قائم مقام سازمان شهرداری*ها و دهیاری*های کشور گفت: آموزش*های ساختاری در شهرداری*های سراسر کشور در سال آینده در دستور کار جدی قرار دارد.
تابش فر در گفت*وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این که سازمان*ها و شرکت*های زیر مجموعه* شهرداری*های سراسر کشور باید به سمت تخصصی شدن پیش بروند،

افزود: اساسنامه شرکت*های زیرمجموعه شهرداری*ها را بر مبنای نیاز روز پالایش و ساماندهی می*کنیم و برای اعضای شوراها و هیات مدیره و کارکنان شهرداری*ها طوری عمل می*شود که یک نظام جامع، پویا و تخصصی داشته باشند و قطعا روند قبلی در تامین نیازهای شهرداری*ها وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: موضوع آموزش در بین کارکنان شهرداری*ها و مدیران آن*ها کماکان ادامه دارد و مساله آموزش ساختاری و ارتقاء پایه کارکنان در سال ۹۰ به طور جدی عملی خواهد شد.
قائم مقام سازمان شهرداری*ها و دهیاری*های کشور خاطر نشان کرد: موضوع آزمون استخدام شهرداری*ها که سال گذشته قرار بود اجرایی شود، کماکان در دستور کار قرار دارد، اما این موضوع به مساله استخدام در شهرداری*ها بر می*گردد و دستورالعمل آن به بسیاری از استان*ها ابلاغ شده تا در زمان مقرر این مساله اجرایی شود.