[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه معماری داخلی چیست؟ در 43 صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت معماری داخلی چیست؟ نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.
.
مقدمه:

معماری داخلی حلقه اتصال میان معماری و طراحی داخلی است. این رشته همانند معماری با ساختمان و اجزا وعناصر سازنده آن سرو کار دارد و از طرفی مانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می کند. بسته به کاربری تعریف شده و یا خواسته شده بنا ٬ تفکیک فضاهای داخلی بنا یا اثر معماری به فضاهای مختلف از قبیل( اتاق کار ٬ اتاق خواب ٬ هال ٬ پذیرایی ٬ آشپزخانه و مانند اینها در کاربری مسکونی) ؛ (یا اتاق مدیر ٬ اتاق انتظار ٬ سالن کنفرانس و… در کاربری اداری )؛به همین ترتیب کاربری های تجاری ٬خدماتی ,نمایشگاهی و موارد مشابهی که غالبا تفکیک ریز فضاهایشان با استفاده از مولفه کف وسقف و دیوارها صورت می پذیرد٬در حوزه ی عمل رشته معماری داخلی است. حتی نوسازی ساختمان های نسبتا قدیمی (البته نه آنهایی که جز میراث معماری به حساب می آیند)هم برعهده ی این رشته قرار می گیرد.
معماری داخلی که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده، بهینه*سازی فضاهای داخلی ساختمان*ها به منظور انجام فعالیت*های روزمره یعنی زندگی و کار است. معماری داخلی طیف گوناگونی از عناصر و مؤلفه*ها از قبیل فرم، نور، رنگ، بافت، کف، سقف، دیوار، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان را در برمی*گیرد. این عناصر ابزارهای کار طراح هستند که همگی باید بطور هماهنگ و متناسب در یک طرح مرتبط و خوشایند قرار گیرند. در این پاورپوینت به معماری داخلی پرداخته می شود .به دلیل گستردگی موضوع در دو پاورپوینت به این موضوع پرداخته می شود فهرست مطالب ارائه شده در این پاورپوینت در ادامه ارائه شده است.
.
فهرست:

عنوان :معماری داخلی چیست؟ (بخش دوم)
مقدمه
رنگ های آکسان
رنگ زمینه:
رنگ های سرد
رنگ های متضاد
رنگ های مکمل
رنگ های غالب
یک خانواده رنگی
رنگ های گرم
رنگ های هم پرده
خلق فضاهای متفاوت
مزایای دیوارهای پیش ساخته
.
.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.)
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
حجم فایل در حالت فشرده: 302 KB
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]