[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه سیستم بتنی قالب تونلی در ۳۰ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.
.
مقدمه:

سیستم قالب تونلی موسوم به قالب تونل فرم مجموعه ای ازقالب ها را شامل می شود که به پیمانکاران این اجازه را می دهد تا بتن ریزی دیوارها و سقف های یک ساختمان را در یه سیکل یک روزه انجام دهند.از ویژگی های بارز این سیستم مدولار، سرعت، کیفیت و قابلیت تبدیل سریع ابعادی جهت قالب بندی پلان های مختلف می باشد که این سیستم را به یک شیوه قالب بندی مدرن تبدیل کرده است. نتیجه استفاده از این قالب بتن، سازه های بتنی یکپارچه و سطوح بتن بسیار با کیفیت که منجر به حداقل عملیات مورد نیاز جهت سفید کاری و نما می گردد. این روش قالب بندی از نظر کیفیت و سرعت قالب بندی از قالب لارج پنل سریعتر و با کیفیت تر می باشد.
استفاده از این سیستم جهت ساخت ابنیه بتنی بیشترین بازه را در اجرای انواع ساختمان ها پوشش میدهد. از قبیل اجرای انبوه سازی مسکن، اجرای مدارس، هتل ها و بیمارستان ها ، زندان ها و به طور معمول هر ساختمانی که در طراحی آن از روش ساختمان های سلولی استفاده شده است.
اخیراً استفاده از روش قالب تونلی در ساختمان سازی کشور ایران به دلیل کیفیت بالای بتن تولید شده، سرعت بالا و کاستن هزینه های تولید از جایگاه ویژه های برخودار شده است.
همواره کاهش زمان و هزینه های اجرا اساس مدیریت پروژه های ساختمانی می باشد و سیستم مدرن قالب تونل فرم هزینه های اجرا را تا ۱۵ درصد و زمان اجرای ابنیه را تا ۲۵ درصد کاهش داده است.
در حین اجرای قالب تونل فرم، یک سازه تونل مانند که با بتنی که فضای خالی میان قالب های فلزی را پر می کند تشکیل می گردد که این سازه یک سازه یکپارچه می باشد. در هر۲۴ ساعت قالب ها جابجا می شوند و تونل جدید شکل می گیرد. پس از تکمیل فرآیند اجرای یک طبقه تونل فرم، قالب ها به سقف بعدی انتقال می یابند.بدین ترتیب با تکرار قالب بندی ،یک سازه یکپارچه و قوی را تا ارتفاع ۴۰ طبقه اجرا نمود.
.
فهرست:

عنوان
مقدمه
سیستم بتنی قالب تونلی
نیاز به این روش
الزامات و مزایای رویکرد ساخت و ساز از سنتی به صنعتی
بررسی و مقایسه قالب تونلی با سیستم*های سنتی
اجزای قالب*های تونلی
انواع قالب*های مورد استفاده
روشهای اجرا
مراحل اجرا
الزامات طراحی معماری و سازه
دو روش اصلی اجرای این نوع سازه
نمونه*های موردی در ایران
مزایا
نقاط ضعف
محدودیت*ها
کابردهای مناسب
.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.)
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
حجم فایل در حالت فشرده: ۸۰۳ KB
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
———————————————— ——————————