اگر برای محل مورد نظرتان که دارای فضای کوچک ومحدودی می باشد به دنبال نصب با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مناسب هستید و اطلاعات زیادی در مورد اینکه چه نوع درب با کرکره برقی مناسب فضای شما است ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کرکره برقی سکشنال چیست؟

این کرکره برقی در دسته ی یکی از مدرن ترین و بهترین های کرکره برقی در کشورمان و همچنین در آمریکا و اروپا می باشد.درب های سکشنال که به صورت هوشمند و با کیفیت بالا طراحی گردیده به طور معمول در زیر سقف محل موردنظر نصب می گردد. این کرکره برقی علاوه بر درب ریلی پارکینگ، در بسیاری از انبارها و کارخانه ها نیز به کار برده می شود.

نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال

در تولید درب سکشنال ازپنل های گالوانیزه در طراحی های مختلف استفاده می گردد که ارتفاع آن اغلب بر اساس ابعاد مکانی که برای نصب در نظر گرفته شده است تعیین می گردد اما به طور متوسط 62-42 سانتی متر و دارای ضخامتی به اندازه 4.5-4 سانتی متر است.نحوه عملکرد کرکره برقی سکشنال به این شکل است که در طراحی آن فنرهای بالانس قوی تعبیه شده که با کاهش فشارهای اضافی، باعث تعادل وزن پانل می گردد و همچنین در طراحی آن از موتورهای با قدرت بالا و طبق اصول و استانداردهای جهانی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های مهم کرکره برقی سکشنال، عمربالای آن در مقایسه با سایر کرکره ها است، چرا که به دلیل وجود چرخ های مقاوم در برابر ساییدگی و ریل نگهدارنده، کمتر مستهلک می گردد.وجود همین فاکتورهای بی نظیر و به روز که در طراحی این کرکره در نظر گرفته شده است به تدریج سبب جایگزینی آن با درب هایی که ازجک پارکینگی بهره می برند می گردد. ولی برای سفارش می تونید با قسمت تماس با ما الکترو حفاظ در ارتباط باشید.

کرکره برقی سکشنال درچه مکان هایی کاربرد دارد؟

-در پارکینگ ها-مکان های اداری و ساختمان های تجاری– درب ریلی ورودی انبارها و کارخانه ها-درب ریلی ورودی در مراکزآتش نشانی

مزایای درب ریلی سکشنال یا درب اتوماتیک زیرسقفی

-یکی از بهترین مزایای این نوع کرکره سرعت زیادی است که هنگام باز وبسته شدن دارد؛
– برای مکان هایی که تردد و رفت وآمد زیادی وجود دارد بسیار مناسب است؛
– دارا بودن سیستمی برای عدم برخورد با موانع؛-ضد سرقت؛
– سازگار و مناسب با تمام شرایط آب وهوایی و تغییرات جوی ؛
-عدم استهلاک و عمر بالا؛– مقاومت بالای پنل و یراق آلات به کاربرده شده در آن؛
-امکان نصب در و پنجره در روی درب ریلی سکشنال؛
-بی سر وصدا بودن به دلیل دارا بودن تجهیزاتی همچون پنل فوم دار؛
– به راحتی در مکان هایی که با کمبود فضای کافی مواجه هستند قابل نصب می باشد؛
-باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد؛
– به دلیل وجود پنل های ضخیم، تخریب آن دشوار بوده و همین امر سبب افزایش امنیت محل موردنظر می گردد؛
-در صورتی که نیاز به تعمیر آن داشته باشید می توانی به راحتی هر قطعه ای که دچار مشکل شده را به طور جداگانه تعمیر نمایید و دیگر نیاز نیست کل درب تعویض و تعمیر گردد.

معایب درب ریلی سکشنال
با وجود تمام مزایا و خصوصیات ذکر شده باید بگوییم که خرید و نصب این نوع کرکره برقی دارای هزینه های زیادی است که البته در برابر وجود مزیت های زیاد و حفظ امنیت محل موردنظر در برابر سرقت، شاید ارزش کمی هزینه بیشتر را داشته باشد. بعد از خواندن از مزایای درب ریلی سکشنال چه می دانید؟ با این محبث به طور کامل آشنا خواهید شد.

نصب درب ریلی سکشنالب

رای نصب این نوع کرکره برقی نیاز به یک کارشناس متبحر و متخصص است که دارای تجربه و مهارت های کافی باشد. مراحل نصب درب های اتوماتیک (کرکره برقی سکشنال) عبارتند از:
-بازدید اولیه کارشناس از محل نصب و ثبت اندازه ها و ابعاد مورد نیاز
– پروفیل کشی و یا آماده کردن زیرساخت های لازم
-نصب ریل عمودی
– نصب فنر و شفت بر روی فریم
منبع: درب ریلی الکترو حفاظ