فیزیوتراپی و کاردرمانی برای بیماران MS به چه صورت انجام می شود

برای انجام کاردرمانی و فیزیوتراپی برای اشخاص مبتلا به MS تمرین ها و حرکات کاملا مناسبی در نظر گرفته می شود که به منظور مداوای ضعف های عضلانی می باشد.
برای افزایش روحیه بیمار از ابزار های کمکی استفاده می شود که علاوه بر این که وضعیت بیمار را رو به بهبود می برد، کمکی بسیار خوب برای انجام فعالیت های روزانه وی می باشد.
حتما به شما پیشنهاد می شود که این روند درمانی را در مراحل اولیه آغاز کنید و از به تعویق انداختن آن جلوگیری کنید، لازم به ذکر است که اگر رفتن به مرکز های پزشکی برای شما سخت می باشد به راحتی می توانید از [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و فیزیوتراپی در منزل استفاده نمایید.


کاردرمانی و فیزیوتراپی تاثیر بسیار شگفتی در معالجه بیماری ام اس دارد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.
فیزیوتراپیست با تکیه بر دانش خود می تواند توانایی های حرکتی بیماران را حفظ کند و برای حفظ تعادل و همچنین هماهنگی های لازم بین اندام های بدن او تلاش کند. با انتخاب این راه معالجه، گرفتگی عضلات بدن و اسپاسم بیمار به تاخیر می افتد و تناسب اندام های بدن وی به خوبی حفظ می شود.
افراد مبتلا به MS برای بهبود وضعیت خود باید چه کنند

افراد مبتلا به MS علاوه بر انجام کاردرمانی در منزل و فیزیوتراپی در منزل باید خود برای بهبود وضعیت خود تلاش کنند. از جمله اقداماتی که باید به طور حتم انجام شود نوشیدن آب در شبانه روز می باشد زیرا که سبب بهبود سیستم ایمنی می شود و از بروز حمله های بدنی می کاهد.
این گونه از افراد باید از انجام تمرین ها و حرکات ورزشی سنگین بدون استراحت کافی اجتناب کنند. باید فعالیت های سبکی را انتخاب کنند که حداقل فشار وارد شده به بدن را داشته باشد.
در این برهه از زندگی افراد به هیچ عنوان نباید دچار یاس و نا امیدی باشند زیرا که تاثیر بدی بر وضعیت بیمار می گذارد، هر گونه انرژی مثبت و امید می تواند به بهبود بیمار کمک می کند.
در طول دوره بیماری باید سعی در استفاده از غذا های سبک و کم چرپ داشته باشید. برای رسیدن به وزنی ایده آل و طبیعی باید تلاش کنید.
همان طور که گفته شد و در مورد تاثیر رفتن به فیزیوتراپیست صحبت شد، چنین افرادی باید حتما از فیزیوتراپی در منزل و کاردرمانی در منزل یا در مجموعه های پزشکی بهره ببرند تا وضعیت بیمار رو به بهبود برود.