تلویزیون*های هوشمند، دقیقا مانند تلفن*های هوشمند، اتصال به اینترنت را ارائه می*دهند و به کاربران امکان می*دهند، نرم افزارها و بازی*های مختلفی را که توسط ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث ارائه شده در صفحه بزرگ اجرا کنند. کاربران می*توانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند، فیلم*ها را پخش کنند، موسیقی گوش دهند، بازی کنند و سایر دستگاه*های هوشمند متصل به تلویزیون را با استفاده از دستیاران هوشمند مانند Alexa، Assistant و Google کنترل کنند.


بهترین تلویزیون هوشمند در سال ۲۰۲۰


در اینجا بهترین تلویزیون هوشمند برای سال ۲۰۲۰ را معرفی خواهیم کرد و به شرح این تلویزیون و امکانات و برنامه*های آن خواهیم پرداخت. تلویزیون* شیاومی امروزه محبوبیت زیادی را در میان مردم کسب کرده است و خواهان و طرفداران زیادی دارند.






تلویزیون MI TV LUX


شرکت الکترونیکی چینی شیائومی تلویزیون MI TV LUX را تولید و منتشر کرد، که تصاویری را به نمایش می*گذارد که به نظر می*رسد در هوا معلق هستند. تلویزیون هوشمند جدید از یک نمایشگر شفاف و با کیفیت عالی بهره*مند است. تلویزیون MI TV LUX دارای صفحه نمایش OLED55 اینچی و با عرض بسیار نازک در حدود ۵٫۷ میلی متر است.


صفحه نمایش قادر به نمایش ۱٫۰۷ میلیارد ترکیب رنگ است، بسیار فراتر از آنچه که چشم انسان واقعا می*تواند درک کند. همچنین از سرعت تازه*سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری MEMC هرتز برای حرکت واضحتر و بازی با تاخیر کم بهره* می*برد.


با وجود بسیاری از مارک*های تلویزیونی در بازار، برند شیاومی یکی از برندهای معتبر در سراسر جهان است و یکی از برندهای محبوب در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است، که از ارائه انواع تلویزیون*های هوشمند از جمله تلویزیون*های کوچک گرفته تا نمایشگرهای ۴K و ۸K می*باشد. امروزه تلویزیون*های برند شیائومی محبوبیت زیادی را در میان مردم کسب کرده است و توانسته است، افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، می*توانید از فروشگاه اینترنتی عمو یادگار از خرید خود مطمئن شوید، چرا که در این مطلب، به بررسی تخصصی تلویزیون شیاومی مدل MI TV 4S 55 2020 خواهیم پرداخت و آن را از تمام زوایا و ویژگی*های مختلف مورد بررسی قرار می*دهیم.


تلویزیون MI TV 4S ارتقا یافته تلویزیون MI TV 4 است، که ماه گذشته همراه با تلفن*های هوشمند REDMI NOTE5 و REDMI NOE5 PRO در هند راه*اندازی شد. XIAOMI MI TV 4S با طراحی قاب فلزی ارائه می*شود و می*توان آن را بر روی دیوار نصب کرد یا روی میز قرار داد. شیاومی امروزه جدیدترین مدل اضافه شده به سری MI TV خود را یک تلویزیون هوشمند جدید به نام MI TV 4S در چین اعلام کرد. این تلویزیون با یک نمایشگر ۵۵ اینچ ۴K HDR همراه است و با رابط کاربری Patchwall مبتنی بر آندروید که شیاومی قبلا در تلویزین*های دیگر خود استفاده کرده بود، قابل اجرا است.

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]


مشخصات شیاومی MI TV 4S 55


تلویزیون MI TV 4S 55 از صفحه نمایش ۵۵ اینچی ۴K با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل از نوع IPS LCD برخوردار است، که دارای نور پس زمینه از نوع مستقیم، زاویه دید ۱۷۸، نرخ تازه*سازی ۶۰ هرتز و زمان پاسخ پویایی ۸ میلی ثانیه است. تلویزیون هوشمند دارای رابط کاربری Patchwall مبتنی بر آندروید است که همراه با یادگیری عمیق فناوری هوش مصنوعی است، که در مورد تنظیمات و علایق کاربر برای تهیه محتوا در صفحه اصلی اطلاعات در اختیار کاربر قرار می*دهد. این برنامه همچنین با یک دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی و برنامه Mi video player ارائه می*شود، که به شما امکان پخش آنلاین و همچنین فیلم*های آفلاین را می*دهد.


این تلویزیون MI TV 4S 55 از یک پردازنده چهار هسته*ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Amlogic cortex-A53 مجهز به پردازنده گرافیکی MP350 مگاهرتز، ۴۵۰MP3 گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می*برد. تلویزیون هوشمند دارای کنترل چند منظوره است، که می*تواند، برای کنترل سایر دستگاه*های هوشمند شیاومی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ریموت همراه با مادون قرمز، بلوتوث، MI Toush و دستورات صوتی است. از نظر صوتی تلویزیون MI TV 4S 55 با دو اسپیکر استریو ۸ واتی ارائه می*شود و از رمزگشایی صدای Dolby و DTS-HD پشتیبانی می*کند. از نظر اتصال، تلویزیون دارای بلوتوث، پورت USB، پورت HDMI و پورت AV و اترنت است.


سبک و طراحی:
رنگ خاکستری مات روی حاشیه*های صفحه نمایش جذابیت منحصر به فردی را به تلویزیون داده است. در زیر حاشیه پایین، یک چراغ نمایشگر وجود دارد که از پشت به بیرون باز می*شود و وقتی تلویزیون را روشن می*کنید، روشن می*شود. همچنین یک دکمه روشن/خاموش بزرگ برای راه*اندازی/خاموش کردن تلویزیون وجود دارد. این با بدنه*ی تلویزیون پنهان شده است، به گونه*ای که بچه*های مزاحم نمی*توانند جلسات نمایشی Netflix شما را هنگام بازی در اطراف تلویزیون مختل کنند.




درگاه*های اتصال:
آنچه در اینجا مهم است، دسترسی به درگاه*های اتصال است. تلویزیون MI TV 4X 55 2020 Edition دارای اکثر درگاه*های اتصال یکی از پورت*های USB 2.0، سه پورت HDMI (یکی با پشتیبانی از ARC) و دیگری پورت آنتن است. شما همچنین می*توانید از درگاه*های AV، درگاه PDIF/S و همچنین یک درگاه اترنت RJ45 برای اتصال آن به باند پهن خانگی استفاده کنید.


پورت*های HDMI فاصله خوبی از یکدیگر دارند، اما پورت*های USB آنقدر نزدیک به هم قرار گرفته*اند که استفاده از هر دو با هم تقریبا غیرممکن است. دسترسی به درگاه*های AV و درگاه اترنت بسیار دشوار است، به خصوص اگر تلویزیون را به صورت دیواری نصب کرده باشید. این یک نظارت مهم از طرف طراحان است و می*توانست بهتر باشد. خوشبختانه تلویزیون MI TV 4X 55 2020 Edition دارای گزینه*های اتصال بلوتوث و Wi-Fi که شامل (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگا هرتز) است و از این رو می*توانید به سادگی آن را به صورت بی سیم به شبکه*های خانگی خود وصل کنید.


تجربه تماشای تلویزیون چگونه است؟


تلویزیون*های بزرگ جذابیت*های خاص خود را دارند، تماشای فیلم در صفحه نمایش بزرگ ۵۵ اینچ همیشه از هر چیزی کوچک*تر همیشه جالب*تر خواهد بود. تلویزیون MI TV 4X 55 2020 Edition جذابیت تجربه تماشای صفحه نمایش بزرگ را به شما خواهد بخشید. این مدل تلویزیون از یک صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه LED معمولی استفاده می*کند که از وضوح ۴K به همراه رنگ*های HDR پشتیبانی می*کند. در مقایسه با مدل قدیمی، شیاومی از چیزی به نام Vivid Picture Engine استفاده می*کند، که ادعا می*کند رنگ*ها را با تجربه بهتر مشاهده خواهید کرد.


کیفیت تصویر:


از نظر کیفیت تصویر این مدل تلویزیون در رده*ی بالایی قرار دارد. تصاویر را با کیفیت ۴K و همچنین رزولوشن بالا به نمایش می*گذارد. این تلویزیون ۵۵ اینچی می*تواند ۸٫۳ میلیون پیکسل را در یک تصویر به نمایش بگذارد و همانطور که قبلا اشاره شد، با استفاده از برنامه Vivid در تنظیمات آن می*توان رنگ و کنتراست بالایی را تجربه کرد. کیفیت بالای این مدل تلویزیون به این معنی است، که می*تواند ریزترین جزئیات و جزئی*ترین را در تصاویر به دلیل وجود ۴K Ultra HD که چهار برابر کیفیت فول اچ دی می*باشد، را روی صحنه آورد.


زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه می*تواند به راحتی خانواده بزرگی را که در حال تماشای فیلم هستند، پشتیبانی کند. حتی از زاویه*های وسیع نیز هیچ رنگ و لرزش قابل توجهی مشاهده نمی*شود.

کیفیت صدا و بلندگوها:


این تلویزیون دارای عملکرد صوتی بسیار خوبی است. تلویزیون MI TV 4X 55 2020 Edition دارای بلندگوهای دوگانه است، که در قسمت پایین تلویزیون نصب شده*اند. این*ها برای کل بازده ۲۰W در یک اتاق نشیمن معمولی، که بیشتر برای نمایش*های تلویزیونی و سریال*ها است کافی می*باشد. بلندگوها بلند هستند و عملکرد بسیار خوبی برای فرکانس*های متوسط و بالا دارند.



ویژگی*ها و مشخصات تلویزیون Mi TV 4X 55 نسخه ۲۰۲۰


تلویزیون Mi TV 4X 55 2020 دارای Android 9 با رابط کاربری Patchwall 2.0 در بالای صفحه است. این تلویزیون از یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی ۴K HDR10 بیتی با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل، زاویه دید ۱۷۸ درجه و سرعت تازه سازی ۶۰ هرتز برخوردار است. در زیر کاپوت اینتل، یک پردازنده مرکزی چهار هسته*ای Amlogic Cortex-A53 وجود دارد.


شیاومی دو بلندگوی داخلی ۱۰ وات را در تلویزیون Mi TV 4X 55 2020 ارائه داده است، که هر دو با Dolby Audio کار می*کنند. از لحاظ اتصال، این تلویزیون دارای دو درگاه USB، سه درگاه HDMI، یک درگاه اترنت، Wi-Fi، باند دوتایی، یک جک هدفون و یک AV بیرون است. این همراه ریموت بلوتوث است، که از دستورات صوتی پشتیبانی می*کند


فروشگاه اینترنتی عمویادگار ارائه دهنده انواع لوازم خانگی بزرگ از قببیل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری است. شما می توانید جدید ترین مدل های تلویزیون هوشمند 2020 همانند [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] Mi TV 4X 55 را خریداری کنید.