سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

دانلود رایگان مستند ابر سازه ها - بزرگترین سازه های جهان

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 25

موضوع: دانلود رایگان مستند ابر سازه ها - بزرگترین سازه های جهان

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,137
    پسندیده
    3,215
    مورد پسند: 2,266 بار در 951 پست
    میزان امتیاز
    3780

    دانلود رایگان مستند ابر سازه ها - بزرگترین سازه های جهان

    دانلود رایگان مستند ابر سازه ها - بزرگترین سازه های جهان با لینک مستقیم

    Mega structure-Full collection


    نام مجموعه مستند علمی-مهندسی است که از کانال معروف نشنال جئوگرافیک آمریکا پخش میشود. در هر قسمت از این برنامه به یکی از سازه های عظیم جهان پرداخته شده و نحوه تاسیس و عملکرد آن بطور کامل توضیح داده می شود. مجموعه ای مفید برای مهندسین عمران, معماری, شهرسازی, تمامی گرایشات مرتبط با عمران و ساختمان و در کل برای تمامی کسانی که علاقه مند آشنایی با این گونه ابر سازه ها هستند.این مجموعه برای تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و مخصوصا کارشناسی ارشد و دکترا توصیه می نماییم.

    این مجموعه ای از فیلمهای آموزشی از اجرای پروژه های عظیم در نقاط مختلف دنیا در موضوعات گوناگون سد سازی , ساخت برج , فرودگاه , پل , تونل , بزرگراه و. ....به برسی اجرای آنان میپردازد که برخی از آنها عبارت اند از : مستند ساخت پیست اسکی دبی - گسترش کانال پاناما- ساخت فرودگاه هنگ کنگ - ساخت استادیوم در آریزونا آمریکا - پل 80 کیلومتری که شمال آمریکا را به آسیا وصل میکند-ساخت پلی بر روی رودخانه کوپر - هتل برج العرب که معرف حضور تمام عزیزان هست و مجموعه های دیگری که مجموعا 54 تا است در این مجموعه فیلمها سعی شده است از روند اجرای پروژه ها از روزهای اولیه اجرا تا مرحله بهره برداری تصویر و گزارش تهیه شود و با مهندسان مصاحبه هایی صورت گرفته است و بصورت کاملا واضح تمام مراحل را پوشش داده است . ابتدا دلیل اجرای پروژه آورده شده است و روند اجرای پروژه توضیح داده میشود و اگر در حین پروژه مهندسین با مشکلاتی مواجه شده اند به تصویر کشیده شده است و همچنین نشان میدهد که چگونه قدرت تفکر و خلاقیت مهندسی بر عظیم ترین مشکلات بوجود آمده غلبه میکند و شما را در فضای اجرای پروژه های عظیم قرار داده و ذهن شما را پویا و خلاق خواهد ساخت
    این مجموعه دارای 51 مستند آموزشی با کیفیت بسیار عالی است که بطور میانگین هر مستند حدود 50 دقیقه زمان میبرد


    دسته بندی کلی این مجموعه به شرح زیر می باشد:

    فیلم های مستند ابر برج ها و آسمان خراشها
    و اماکن دیدنی ماندگار
    فیلم های مستند ابر پل های جهان
    فیلم های مستند ابر سد های جهان
    فیلم های مستند ابر اتوبان های جهان
    فیلم های مستند درباره ی مصالح ساختمانی

    قسمت های این مستند سریالی:
    این مستند 51 قسمت است که در زیر به شرح قسمت های از این مجموعه می پردازیم:


    Sears Tower :فیلمی مستند درباره ساختار سازه ای و معماری و نحوه ساخت و اطلاعاتی کلی درباره برج 110 طبقه سییرز شیکاگو.

    Burj Dubai:فیلمی مستند درباره ی نحوه ساخت بلند ترین برج جهان و ساختار سازه ای و معماری این برج در حال ساخت در دوبی.

    Taipei 101:فیلمی مستند درباره ی نحوه ساخت بلند ترین برج حال حاضر جهان و ساختار سازه ای و معماری این برج در تایپه.

    Burj Al-Arab:فیلمی مستند درباره بلندترین هتل جهان و ساختارسازه ای و معماری داخلی و خارجی این هتل مرتفع ساخنه شده در دوبی.

