منبع: فرصت کار [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
استخدام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۵
به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (۱۳) ماده واحده بودجه سال ۹۴ جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدین وسیله به اطلاع کلیه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر متقاضی ثبت**نام و شرکت در آزمون استخدامی مرداد ماه ۱۳۹۵ می*رساند که ثبت**نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع*رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]از روز چهار*شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۵ آغاز و در روز سه*شنبه مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۵ پایان می*پذیرد.
لذا ضرورت دارد کلیهمتقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت *نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
داوطلبان می*بایست با توجه به مندرجات جدول شماره ۱ (ذیل همین اطلاعیه) و با عنایت به نوع مدرک و رشته تحصیلی نسبت به انتخاب یک عنوان رشته شغلیاقدام نموده و سپس با توجه به رشته شغلی انتخابی نسبت به انتخاب یک کدرشته شغل محل از جدول شماره ۲ (ذیل این اطلاعیه) براساس شهرستان و استان بومیاقدام نماید.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]