[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این مطلب مقاله گزارش کارآموزی شهرداری دزفول را برای دانلود قرار داده ایم.

پیشگفتار :

در طول دوره کارآموزی در شهرداری دزفول ، با سیستم های شبکه محلی، حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم انبارداری در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل نحوه فعالیت سیستم های نرم افزاری ، نحوه ذخیره و بازیابی اطلاعات ، امنیت در شبکه های داخلی و مواردی دیگر از این قبیل بود .
.
معرفی شهرداری دزفول

شهرداری دزفول از قدیمی ترین شهرداری های کشور و اولین شهرداری استان خوزستان وپنجمین شهرداری کشور است و تأسیس آن سال ۱۲۹۹ ه.ش می باشد .
درجه این شهرداری ۱۰ و تعداد پرسنل آن به غیر از سازمان های وابسته قریب به ۱۰۰۰ نفر می باشد. شهرداری دزفول در حال حاضر دارای هشت سازمان و ۲ منطقه می باشد و سازمان های وابسته عبارتند از :
سازمان اتوبوسرانی دزفول و حومه، سازمان پارک ها و فضای سبز ، سازمان باغ بهشت، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ، سازمان خدمات موتوری، سازمان نوسازی و بهسازی ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان عمران شهرسازی .
با توجه به توسعه سالانه شهر دزفول و افزایش فعالیت ها و پروژه های عمرانی شهرداری دزفول ، بودجه این شهرداری نیز به تبع آن سالانه افزایش می یابد و در حال حاضر بالای ۲۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
این نهاد در طول عمر پرتلاش خود خدمات ارزنده و ارزشمندی به مردم دزفول عرضه داشته و در توسعه ، زیبائی و سرسبزی شهر گام های بلندی برداشته است.
اوج فعالیت و فداکاری پرسنل زحمتکش شهرداری دزفول همانا سال های سرنوشت ساز دفاع مقدس بوده که پابه پای مردم در تمامی صحنه های جنگ حضور فعال خود را حفظ نموده تا آنجا که برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از موشک باران دشمن زبون نیروهای آتش نشانی و خدمات خود را علاوه بر شهر دزفول و شهرهای اطراف ، حتی گاهی به شهرهای دورتر در استان لرستان و ایلام نیز اعزام نموده است.
شاهد محکم این فداکاری ها تقدیم ۱۰ شهید ، ده ها مجروح و جانباز و آزاده به پیشگاه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است. شهر دزفول در طول جنگ تحمیلی آسیب فراوان دید آنچنان که بیش از نیمی از واحدهای مسکونی شهر از ۲۰ تا ۱۰۰% تخریب و بسیاری از تأسیسات شهری دچار آسیب کلی گردید. و به بافت قدیم شهر نیز که یکی از ارزشمندترین بافت های تاریخی از نظر قدمت و معماری کم نظیر است نیز خسارات جبران ناپذیری وارد شد . اما بعد از آن با تشکیل سازمان نوسازی و بهسازی گام هایی در جهت سامان دهی و احیای این بافت ارزشمند برداشته است.
.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

.
منبع: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.)
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
حجم فایل در حالت فشرده: ۲ KB
.
———————————————— ——————————