    Shanghai Tower:فیلم مستندی از ساختارسازه ای و معماری و نحوه ساخت مرکز تجارت آسیا درشانگهای چین با معماری خارق العاده.

    Turning torso:فیلم مستند برج ترنینگ تورسو در سوئد که یکی از شاهکارهای معماری جهان است، این فیلم مروری بر رویه ساخت، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای و ساختارهای سازه ای و معماری برج است.

    Petronas Towers:فیلم مستندی از ساختارسازه ای و معماری و نحوه ساخت بلندترین برجهای دوقولو جهان در کوالالامپور.

    Power Tower :فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری تنها برج جهان که مجهز به ابر توربین های بادی به منظور تامین نیروی الکتریکی مورد نیاز خود است ساخته شده در بحرین.

    Beijing Water Cube:فیلمی مستند درباره نحوه ساخت و ساختار معماری و سازه ای یکی از استادیوم های ورزشی ساخته شده در المپیک پکن که چشم تمامی معماران جهان را به خود معطوف کرد.

    Ultimate Skyscraper NYC:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری یکی از مدرن ترین آسمان خراش های ساخته شده در جهان واقع در شهر نیویورک.

    Ice Hotel:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری یکی از مدرن ترین هتل های یخی در جهان واقع در سوئد.

    Berlin's Grand Central - Train Terminal :فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری یکی از بزرگترین ایستگاه های راه آهن جهان که در مرز آلمان غربی و شرقی قرار دارد و برای مسابقات فوتبال جام جهانی آلمان ساخته شد.

    Kansai Airport :فیلم مستند فرودگاه کانسای که به منظور ساخت آن جزیره ای مصنوعی در کنار کشور ژاپن ساخته شد، این فیلم مروری بر رویه ساخت، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای و ساختارهای سازه ای و معماری جزیره و فرودگاه است

    Building a Skyscraper:فیلمی مستند از نحوه ساخت آسمان خراش ها در جهان و تمهیدات مورد نیاز آن که در چهار بخش ارائه شده است.


    Tokyo Sky City:فیلم مستند بررسی نظریه ی شهر هوایی توکیو که فعلا تحت آزمایشات ژئوتکنیک است، این فیلم مروری بر این نظریه، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای مرتبط با آن است

    City in Pyramid :فیلم مستند بررسی نظریه ی هرمی که نظریه بسیار قدرمتمندی است که در آینده ای نزدیک به تحقق خواهد پوست، این فیلم مروری بر این نظریه، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای مرتبط با آن است

    Golden Gate Bridge:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری این پل عظیم و مشهور جهان در سانفرانسیسکو و چگونگی مقاوم سازی پل به منظور مقابله با زلزله های بعدی بعد از عظیم ترین زلزله اتفاق افتاده در سطخ خشکی جهان در سانفرانسیسکو به عظمت 7.9 ریشتر.

    Millau Bridge:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری تنها پل دارای بلندترین دکل پل در جهان به ارفاع 343 متر که واقع در جنوب فرانسه بوده و از رودخانه ی تارن عبور می کند.

    Impossible Bridges Greece - Rio-Antirio Bridge:پل ریو-آنتیریو که متصل کننده دو شهر ریو و آنتیریو در یونان است و یکی طولانی ترین پلهای کابلی جهان به طول 2252 متر است.

    Impossible Bridges: Denmark to Sweden:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری طولانی ترین پل جهان به طول بیش از 10 مایل (بیش از 15 کیلومتر) است و متصل کننده ی دو کشور دانمارک و سوئد است.

    Impossible Bridges: CHINA:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای و معماری سه پل بزرگ چین که شامل پل لوپو طولانی ترین پل کمانی - پل ران یانگ طولانی ترین پل معلق چین و پل سوتانگ که نام طولانی ترین پل کابلی چین را به خود اخصاص داده است.

    World's Longest Suspension Bridge:فیلم مستند طولانی ترین پل معلق در جهان، این فیلم مروری بر رویه ساخت، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای و ساختارهای سازه ای و معماری این پل عظیم است.
    Cooper River Bridge:فیلم مستند پل دریاچه ی کوپر که این پل در نوع خود منحصر به فرد است، این فیلم مروری بر رویه ساخت، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای و ساختارهای سازه ای و معماری این پل است

    Icelandic Super Dam:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای ابر سد هیدروالکتریک کاراهنجوکار در ایسلند که نام بلند ترین ابر سد اروپا را به خود اخصاص داده است.

    Itaipu Dam:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای ابر سد آیتایپو واقع در مرز دو کشور برزیل و پاراگوئه که طولانی ترین سد هیدروالکتریک جهان است که قدرتمند ترین توربین های جهان را در خود جای داده است.

    Hoover Dam:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار سازه ای عظیم ترین پل زمان خود واقع در امریکا.

    Boston's Big Dig:فیلمی مستند از نحوه ساخت و ساختار و تاریخچه ی اتوبان بوستون ماساچوسد که عظیم ترین اتوبان زیرزمینی جهان است.

    The Channel Tunnel :فیلمی مستند درباره ی تاریخچه و ساختار سازه ای و نقشه برداری گران قیمت ترین تونل جهان که دو کشور انگلستان و فرانسه را به هم متصل نموده است.

    Building The World :نحوه ساخت و رویه انجام کار ترسیم و ساخت نقشه ی جهان در دوبی به طوری که این نقشه حتی از فضا نیز قابل رویت است.

    Dubai Palm Island:فیلم مستند جزیره ی مصنوعی نخل دوبی که حتی از فضا نیز قابل رویت است، این فیلم مروری بر رویه ساخت، ملاحضات سازه ای، ملاحضات معمای و ساختارهای سازه ای و معماری این جزیره است


    حجم:21 گیگابایت


    حجم:هر قسمت به طور میانگین 700 مگابایت



    روش دانلود:
    برای دانلود باید بر روی هر کدام از بخشها کلیک راست کرده و گزینه save target as در اینترنت اکسپلورر و اگر از مرورگر قدرتمند فایرفاکس استفاده می کنید بعد از کلیک راست گزینه save link as را بزنید تا دانلود شود
    یا اینکه میتوانید پس از اینکه بر روی هر کدام از بخش ها کلیک راست کردید گزینه copy link location کلیک کنید تا لینک دانلود آنها کپی شود بعد آنرا در آدرس بار مرورگر خود past کنید بعد اینتر را بزنید تا دانلود شود
    موفق باشید

    دانلود مستند:


    دانلود با لینک مستقیم:[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]-[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]


    ابتدا باید تمام بخشها را دانلود کرده بعد همه فایلها را در یک پوشه آورده و با نرم افزار winrar آنرا باز کنید تا از حالت فشرده خارج شود

    پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com




    منبع : [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    10 کاربر مقابل پست admin عزیز را پسندیده اند: aabbccdd,ahoo,bahar27,banafsh,beckham71,boushehromran,hastiduck,hmohamadi_64,juki,rezanayebi1369
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,137
    پسندیده
    3,215
    مورد پسند: 2,266 بار در 951 پست
    میزان امتیاز
    3780

    خرید پستی مستند ابر سازه ها

    برای کسانی که اینترنت پر سرعت نداشته و می خواهند این مجموعه ارزشمند را داشته باشند امکان خرید پستی این محصول هم وجود دارد به طوری که پس از اینکه محصول را درب منزل دریافت کردید بعد مبلغ آنرا به مامور پست پرداخت میکنید
    جزئیات این محصول در زیر هست که بر روی لینک خرید پستی کلیک کنید


    سازه های عظیم دنیا-ابر سازه ها-ارجینال Mega Strucures – 3DVD


    یکی از مشهور ترین آثار مستند موسسه National Geographic است که در هر قسمت آن شما با نحوه ی ساخت یکی از عجیب ترین و معروف ترین سازه های ساخته شده به دست بشر در طول تاریخ آشنا می شوید:استادیوم المپیک پکن،برج العرب دبی،جزیره های مصنوعی نخل دبی ،ایرباس A-380 ،بزرگترین پل معلق دنیا و….

    DVD1

    کلیسای جامع شارت در فرانسه ،ساخت هرم بزرگ (اهرام مصر) بنای کلسئوم در رم،بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان، بزرگترین تونل آمریکا،بزرگراهی دو طرفه،بدون تقاطع و گذرکاه همسطح ،استادیوم ورزشی المپیک چین ،زیباترین استادیوم المپیک در جهان

    DVD2

    ساخت آجر و بتون،بزرگترین سازه ساختمانی دنیا،ساروج و سیمان،حفاری معدن الماس ،منطقه رویایی دبی ،جزیره نخل دبی ،ترن و قطار برقی فوق سریع، کوهستان زباله (بازیافت زباله)

    DVD3

    تندروترین و بزرگترین کشتی جهانگردی دنیا،بزرگترین سد دنیا(سد هورر آمریکا)،بزرگترین هتل یخی جهان ،پل غیرممکن چین ،پل غیرممکن دانمارک به سوئد،بزرگترین پل یونان،سد ایتایپو،بزرگترین فرودگاه روی آب دنیا (فرودگاه کانزای ژاپن )بزرگترین سیستم های حمل و نقل هوایی.

    مجموعه ای بی نظیر و مناسب برای تمامی دانشجویان و دانش آموختگان معماری ،عمران،مدیریت ،سازه های هیدرولیکی و مکانیکی،طراحی داخلی و تمام مشتاقان و انسانهای کنجکاوی که در پی کسب علم و آموختن بیشتر هستند.
    شماره مجوز : 12/7815
    از زمان تحویل بسته ها به مامور پست ، 2 الی 3 روز برای پست پیشتاز و 5 الی 7 روز برای پست سفارشی زمان لازم است تا بسته پستی به دست شما برسد ( روز های تعطیل را به تاخیر بالا اضافه کنید)
    کلیه محصولات این فروشگاه دارای خدمات پشتیبانی میباشد .

    فروشنده: ملی ایران 2قیمت: 6,000 تومان
    روش خرید:
    برای خرید سازه های عظیم دنیا-ابر سازه ها-ارجینال Mega Strucures – 3DVD/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    موفق باشید
    کاربر مقابل پست admin عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    7
    پسندیده
    1
    مورد پسند: 2 بار در 2 پست
    میزان امتیاز
    449
    سلام خسته نباشین
    امکان داره هر مستند را با یک پارت برای دانلود قرار بدین؟؟؟؟
    کاربر مقابل پست ebad عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369

  4. Top | #4


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,137
    پسندیده
    3,215
    مورد پسند: 2,266 بار در 951 پست
    میزان امتیاز
    3780
    نقل قول نوشته اصلی توسط ebad
    سلام خسته نباشین
    امکان داره هر مستند را با یک پارت برای دانلود قرار بدین؟؟؟؟
    با سلام
    متاسفانه خیر

    وقتی در چند پارت باشه که بهتره
    اگر تمام هر مجموعه در یک پارت باشه حجم اون خیلی بالا میره و دانلود اون هم برای دوستان مشکل میشه

    موفق باشید
    کاربر مقابل پست admin عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  5. Top | #5


    تاریخ عضویت
    اسفند -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    7
    پسندیده
    1
    مورد پسند: 2 بار در 2 پست
    میزان امتیاز
    449
    نقل قول نوشته اصلی توسط admin
    نقل قول نوشته اصلی توسط ebad
    سلام خسته نباشین
    امکان داره هر مستند را با یک پارت برای دانلود قرار بدین؟؟؟؟
    با سلام
    متاسفانه خیر

    وقتی در چند پارت باشه که بهتره
    اگر تمام هر مجموعه در یک پارت باشه حجم اون خیلی بالا میره و دانلود اون هم برای دوستان مشکل میشه

    موفق باشید
    اگر ممکنه علاوه بر چند پارت برای مستندها یک لینک دانلود مستقیم که دیپه قسمت بندی نباشه هم بزارین.چون اینجوری هم دانلودش راحتتره و هم استفاده کردن و تماشایش
    کاربر مقابل پست ebad عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369

  6. Top | #6


    تاریخ عضویت
    خرداد -۱۳۹۱
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 1 بار در 1 پست
    میزان امتیاز
    434
    با سلام آقا این مجموعه فارسی هستش یا زیرنویس داره ؟
    کاربر مقابل پست mghsat عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369

