همانطور که می دانید یکی از موارد مهمی که برای شرکت در نمایشگاه ها باید رعایت کرد، طراحی و غرفه سازی می باشد؛ اما بهتر است بدانید که علاوه بر مهم بودن طراحی و غرفه سازی مکانیت غرفه در نمایشگاه نیز حائز اهمیت است.

فرض کنید شما غرفه ای طراحی کرده اید که بسیار منحصر به فرد و زیبا و جذاب می باشد، به طوری که نظر هر بازدید کننده را به خود جذب می کند. اما مکانیت غرفه در جایی از نمایشگاه می باشد که تعداد بازدیدکنندگان کمتری از کنار آن عبور می کنند، مثلاً در انتهای یکی از راهروهای فرعی غرفه شما قرار دارد؛ آیا آنطور که باید بازدید کننده دارید؟ توجه داشته باشید هر چقدر هم غرفه سازی نمایشگاهی شما جذاب باشد نمی تواند شما را به هدف از شرکت در نمایشگاه برساند.

دیده شدن شما و برند تان در نمایشگاه مشروط بر این است که جایگاه درست و مناسبی برای غرفه سازی شرکت خود انتخاب کرده باشید. یکی از مواردی که باید با دقت و حساسیت لازم انجام شود، انتخاب محل غرفه می باشد. در طراحی و غرفه سازی نیز جزئیات مهم تر هستند زیرا جزئیات باعث می شوند غرفه شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد اما آن چیزی که حائز اهمیت است جزئیاتی میباشد که در نظر بازدید کنندگان قرار می گیرد.

بنابراین نباید تمام تمرکز خود را را بر روی طراحی و شرکت غرفه سازی انجام دهید و تنها به فکر زیباتر شدن و جذاب تر شدن حرف های خود باشید، بلکه بهتر است است در کنار توجه به این مسائل به جایگاه غرفه در نمایشگاه نیز اهمیت بدهید و جایگاه مناسب و خوبی را برای راه اندازی غرفه خود اجاره کنید. در بخش تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.

فرض کنید جایگاه مناسبی را برای غرفه سازی شرکت خود انتخاب کردید و همینطور غرفه های جذاب و زیبا طراحی کردید. آیا میدانید حال باید چه کاری انجام دهید؟ بیشتر افراد و شرکت ها گمان می کنند که داشتن غرفه ای جذاب در جایگاهی مناسب، برای موفقیت در نمایشگاه ها کافیست. بهتر است بدانید که که این کارها به تنهایی منجر به موفقیت برای رسیدن به هدف از شرکت در نمایشگاه ها نمی*شود . کاری که شما باید در این غرفه های زیبا با جایگاه مناسب انجام دهید این است که بازدیدکنندگان را به داخل غرفه دعوت کنید. علاوه بر ایجاد احساس صمیمیت می*توانید اعتماد آنها را را به خود جلب کنید و محصولات و خدمات خود را را به بهترین شکل به عموم مردم معرفی کنید.

به بازدیدکنندگان هدیه بدهید

یکی دیگر از راه های جذب بازدیدکنندگان به داخل غرفه سازی های نمایشگاهی، دادن هدیه ی کوچک به بازدید کنندگان می باشد. شما می توانید قبل از شروع نمایشگاه گاه هدیه های کوچک مثل دفترچه یادداشت های کوچک یا خودکار یا پک نمونه از محصولات خود را طراحی و آماده کنید تا در روزهای نمایشگاه به افرادی که که برای بازدید به داخل غرفه شما می آیند هدیه دهید. این کار باعث می*شود که تا مدتها نام برند شما را در ذهن بازدیدکنندگان بماند و به برندینگ شدن شرکت شما کمک می کند.

توجه داشته باشید که حتماً هدیه خود را در داخل مشمایی که نام برند شما ما بر روی آن حک شده است قرار دهید و این مشماها را به بازدیدکنندگان هدیه دهید زیرا افراد با در دست داشتن این مشماهایی که نام برند شما ما بر روی آن حک شده، در داخل نمایشگاه راه می روند و برند شما در معرض دید مابقی بازدیدکنندگان قرار می دهند. بعد از خواندن جایگاه شرکت غرفه سازی دقیقا مانند طراحی غرفه اهمیت دارد! به این موضوع کاملا آشنا می شوید.

بنابراین باید متوجه داشته باشید که غرفه سازی و طراحی آن و حتی جایگاه نمایشگاه که از مهم ترین موارد برای رسیدن به موفقیت در نمایشگاه ها می باشد به تنهایی کافی نیست باید خلاقیت نیز ز در آن به کار ببرید و مخاطبین را به سمت غرفه خود جذب کرد.
منبع: غرفه سازی آرمان