[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه شناخت زلزله به زبانی ساده در ۳۶ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.
همچنین لینک دانلود پاورپوینت شناخت زلزله به زبانی ساده نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است. .
مقدمه:


زیر سطح زمینی که ما بران گام می گذاریم بر خلاف سطح سخت و جامد ان ویژگیهای خاص خود را دارد. با افزایش عمق هم جنس و هم حالت مواد سازنده زمین تغییر می کند. این همان چیزی است که باعث تعجب و شگفتی می شود. کره زمین را براساس تغییر خواص فیزیکی و شیمیایی ان به چند لایه تقسیم می نمایند. برای شناخت هر پدیده ای در جهان واقع لازم است ابتدا از ان تعریف مناسب و نسبتا جامعی داشته باشیم، چرا که بدون دانستن تعریفی مناسب از ان نمی توان به کنه پدیده پی برد و ان رابه خوبی درک نمود. در این پاورپوینت با بیانی ساده به بیان زلزله می پردازیم. .
فهرست:


ساختمان زمین
پوسته
گوشته یا جبه
هسته
نقشه خطر لرزه ای ایران
تعریف زلزله
انواع امواج زلزله
امواج زمین لرزه با توجه به حرکتشان در داخل یا سطح زمین به دو دسته تقسیم میشوند:
امواج داخلی یا پیکری:
امواج سطحی:
بررسی انواع موج زلزله
امواج طولی(:(P
امواج برشی: (S)
لاو : (love)
امواج رایلی (:(LR . . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۵,۳۲ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] . ———————————————— ——————————