخش اگر مدل هندسی شما از چند بخش تشکیل شده باشد لازم است تا ناحیه مربوطه را برای تخصیص هندسه المان انتخاب کنید. در مرحله بعدی نیز گزینه*های متعددی شامل (المان*های موجود برای هندسه دو بعدی و سه بعدی) در اختیار شما قرار می*گیرد که با توجه به نیازتان باید گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
    فمکس یکی از برگزارکنندگان دوره آموزش نرم*افزار آباکوس می*باشد که به برگزاری این دوره در سطح آباکوس مقدماتی و پیشرفته می*پردازد. برای شرکت در دوره آموزش آباکوس به سایت femex به آدرس femex. ir مراجعه کنید. با شرکت در دوره آباکوس فیلم آموزش آباکوس در اختیار شما قرار می*گیرد.شرکت در کلاس آباکوس در کنار فیلم*های آموزشی می*تواند سرعت یادگیری آموزش*های دوره را چند برابر کند.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو