[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی در ۳۰ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.
همچنین لینک دانلود پاورپوینت سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .

مقدمه :

ایجاد شیب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعالیتهای عمرانی از مهم*ترین دغدغه* دست*اندرکاران این حرفه است. در مورد مصالح ساختمانی، مقاومت مصالح ساختمانی و ستونها و سازه ها در صورتی که در جای مناسب قرار نگیرد به شکل ایده ال و محاسبه شده در طراحی، نخواهد بود. امروزه با افزایش ساخت و سازها و ساخت بلند مرتبه ها و افزایش ابعاد ساختمان، اندازه**گیری با وسایل مرسوم تولید خطای بالایی می*کند. علاوه بر این تمایل بازار به سوی سازه هایی با ساختار جدید و گاهاَ پیچیده و طبعاَ دقت بالا و استانداردهای جهانی است¬¬. بنابراین نیاز است که مجریان طرح ها و پروژه های مختلف مجهز به ابزار و تجهیزات جدید و به روز باشند تا هم بتوانند با رقیبان خود برای داشتن سهم در بازار کار رقابت کنند و درعین حال رضایت مشتری های خود را بدست بیاورند. .

فهرست:

عنوان
سیستمهای لیزری در فعالیتهای عمرانی و ساختمان سازی
مقدمه
هدف از بکار بردن این تجهیزات جدید
مهم ترین کاربرد لیزر اندازه گیری فاصله ، تراز یابی و تطابق است
معماری داخلی ساختمان:
انواع متر لیزری
نمونه ای از کاربرد مترهای لیزری
موارد کاربرد لیزر متعامد
موارد کاربرد کراس لیزر در ساختمان سازی
کاربردهای لیزر نقطه ای
نمونه های کاربرد لیزر نقطه ای در ساختمان سازی
فعالیتهای عمرانی خارج از ساختمان
مزایای انجام عملیات ترازیابی به روش لیزری:
کاربردهای ترازیاب لیزری دوار:
نمونه های مختلف از کاربرد لیزرها . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۴,۲۳ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ———————————————— ——————————