[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه آشنایی با معماری معاصر در ۳۷ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.
همچنین لینک دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری معاصر نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. . مقدمه:

فرانک اون گهری در ۲۸ فوریه ۱۹۲۹ در تورنتو کانادا متولد شد. نام مذهبی اش ابراهیم بود و محض خنده او را ماهی ( (fish صدا می کردند. بلافاصله پس از جنگ دوم جهانی کانادا را ترک کرد و با خانواده اش در لوس آنجلس اقامت گزید، آن هم نه در یک خانه ی ویلایی واقع در حومه سرسبز شهر که در مرکز شهری با تراکم جمعیت بالا و خطرناک.
در کالیفرنیا نام خانوادگی اش را از گلدبرگ تغییر داد و تا اندازه ای با محیط سینمایی درخشان هالیوود آشنا گردید. در سال ۱۹۵۲ در سن ۲۳ سالگی همچون اردکی بیرون از آب است. در این هنگام خانم آنیتاسنایدر با درآمدی معمولی برای تامین مخارج زندگی مستقل خویش با او آشنا گردید و ازدواج کرد و در یافتن مسیری برای زیستن با فروتنی به کمک وی شتافت.
در این پاورپوینت به بررسیرزندگی فرانک اون گهری ، می پردازیم . . فهرست:

عنوان
آشنایی با معماری معاصر
فرانک گهری
آثار وی
کتابخانه ی دانشگاه پرینستون
روند طراحی و اجرا
شکل*ها و مصالح
نظرات دیگران درباره او
ساختمان IAC در نیویورک
تالار والت دیسنی» در لس*آنجلس – کالیفرنیا
هتل مارکز دو ریسکال» در اسپانیا . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۳,۷۷ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ———————————————— ——————————