  7. Top | #7


    تاریخ عضویت
    تیر -۱۳۹۰
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    گنبد قابوس
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران - سازه
    نام دانشگاه
    شهید رجایی تهران
    سال اخذ مدرک
    94
    پایه نظام مهندسي
    2 نظارت و اجرا
    نوشته ها
    61
    پسندیده
    16
    مورد پسند: 66 بار در 39 پست
    میزان امتیاز
    559
    ممنونم
    منكه الان خريد كردم
    اميدوارم كه با كيفيت باشه.
    کاربر مقابل پست armeshi عزیز را پسندیده است: rezanayebi1369

  8. Top | #8


    تاریخ عضویت
    مهر -۱۳۹۱
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    420
    من میخوام این مستند رو بخرم دوتا سوال دارم یکی اینکه دوبله فارسیه یا زیر نویس یا صدا اصلی؟
    دو اینکه کیفیتها چقدره
    اللهم عجل لولیک الفرج

  9. Top | #9


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۲
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    1
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    403
    سلام خسته نباشید لینک ها بسته شدن
    میشه لطفا دوباره بزارید

  10. Top | #10


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۸۹
    عنوان کاربر
    مدير کـل سايت
    محل سکونت
    بوشهر
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران سازه
    پایه نظام مهندسي
    1نظارت و اجرا
    نوشته ها
    2,137
    پسندیده
    3,215
    مورد پسند: 2,266 بار در 951 پست
    میزان امتیاز
    3780
    با سلام
    این فایلها با توجه به بالا بودن حجم انها توسط سایت وطن دانلود منتشر شده بود و در سرورهای آنها قرارد داشت که گویا مشکلی برای آنها بوجود آمده و امکان آپلود دوباره هم وجود ندارد
    به احتمال زیاد مشکل موقتی بوده و به زودی حل میشود
    در مورد خرید پستی هم بنده اطلاعی از محتویات این بسته ندارم و فقط آنرا برای دوستان معرفی کردم
    با توجه به اینکه فروش آن توسط سیستم ایران مارکت سنتر می باشد نباید مشکلی داشته باشد و به احتمال زیاد زبان اصلی هست
    ولی معمولا در این روش پس از اینکه خرید خود را در سایت ثبت کردید با شما برای تایید سفارش تماس میگیرند که میتوانید در همان لحظه در مورد محتویات آن سوال کنید تا اونها هم کالا را برای شما ارسال کنند و پس از دریافت کالا هم مبلغ به مامور پست پرداخت میشه
    موفق باشید
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    ----------------------------------------------------------

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

big، cdn، com، dam، full، gate، http، link، national، software، super، the، ultimate، url، فرد، قدرت، لازم، منحصر، مند، مهندسی، مهندسین عمران، موفق، مورد، موضوعات، محصول، مختلف، مروری، مسافربری، مسابقات، مصالح، مصاحبه، مصر، معلق، معمای، معماری، نقشه برداری، نهم، چون، نیویورک، نیروی، چگونه، چگونگی، نرم، چشم، نظریه، همچنین، هیدرولیکی، ها، های، هزینه، هست، وجود، ورزشی، یونان، یکم، کننده، کنار، کوپر، کپی، کالا، کامل، کابلی، کدام، کسب، کشتی، گونه، گزینه، پل، پویا، پارت، پرداخت، پسورد، www، آلمان، آن، آینده، آسمان، آشنا، افزار، الکتریکی، الان، امریکا، انگلستان، اند، اهرام، این، اینکه، اجرای، ارزشمند، ارسال، است، استفاده، اضافه، به، با، بادی، باز، برج، برخی، بررسی، برسی، بسته، بشر، بطور، تفکر، توکیو، تاریخچه، تاسیس، تحویل، تعطیل، جهان، جام، جزیره، حین، حال، حتی، حضور، خلاقیت، خدمات، دنیا، دوبله، داخلی، داره، دارد، در، درباره، روزهای، روش، زلزله، زیر، ساختمان، ساختمانی، ساختار، سازه، سد، شمال، شهرسازی، شوید، شیکاگو، شده، شرح، صدا، عملکرد، عمران، عبور، عزیزان، عظیم

نمایش برچسب‌ها

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 15:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو