سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

اعلام کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 93 سراسری

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6

موضوع: اعلام کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 93 سراسری

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,105
    پسندیده
    3,174
    مورد پسند: 2,249 بار در 941 پست
    میزان امتیاز
    3742

    اعلام کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 93 سراسری

    اعلام کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد 93 سراسری در سایت سنجش منتشر شد
    شما می توانید به آدرس زیر رفته و نتایج خود را ببینید
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    در زیر هم می توانید دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود کنید:

    به داوطلبان توصيه مي شود مطالب راهنما را به دقت بخوانند
    كليات و شرايط و ضوابط مقدمه
    الف) روش گزينش
    ب) بورسيه و رشته هاي داراي شرايط خاص
    ج) شيوه هاي آموزشي در مقطع تحصيلات تكميلي (كارشناسي ارشد)
    د) سهميه رزمندگان
    ه* ) پذيرش اتباع خارجي
    و) رتبه اول دوره هاي كارشناسي دانشگاه ها و مؤسسات
    ز) كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون
    - تذكرات مهم در رابطه با معدل
    ح) انتخاب اينترنتي محل تحصيل
    ط) فرم اينترنتي انتخاب رشته هاي تحصيلي
    ي) يادآوري هاي خيلي مهم
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    جداول كد رشته محل ها - جدول شماره 1- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه علوم انساني [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    - جدول شماره 2- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه علوم پايه [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    - جدول شماره 3- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه فني و مهندسي [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    - جدول شماره 4- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه كشاورزي [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    - جدول شماره 5- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه هنر [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    - جدول شماره 6- كد رشته محل هاي تحصيلي گروه علوم دامپزشكي [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    پيوست ها الف) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و جدول شهريه رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي نوبت دوم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي

    ب) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و ميزان شهريه در رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي نيمه حضوري

    ج) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و جدول شهريه رشته هاي مختلف تحصيلي دانشگاه پيام نور

    د) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و جدول شهريه رشته هاي مختلف تحصيلي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي

    ه*) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و جدول شهريه رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي مجازي

    و) شرايط و ضوابط پذيرش دانشجو و جدول شهريه رشته هاي مختلف تحصيلي دوره هاي پرديس خودگردان

    ز) شرايط و توضيحات مربوط به برخي از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي

    ح) شرايط و ضوابط اختصاصي ارگان هاي بورس دهنده و مؤسسات آموزش عالي داراي شرايط خاص

    ـ فرم تأييديه فارغ التحصيلان رتبه اول و نمونه دوره كارشناسي دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي

    ـ پيش نويس فرم انتخاب رشته اينترنتي
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]




    اطلاعیه سازمان سنجش را می توانید در زیر مطالعه نمایید:


    سازمان سنجش آموزش كشور بدين وسيله به اطلاع همه داوطلبان آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره*هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1393 مي*رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي*توانند به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه نمايند. داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه*اي (نام*خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا اطلاعات كارت اعتباري خود را وارد نمايند.
    ضمناً آن دسته از داوطلباني كه بر اساس مفاد كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته*هاي تحصيلي در اين آزمون شده*اند، لازم است براساس مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته*هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته*هاي اينترنتي خود در موعد مقرر به ترتيب زير اقدام نمايند.
    1ـ دفترچه راهنماي انتخاب رشته*هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته*ها ، در سايت اينترنتي اين سازمان قابل دريافت مي باشد. ضمناً چنانچه اصلاحات و يا ظرفيت هاي جديدي به دفترچه راهنما اضافه گردد مراتب در تاريخ 28/2/93 از طريق سايت سازمان به اطلاع خواهد رسيد. بديهي است داوطلباني كه اقدام به انتخاب رشته نمايند امكان ويرايش انتخاب هاي خود را خواهند داشت .
    2- به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته*هاي تحصيلي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1393 توصيه مي*شود ابتدا نسبت به تهيه و مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته*هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و كد رشته محل*هاي مورد نظر خود را استخراج و به ترتيب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پيش*نويس (نمونه*اي كه به همين منظور در دفترچه راهنماي شماره 2 قرار دارد) درج نمايند و پس از اطمينان از صحت رشته محل*هاي انتخابي خود، از روز چهار*شنبه 24/2/93 لغايت ساعت 24 روز يكشنبه 28/2/93 براي انتخاب رشته به سايت سازمان مراجعه و با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه و يا كد رهگيري كه در پايان ثبت*نام اوليه توسط سيستم به داوطلب داده شده است (درج اين اطلاعات براي ورود به برنامه انتخاب رشته اينترنتي ضروري مي*باشد) نسبت به ثبت كد رشته محلهاي انتخابي و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند. بديهي است پس از تأئيد نهايي رشته*هاي انتخابي توسط داوطلب، شماره 15 رقمي توسط سيستم به عنوان رسيد در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد و در غير اين صورت انتخاب رشته آنان تكميل نگرديده است.
    3ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تكميل فرم انتخاب رشته (در محيط اينترنتي) بندهاي ذيل را مشاهده مي*نمايند كه در صورت علامتگذاري در يكي از اين موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده مي*شود. بديهي است هر زمان* مشخص* شود كه* داوطلب* حقايقي را عمداً يا سهواً كتمان* نموده*، در هر مرحله *(پذيرفته*شدن*، حين* تحصيل* *و ...) كه باشد، از اين آزمون* و آزمون* سال* بعد محروم* خواهد شد و حق هرگونه اعتراضي از وي سلب مي*گردد.


    اطلاعات فوق (معدل كارداني ، كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي) مورد تأييد مي*باشد.
    اطلاعات فوق (معدل كارداني ، كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي) مورد تأييد نبوده و داراي مغايرت است. □

    تبصره: در صورتي كه داوطلبان بند دوم را علامتگذاري نمايند به آنها اجازه اصلاح و ويرايش معدل و دانشگاه محل تحصيل داده خواهد شد و پس از ويرايش اين موارد و تأييد آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده مي شود.
    تذكر: داوطلباني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و به هنگام ثبت*نام در موسسه محل قبولي، داراي مغايرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل*هاي مربوط از آنان ثبت*نام بعمل نخواهد آمد. پس لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذكرات خيلي مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنماي انتخاب رشته*هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون مورد بررسي قرار دهند تا بين معدل اعلام شده به اين سازمان و معدلي كه به هنگام قبولي ارائه خواهند نمود، مغايرتي نداشته باشند.

    4-به اطلاع داوطلبان كدرشته امتحانی 1152 (مجموعه مدرسی معارف اسلامی) كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه اين آزمون مجاز به انتخاب رشته شده*اند، مي*رساند از آنجائيكه شرط ورود داوطلبان متقاضي در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز شرايط عمومي رشته مدرسي معارف اسلامي و نتيجه مصاحبه* معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها مي*باشد، لذا اين دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنين شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت*نام و شركت در آزمون مذکور(دفترچه شماره 1)، حداكثر تا 5 روز پس از اعلام نتايج اوليه، براي طي مراحل پذيرش به سايت معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان به نشاني: www.asatid.org مراجعه و ضمن ثبت نام در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت*نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي*گردد. ضمناً لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي وضعيت علمي داوطلباني كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته*هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل مذكور از سوي معاونت فوق*الذكر به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.

    5- تذكرات مهم:
    الف*ـ با توجه به عدم امكان تغيير كدرشته محل*هاي درج شده در فرم انتخاب رشته اينترنتي، پس از تائيد نهايي توسط داوطلب و دريافت شماره رمز 15 رقمي به عنوان رسيد، به داوطلبان گرامي توصيه مي*گردد، قبل از اقدام به تكميل نهايي فرم انتخاب رشته خود، توضيحات و اطلاعات مربوط به آن (محل تحصيل، نوع دوره، ميزان شهريه و ...) را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
    ب*ـ سيستم انتخاب رشته، تا حدود زيادي هوشمند پيش*بيني گرديده كه در حد امكان خطاهاي احتمالي داوطلبان را در زمان انتخاب رشته اينترنتي به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كد رشته محلي كه داوطلب در آزمون آن شركت نكرده و يا اينكه در گرايشي از گرايشهاي رشته امتحاني خود مجاز به انتخاب رشته نگرديده است و ....)، لذا لازم است داوطلبان نسبت به رفع خطاهاي داده شده اقدام نمايند.

    ج*ـ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است اطلاعيه*هاي اين سازمان، دفترچه راهنماي انتخاب رشته*هاي تحصيلي و شرايط و ضوابط ارگانهاي بورس دهنده و مؤسساتي كه به صورت شرايط خاص پذيرش مي*نمايند را به دقت مطالعه نمايند.
    د- داوطلبان متقاضي رشته* محل*هاي بورسيه داراي شرايط خاص ضمن مطالعه دقيق شرايط و ضوابط اين گونه رشته*ها، توجه داشته باشند منحصراً مجاز به انتخاب حداكثر 2 كد رشته محل از اين نوع كد رشته محلها مي*باشند و لازم به توضيح است كه تاريخ دقيق اعلام اسامي معرفي شدگان چند برابر ظرفيت و برنامه زماني مصاحبه و ساير مراحل گزينش از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي اين سازمان در تاريخ* 5/3/93 به اطلاع كليه داوطلبان خواهد رسيد.
    هـ- كليه داوطلبان متقاضي كد رشته*هاي امتحاني 1115-1131-1148(رشته مديريت شهري)-1350-1351-1352-1356-1357-1358-1360-1362 و 1364 كه مجاز به انتخاب رشته شده باشند لازم است براي اطلاع از تاريخ برگزاري آزمونهاي علمي، تشريحي، پروژه و يا عملي به اطلاعيه* اين سازمان كه در تاريخ 12/3/93 از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي اين سازمان منتشر مي*شود، توجه داشته باشند.
    و- به اطلاع داوطلبان رشته امتحاني مجموعه مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي (كدرشته امتحاني 1322) مي*رساند عنوان گرايشهاي اين رشته امتحاني به ترتيب: 1- مديريت و تحليل سامانه*ها، 2- انرژي 3- بازيافت و مديريت پسماند صحيح مي*باشد.
    ز- لازم به تاكيداست پاسخنامه و كليد سوالات براي آن دسته از داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته شده اند از روز دوشنبه مورخ 29/2/93 در سايت اين سازمان قابل دسترسي مي باشد.
    ح- پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از داوطلباني كه در خصوص مندرجات كارنامه (به غير از معدل كارداني و كارشناسي، نام رشته تحصيلي و يا نام محل اخذ مدرك كارشناسي) خود سوالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و در سايت اين سازمان درج گرديده است، لازم است حداكثر تا تاريخ 5/3/93 از طريق شماره* تلفنهاي* 9-88923595 (كد 021)، يا بخش پاسخگويي اينترنتي سايت سازمان به نشاني www.Sanjesh.org با روابط عمومي اين سازمان در ميان بگذارند. بديهي است به مكاتباتي كه پس از مهلت تعيين شده واصل گردد، هيچگونه ترتيب اثري داده نخواهد شد.
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۳۹۲
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    100
    پسندیده
    195
    مورد پسند: 156 بار در 68 پست
    میزان امتیاز
    551
    سلام وقت بخیر

    به نظر شما با رتبه 5600 چه رشته ای و کجا میشه قبول شد؟

    آیا توی تهران میشه قبول شد؟

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,105
    پسندیده
    3,174
    مورد پسند: 2,249 بار در 941 پست
    میزان امتیاز
    3742
    نقل قول نوشته اصلی توسط Roozbeh84 نمایش پست ها
    سلام وقت بخیر

    به نظر شما با رتبه 5600 چه رشته ای و کجا میشه قبول شد؟

    آیا توی تهران میشه قبول شد؟
    با سلام
    با توجه به رتبه های سالهای قبل در تهران امکانش کم هست ولی احتمال غیرانتفاعی و پیام نور هم دارید
    با این رتبه بیشتر روی غیرانتفاعی و پیام نور متمرکز بشوید
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  4. Top | #4


    تاریخ عضویت
    تیر -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    گنبد قابوس
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران - سازه
    نام دانشگاه
    شهید رجایی تهران
    سال اخذ مدرک
    94
    پایه نظام مهندسي
    2 نظارت و اجرا
    نوشته ها
    59
    پسندیده
    16
    مورد پسند: 61 بار در 37 پست
    میزان امتیاز
    557
    سلام
    نظرتون درباره نمره کل4038 چیه؟ چه گرایشی و کجا ؟
    ممنونم

  5. Top | #5


    تاریخ عضویت
    اردیبهشت -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    366
    سلام میخواستم بدونم با رتبه 1860 میتونم محیط زیست تهران روزانه یا شبانه قبول شم؟درمورد گرایش های دیگه چطور؟
    خواهشن اگه کسی اطلاع داره جوابمو بده

  6. Top | #6


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,105
    پسندیده
    3,174
    مورد پسند: 2,249 بار در 941 پست
    میزان امتیاز
    3742
    با سلام
    بعضی از رتبه های قبولی سالهای 91 و 92 به همراه دانشگاه و رشته قبولی را می توانید از آدرسهای زیر دانلود نمایید:
    رتبه های سال 92:
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    رتبه های سال 91:
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    همانطور که می دانید این رتبه ها ممکن است در امسال مقداری متفاوت باشد و بستگی به این دارد که چند نفر با رتبه بالاتر از شما مکان مورد نظر شما را انتخاب نمایند ولی با این رتبه ها می توانید دید بهتری نسبت به انتخاب رشته داشته باشید

    منبع: ارشد عمران
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 01:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو