سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

تعمیرات لوازم خانگی را به هر کسی نسپارید..

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: تعمیرات لوازم خانگی را به هر کسی نسپارید..

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مرداد -۱۳۹۹
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    نوشته ها
    15
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    153

    تعمیرات لوازم خانگی را به هر کسی نسپارید..

    تعمیر ماشین لباسشویی ال جی (LG)


    آمار تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نسبت به تعویض آن، ناشی از افزایش قیمت ماشین لباسشویی، افزایش یافته است و به این خاطر که تعمیر ماشین لباسشویی، به نفع شما خواهد بود و می تواند هزینه ها را به شدت برای شما کاهش دهد و در اکثر مواقع، به جای تعویض، اقدام به تعمیر آن کنید.
    خدمات برتر ما در صورت نیاز به تعمیر، تعویض و یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، مشکلات شما را به طور کلی پوشش داده است. ما یک شرکت تعمیر لوازم خانگی هستیم که همه چیز را از واشر و خشک کن گرفته تا یخچال و فریزررا برای شما تعمیر میکنیم. تعمیر به موقعماشین لباسشویی، موثر و مقرون به صرفه ما، می تواند باعث صرفه جویی در هزینه کند.

    در خانه هیچ بویی بهتری از لباس های شسته شده تازه از ماشین لباسشویی شما نیست، به خصوص اگر دارای خشک کن داخلی باشد. بیشتر واشرها می توانند تا 11 سال دوام بیاورند، بنابراین ما برای مدت طولانی با این وسایل خانگی روبرو هستیم. تقریبا به همان اندازه که بیشتر حیوانات خانگی در کنار ما هستند، واشرها نیز در خانه و در ماشین های لباسشویی وجود دارند، اگرچه گزارش های مصرف کننده تعویض یا تعمیر وسایل بالای 8 سال را توصیه می کند، بنابراین شما می توانید به راحتی از آن ها در مدت طولانی استفاده کنید

    ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بخواهید لباس های خود را با ماشین لباسشویی بشویید ولی مشکلی برای دستگاه شما پیش آمده است، ممکن است دستگاه روشن نشود، خشک کن کار نکند، دستگاه آب پس بدهد، اثرات پودر بروی لباس ها باقی بماند، لباس ها لک شود و انواع و اقسام مشکلات ریز و درشت دیگر در این مقاله سعی داریم به برخی مشکلات ماشین لباسشویی اشاره کنیم و تا جای ممکن شما را در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی راهنمایی کنیم

    مهم ترین موارد در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی


    هزینه تعمیر واشر به مشکلات، محل استقرار آنها و مارک آن بستگی دارد. به عنوان مثال، تعمیر لوازم خانگی پایتخت گران تر از تعمیر واشر عمومی با یک قفل معیوب است. بیشتر تعمیرات لوازم خانگی بین 50 تا 350 هزارتومان هزینه دارند.

    تعمیر و نگهداری منظم به شما امکان می دهد از طریق اصلاحات جزئی و تعمیرات لوازم خانگی در هزینه خود صرفه جویی کنید. این شامل تعویض شیلنگهای آب معیوب، تمیز کردن صافی، اضافه کردن قابلمه های قطره ای، از بین بردن قالب و کپک است. همچنین سطح واشر را حفظ کنید تا از آسیب دیدن کف یا دستگاه جلوگیری شود.

    واشر لباس شما پشتیبانی منظم را در اختیار شما قرار می دهد. تعمیر و نگهداری تضمین می کند که شما نفع خود را بازگردانید تعمیر و نگهداری لوازم خانگی شامل تعمیرات دوره ای است تا بعدا از خرابییا خراب شدن قابل توجهی ماشین لباسشویی جلوگیری شود. تعمیر و نگهداری فعال یک روش مقرون به صرفه برای سالم نگه داشتن واشر است. بررسی های منظم همچنین به شما کمک می کند تا در مراحل ابتدایی خود دچار مشکل شوید. تشخیص زودرس به شما امکان می دهد تا قبل از پیچیدگی و پرهزینه بودن، مسئله را حل کنید.

    تیم تعمیر لوازم خانگی ما برای درک نیازها و مشکلات خود زمان لازم برای گفتگو با شما را می گیرد. سپس ما یک بررسی دقیق از دستگاه را انجام داده و یک راه حل تعمیر شخصی ارائه می دهیم. هنگامی که متخصصان ما طرح خود را انتخاب کردند، می توانند در همان روز واشر شما را تعمیر کنند. تیم ما در اینجا برای تعمیر واشرها هنگام انجام عملکرد مطابق آنچه که باید نیست، وجود دارد. ما خدمات تعمیر کارآمد و مقرون به صرفه را برای همه چیز از نشت جزئی تا نقص الکتریکی ارائه می دهیم. هدف ما ارائه تعمیر ماشین لباسشویی به موقع و ارزان است.

    در صورتی که در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] دچار مشکل شده اید کلیک کنید.
    مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی


    شناخت مشکلات شستشوی متداول اولین و مهمترین مرحله است. تشخیصیک مسئله به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیامی توانید این مشکل را به تنهایی برطرف کنیدیا به خدمات حرفه ای نیاز داریدو باید متخصصین اقدام به [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] برای شما کنند. برخی از رایج ترین نقص ها به هنگام تعمیر ماشین لباسشویی ال جی عبارتند از


    سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی
    حرکت بیش از حد یا لرزش
    نشت آب ماشین لباسشویی ال جی
    واشر شروع به کار نمی کند
    واشرخوب کار نمی کند
    تایمر پیشرفت نمی کند
    پمپ نمی چرخد
    آب گرم یا سرد ندارد
    واشر به طور همزمان پر و تخلیه می شود

    عیب یابی مرحله به مرحله ایده بهتری از علت را ارائه می دهد و همچنین تعمیر را آسان تر می کند. اگر مشکلات پیچیده ای دارد، سریعا با تیم تعمیر لوازم خانگی ما [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] بگیرید
    روشن نشدن ماشین لباسشویی


    این مشکل موقعی پیش میاید که لباس ها با توازن داخل سبد لباسشویی پخش نشده باشند و سوئییچ تعادل دستگاه غیرفعال شده باشد، در وحله اول لباس ها را بصورت متوازن بروی سبد لباسشویی پخش کنید و مجددا دستگاه را راه اندازی کنید، اگر مشکل برطرف نشد ممکن است برد یا تایمر الکترونیکی ماشین شما آسیب دیده باشد، این یک مشکل تخصصی است که نیاز به دانش خاصی دارد. در این مواقع میتوانید با کارشناسان تعمیرآل [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] بگیرید تا به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما کمک کنند.
    لرزش بیش* از اندازه ماشین لباسشویی ال جی


    معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی و با صدا کار کردن آن میتواند به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد؛ همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی ال جی شما وارد کند.
    ماشین لباسشویی چکه میکند و آب پس میدهد


    وقتی که بیش از حد از مواد شوینده در ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید این مشکل پیش میاید و یا ممکن است دیگ دستگاه سوراخ شده باشد و یا ترک خورده باشد، سوراخ شدت و نشتی شلنگ ورودی آب نیز میتواند علت این مشکل باشد. درصورت چکه کردن ماشین لباسشویی در اولین اقدام لباسشویی را از برق بکشید تا خطرات برق گرفته گی را به صفر برسانید؛ بعد از آن شلنگ ها، اتصالات مربوط به آن، خرابی پمپ را بررسی کنید. در صورت نداشتن دانش فنی با کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] بگیرید.
    محتوای مواد شوینده و ذرات پودر بروی لباس ها باقی میماند
    این مشکل زمانی بوجود میاید که شیر آب ورودی دچار گرفتگی شده باشد، ممکن است رسوبات آب به مرور زمان و یا یک جسم خارجی راه ورودی را مسدود کرده باشد و میزان کافی آب یه دیگ نمیرسد و یا ممکن است برخی از تنظیمات داخلی ماشی لباسشویی بهم خورده باشد و نیاز به تنظیم مجدد دارد.


    بروی لباس ها بعد از شستشو لک وجود دارد


    اگر لباس های شما قبل از شستشو دارای لکه بوده و بعد از شستشو همچنان لکه باقی مانده است، ممکن است لکه با شستشوی آب و مواد شوینده پاک نشود و نیاز به یک حلال داشته باشد؛ ولی اگر بعد از شستشو این لکه ها بوجود آمده است، احتمال دارد دلیل آن نشت روغن از موتور ماشین لباسشویی باشد. برای رفع مشکل و [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] باید موتور دستگاه سرویس شود.
    دستگاه به درستی آب را تخلیه نمیکند


    این مشکل معمولا وقتی پیش میاید که تسمه دستگاه و یا پمپ تخلیه معیوب شده باشد. ممکن است حتی شلنگ تخلیه نیز مسدود شده باشد که آب باقی مانده درون دستگاه را تخلیه نمیکند.
    سبد ماشین لباسشویی ال جی به درستی نمیچرخد و یا کند کار میکند


    یکی از علت هایی که سبد ماشین لباسشویی ال جی به درستی نمیچرخد و یا کلا کار نمیکند به علت خرابی سوئیچ درب و یا ضامن درب، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط، پاره گی و یا بریده گی تسمه و یا ایرادات اجزای داخلی الکترونیک دستگاه میباشد.
    آب وارد مخزن لباس شویی نمی شود


    در این حالت احتمالا به یکی از مشکلات زیر دچار شده است

    • سویچ درب خراب است
    • بردالکترونیک و یا تایمر معیوب شده است
    • شیر برقی خراب شده است
    • میتواند مشکل از شیلنگ انتقال آب باشد
    • مسدود بودن فیلتر تصفیه آب

    درب ماشین لباس شویی ال جی گیر کرده است و باز نمی شود


    • خراب بودن سویچ یا قفل درب
    • معیوب بودن پمپ تخلیه
    • معیوب شدن واشر لاستیکی دود درب
    • معیوب بودن شیلنگ
    • معیوب شدن جای پودر
    • معیوب شدن شیر برقی
    • برق گرفتی هنگام لمس لباس شویی ال جی
    • عدم تنظیم سیم ارت به زمین
    • لخت بودن بخشی از سیم داخل ماشین لباس شویی


    در صورتی که در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] دچار مشکل شده اید کلیک کنید.



    چرا تعمیرال را برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی انتخاب کنید؟


    یک مسئله کاملا واضح وجود دارد، این است که اگر مشکلی دارید، می توانیم آن را برای شما در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم. کسب و کار ما بدون توجه به جایی که واشر و یا پیچیدگی آن را خریداری کرده اید خدمات تعمیر لوازم خانگی را ارائه می دهد و به راحتی برای شما اقدام به تعمیر می کند. کلیه خدمات ما همراه با تخصصی و قطعات تضمین شده و همچنین رضایت کامل مشتری می باشد.

    مردم به دلیل شهرت تجارت، ما را برای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] انتخاب می کنند. تکنسین های خبره ما ترمیم ها و جایگزینی های بی شماری را در تمام مارک های بزرگ و متوسط ​​انجامدادهاند و از این جهت می توانید با خیال راحت اقدام به تعمیر ماشین کنید.
    در حالی که ما به تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر لوازم خانگیمشهور هستیم، خدمات ما چیزهای بیشتری را ارائه می دهد. ما می توانیم علاوه بر هر مشکلی در فر، فریزر، ماشین ظرفشویی یا بخاری آب در همان روز، واشر شما را تعمیر کنیم. هدف ما ارائه تعمیرات باکیفیت است که طول عمر کلیه وسایل شما را افزایش می دهد و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تخصص ما است.
    رویکرد حرفه ای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]


    هنگامی که افراد به یک سرویس تعمیر لوازم خانگی نیاز دارند که بتوانند به آنها اعتماد کنند، با ما [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] می گیرند. ما وفاداری مشتری را از طریق خدمات تعمیر طولانی مدت و مقرون به صرفه به دست آورده ایم. هر یک از تکنسین های تعمیر لوازم خانگی ما دانش و تجارب کاملی دارند تا بتوانند راه حل های مورد نیاز خود را با قیمتی که می توانید تهیه کنید ارائه دهند.

    تعمیرال با هدف رفع مشکل خرابی لوازم خانگی شما و انتقال آن به متخصصین راه اندازی گردیده است و آمادگی دارد بهترین خدمات را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه نماید
    سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی توسط نمایندگی مجاز


    تعمیرال ۲۴ ساعت در هفت روز هفته در کنار شما

    نمایندگی مرکز تهران : ۶۶۷۰۲۹۷۶ -۶۶۴۸۹۵۸۴- ۶۶۴۸۷۲۵۵
    نمایندگی شمال تهران : ۲۲۷۵۷۲۱۶ - ۲۲۷۵۷۳۶۹
    نمایندگی جنوب تهران : ۳۳۴۷۰۱۶۳
    نمایندگی شرق تهران : ۷۷۹۰۵۲۰۱
    نمایندگی غرب تهران : ۴۴۵۵۷۴۳۸

    دفترمرکزی : ۷۷۵۱۶۲۰۷


    شما می توانید سایر خدمات [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] در رابطه با محصولات ال جی را از طریق لینک نمایندگی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مشاهده کنید.


    شرکت تخصصی نصب و سرویس تعمیرال خدمات نصب و سرویس سایر برند های لباسشویی را در لینک های زیر ارائه می دهد

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ۲۴ ساعت در هفت روز هفته در کنار شما


    نمایندگی مرکز تهران : ۶۶۷۰۲۹۷۶ -۶۶۴۸۹۵۸۴- ۶۶۴۸۷۲۵۵
    نمایندگی شمال تهران : ۲۲۷۵۷۲۱۶ - ۲۲۷۵۷۳۶۹
    نمایندگی جنوب تهران : ۳۳۴۷۰۱۶۳
    نمایندگی شرق تهران : ۷۷۹۰۵۲۰۱
    نمایندگی غرب تهران : ۴۴۵۵۷۴۳۸

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] منبع


  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    مرداد -۱۴۰۱
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    65
    وقتی یکی از لوازم خانگی افراد خراب می شود، مخصوصا در شهرهای پرجمعیت، معمولا دغدغه اصلی افراد این است که حالا به کجا مراجعه کنم که مطمئن باشد؟ هم از نظر قیمت، هم اطمینان به تخصص تکنسین و حتی اینکه اگر بعد از تعمیر خراب شد آیا تعمیرکار مشکل را می پذیرد یا خیر؟
    خوشبختانه [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] با توجه به دانستن دغدغه اصلی مردم عزیز و ارزش قائل شدن برای آن ها، در تعمیرات انواع لوازم خانگی در اکثر برندها، خدمات خود را ارائه می دهد. از بوش تا سامسونگ و الجی و اجنرال و میدیا و ... . لذا می توانید با خیال راحت دستگاه های معیوب خود را به ما بسپارید و از کیفیت خدمات، هزینه و گارانتی بعد از تعمیر، شگفت زده شوید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 22:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو