یکی از مهم ترین بخش های یک کرکره برقی پارکینگ تیغه آن می باشد .بنابراین برای اینکه انتخابی مطمئن و درست داشته باشید، آشنایی با ویژگی های بهترین قیمت تیغه کرکره برقی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در زمان های قدیم که کرکره برقی به شکل پیشرفته امروزی وجود نداشت، صاحبان کسب و کار اغلب به منظور حفاظت از اجناس و محصولات خود در فروشگاه یا مغازه، از کرکره های معمولی استفاده می کردند. همه ما کم و بیش با مشکلات کرکره های قدیمی آشنا هستیم؛ نداشتن نما و جلوه مناسب، کیفیت پایین و ... از جمله این معایب هستند.

به تدریج با پیشرفت تکنولوژی و رونق این صنعت، انواع مختلف درب کرکره برقی به بازار عرضه شد و در مدت زمانی کوتاه، با استقبال فراوان مردم رو به رو شد. علت اصلی تقاضای بالای مردم، استفاده راحت از این محصول و امنیت بالای آن بود.


یکی از مهم ترین بخش های یک کرکره برقی پارکینگ تیغه آن می باشد .بنابراین برای اینکه انتخابی مطمئن و درست داشته باشید، آشنایی با ویژگی های بهترین قیمت کرکره برقی پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. به تعبیری دیگر انتخاب تیغه مناسب و با کیفیت، نقش بسزایی در طول عمر و کیفیت کرکره برقی دارد.

توجه به تناسب بین موتور و تیغه سبب می شود که کرکره برقی در هنگام استفاده، دچار اختلال عملکرد و عدم تعادل نگردد؛ بنابراین در نظر گرفتن جنس و ابعاد تیغه، در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. پس با ما همراه باشید تا قبل از خرید، با خصوصیات بهترین تیغه کرکره برقی آشنا شوید.

به طور معمول ویژگی های کلی تیغه کرکره برقی عبارتند از : عدم نیاز به فضای زیاد برای نصب، طراحی و تولید در طرح ها و رنگ بندی های مختلف و متناسب با نمای ساختمان یا بنای مورد نظر، امنیت و مقاومت بالا و جلوگیری از هدررفت انرژی.

انواع مختلف تیغه ها نیز به 6 دسته تقسیم می گردد که شامل موارد زیر می باشد: تیغه دوجداره آلومینیوم که بسته به ابعادی که دارند، مناسب پنجره و پارکینگ و یا درب کرکره برقی کارخانه های بزرگ هستند؛ فوم دار ، فوم دار گالوانیزه که ضد سرقت می باشد، رول گیتر با امنیت بالا ، پانچ دار یا سوراخ دار و شفاف یا پلی کربنات که ضد ضربه و مقاوم در برابر حرارت است.

بهترین تیغه کرکره برقی چه خصوصیاتی دارد؟

هنگام انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید؛ ابتدا توجه نمایید که پوشش تیغه از رنگ الکترواستاتیک باشد. الکترواستاتیک ، ترکیب رزین و ذرات خشک می باشد. تیغه مورد نظر پس از انجام رنگ آمیزی، در کوره قرار می گیرد تا در شرایط نامساعد جوی و تغییرات آب و هوایی نیز مقاوم باشد. وزن بالای تیغه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت ها وارد بخش تماس باما شوید و با مجموعه تماس حاصل فرماییدو

در واقع هر چقدر تیغه رول آپ، دارای وزن بالاتری باشد قابلیت تحمل وزن درب های سنگین را هم دارد. توجه به برند تیغه نیز مهم است چرا که به طور معمول برندهایی که دارای سابقه طولانی در این حوزه هستند، همواره سعی در تولید و ارائه بهترین تیغه ها را دارند.

در پایان پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی از الکتروحفاظ قسمت تماس با ما ارتباط نمایید. تیغه ساخته شده از پلی کربنات می باشد. در ساخت این نوع تیغه، به زیبایی و نمای کلی آن اهمیت بالایی داده شده و در برابر آتش سوزی نیز مقاوم بوده و ضد سرقت است.


حتما به مقاومت تیغه کرکره برقی توجه داشته باشید؛ درب های کرکره برقی در برابر شرایط محیطی مختلف قرار می گیرند، بنابراین انتخاب تیغه ای مقاوم، کمک می کند تا طوفان و یا تغییرات مختلف جوی، نمای کرکره را تغییر ندهد و از کیفیت آن نکاهد. بعد از خواندن برای انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ کاملا به این موضوع مسلط خواهید شد.

انواع موتور کرکره برقی، توبولار و ساید می باشد. به طور کلی موتورهای ساید انتخاب بهتری هستند چرا که سر و صدای کمتری هنگام باز و بسته شدن تولید می کنند و همچنین دارای توان بیشتری در قیاس با موتورهای توبولار هستند. ریل تیغه کرکره برقی هم بهتر است از جنس آلومینیوم باشد؛ چرا که دارای کیفیت بالاتری است و به ندرت دچار آسیب و مشکل می گردد.
منبع: کرکره برقی الکترو حفاظ