[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این مطلب پاورپوینت فضا و مکان در هزاره سوم را برای دانلود قرار داده ایم. آنگاه که عقل آدمی سرانجام باید مفهوم نسبیت منطقی را بلندی بخشد تا به چیزی که غایی است دست یابد ناگریز به تهی می رسد .
تا آن هنگام که تهی را به شیوه نسبی در یابند به ورای منطق نتوانند رفت و منطق چیزی نیست که نفس در آن آرام و قرار گیرد.سرانجام این تهی است که باید آخرین بناه ما باشد. عاقبت هزاره ی سوم فرا رسید تا با ایجاد دگرگونی در سایه های بنیادین فکر و فلسفه و اجتماع و …. به گونه ای تحول آفرین هنجار هایی نوین را به ارمغان آورد در قرن 20 با تمام خاطرات و نا خاطراتش می رود تا به تدریج در کنج موزه های خاطره ی انسان به شی غبار گرفته بدل گردد و موضوع رسالتی باشد که انسان قرن 21 با بهره گیری از آن به تجدید بنای ساختار فکر نوینش بپردازد. . خلا به مثابه ضد شی و ماده به مثابه شی

ما از طریق توجه به مفهوم معمارانه خلا یعنی ایجاد می گردد که به سه پایه 1فضا به مثابه ضد شی 2مکان جهان پوشیده از شی و فضا 3شی عظیم:سکوتی عظیم که در داخل آن نه فقدان وجود دارد نه زیادگی مشق می گردد که مرتبه سوم یعنی خلا عظیم به معنای دریای عمیقی از خرد است . خلا عظیم مفهومی فرا سپهری است نوعی سکون یکنواخت است که در آن تمامی تغیر ودگرگونی از حرکت باز داشته شده و مکان آرامش ابدی است. ظهور ماشینیزم و پیشرفتهای نوین تکنولوزی صرف نظر از جنبه های مثبت و بالنده ای که برای بشر امروز به ارمغان آورده است حاصل پاره ای نکات منفی بوده که اگر چه گاها با اغراق از آن یاد می گردد ولی واقعیتی است غیر قابل انکار .رشد جمعیت و گسترش شهر نشینی و دیگر عوامل منتج از این پدیده به تدریج باعث ایجاد نوعی روحیه پر خاشجویانه در انسان معاصر گردیده که طبیعتا کاهش آن می تواند در حیطه وظایف معمار قرار گیرد. . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.)
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
حجم فایل در حالت فشرده: 581 KB
.
———————————————— ——————————