با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی ضمن عرض خیر مقدم به شما بابت حضورتان در سایت پیشاپیش از شما برای انتخاب ما و عضویت در سایت خودتان کمال قدردانی را داریم .

قبل از هر گونه اقدامی در سایت حتما قوانین سایت را به دقت مطالعه فرمایید مطمئنا قوانین برای راحتی همه ی شما عزیزان ایجاد شده اند . در هر محیط جمعی برای جلوگیری از خطا و انحراف نیاز به وضع قوانینی برای تضمین بقا و آسایش آن محیط اجتماعی است . مطالعه ی قوانین موجب خواهد شد تا برخوردهای احتمالی مدیران با شما به علت انجام اشتباهات احتمالیتان به حداقل میزان ممکن برسد .
برای مطالعه ی قوانین سایت به تاپیک زیر مراجعه نمایید :

کد:
http://www.iromran.ir/ftopicp-802.html

شما برای استفاده از بسیاری از امکانات سایت نیاز به ثبت نام ندارید اما در صورتی که تمایل به ارتقای سطح خود دارید و می خواهید تبدیل به یک مهندس به روز شوید و یا این سایت را محیط مناسبی برای بحث و تبادل نظر با دیگر دوستانتان می دانید حتما ثبت نام نمایید.

توجه:
چنانچه جهت مطالعه ی مطالب سایت به سایت مراجعه نموده اید نیاز به ثبت نام ندارید ولی اگر میخواهید مطلبی را دانلود کنید باید حتما ثبت نام کنید تا لینکها برای شما قابل رویت باشد .

راهنمای عضویت :

شما به 2 گونه می توانید در سایت عضو شوید اولین راه از طریق عضویت سریع و دومین روش از طریق کلیک بر روی عضویت در منوی بالای سایت است . چنانچه از عضویت سریع استفاده می کنید در صفحه ی اصلی ابتدا فرم را پر کرده سپس عددی که به عنوان کد امنیتی در تصویر می باشد را در کادر زیر آن یادداشت کرده و با کلیک بر روی ثبت نام به مرحله ی بعدی می روید در این مرحله اگر اطلاعات را کامل وارد کرده باشید نام کاربری و کلمه ی عبورتان را مشاهده می نمایید سپس با کلیک بر روی پایان ثبت نام شما تکمیل خواهد شد .

برای پر کردن فرم عضویت سریع بصورت زیر باید آنرا کامل کنید:

شناسه : یک نام کاربری دلخواه وارد کنید
نام اصلي: نام خود را وارد کنید
ايميل: ایمیل خود را وارد کنید
تايپ مجدد: دوباره ایمیل خود را وارد کنید
گذرواژه: یک پسورد دلخواه را وارد کنید
تايپ مجدد: دوباره همان پسور را وارد کنید


توجه فرمایید که در صورتیکه بر روی پایان کلیک نفرمایید عملیات ثبت نام شما کامل نخواهد شد .

اما چنانچه از روش دوم استفاده فرمایید 3 مرحله در پیش دارید در مرحله ی اول شما قوانین سایت را مشاهده می نمایید در صورتیکه قوانین را قبول دارید با کلیک بر روی بلی و زدن ادامه به مرحله ی بعدی میروید سپس باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید توجه کنید که اگر تایپ کردن برایتان سخت است و حوصله ی پر کردن فرم را ندارید فقط قسمت های ضروری را پر کنید سپس بر روی ادامه کلیک فرمایید تا به مرحله ی بعدی بروید . در این مرحله اگر اطلاعات را کامل وارد کرده باشید نام کاربری و کلمه ی عبورتان را مشاهده می نمایید سپس با کلیک بر روی پایان ثبت نام شما تکمیل خواهد شد .
توجه فرمایید که در صورتیکه بر روی پایان کلیک نفرمایید عملیات ثبت نام شما کامل نخواهد شد .

در پر کردن فرم مشخصات به موارد زیر دقت فرمایید :

حتما از نام کاربری شکیل ودر شان و شخصیت خودتان استفاده کنید مطمئنا نام کاربری بیانگر شخصیت و نوع دیدگاه شما خواهد بود .

از ایمیل معتبر خود استفاده نمایید

برای گذر واژه ( رمز عبور ) حتما از کلمه ای مناسب که هم به راحتی قابل تشخیص نباشد و هم به گونه ای باشد که شما به راحتی فراموش نکنید ، استفاده نمایید .

چنانچه کد امنیتی از شما خواسته شد دقیقا کد را وارد نمایید .

توجه :

در صورتیکه برای ثبت نام به مشکلی برخوردید . به مدیر سایت ایمیل بزنید


رمز عبورم را فراموش کرده ام باید چه کاری را انجام دهم ؟

چنانچه قبلا عضو سایت شده اید و اکنون نام کاربری و رمز عبورتان را فراموش کرده اید در صفحه ی اول یا قسمت ورود اعضا بر روی "بازیابی کلمه ی عبور " و یا " ارسال کلمه ی عبور " کلیک نمایید سپس به صفحه ای وارد می شوید که در توضیح آن نوشته شده :
" براي بازيابي کلمه عبور ابتدا فقط نام کاربري خود را در کادر زير تايپ نمائيد و گزينه ارسال کلمه عبور را بزنيد ، سپس کد تائيديه به ايميل شما فرستاده ميشود و شما ميبايستي مجدد به همين صفحه مراجعه نمائيد و ايميل و همچنين کد تائيديه ارسالي را وارد نمائيد و ارسال کلمه عبور را بزنيد تا پسورد به آدرس ايميل شما ارسال گردد "
بنابر این طبق دستورالعمل پیش بروید تا رمز عبور دوباره به ایمیلتان ارسال شود.
چنانچه ایمیل به دستتان نرسید حتما مراتب را به مدیریت اطلاع دهید تا نسبت به مشکل پیش آمده اقدامات لازم را اتخاذ نمایند معمولا با توجه به ترافیک سرور سایت ارسال ایمیل بین 1 دقیقه تا 24 ساعت به طول خواهد انجامید
توجه نمایید حتما باید از ایمیلی که هنگام ثبت نام استفاده نموده اید برای بازیابی کلمه ی عبور استفاده نمایید.
چنانچه رمز عبور جدید را دریافت کردید و به یادسپاری آن سخت بود از داخل " صفحه ی شخصی " و با انتخاب " ویرایش مشخصات " می توانید آن را تغییر دهید .

خوب ثبت نام کردم برای ورود به سایت باید چه کاری انجام دهم ؟

برای ورود به سایت می توانید از قسمت " ورود " و یا همان صفحه ی اول سایت استفاده نمایید .ابتدا باید نام کاربری و سپس کلمه ی عبور را وارد نمایید و در نهایت کد امنیتی که داخل کادر مستطیلی به شکل عدد نوشته شده است را در کادر زیر آن وارد وارد نمایید و بر روی " ورود " کلیک نمایید .


من ثبت*نام كرده*ام، چرا نميتوانم وارد شوم ؟
اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه چك كنيد كه آيا از نام كاربري و كلمه عبور صحيح استفاده ميكنيد يا نه. در غیر اینصورت شاید cookie های شما غیر فعال است که برای فعال کردن آن در مرورگر خود این مسیر را دنبال کنید
tools-internet options - privacy
ولوم عمودی را روی مقدار medium قرار دهید .
چنانچه باز هم نتیجه نگرفتید در زمان لاگین کردن در صفحه شخصی پیامی داده میشود که کوکیها فعال نیست و در کنار آن گزینه ای موجود است که « پاک کردن کوکیها» نام دارد. این گزینه را کلیک کنید و به این طریق کوکیهایی که از طریق آن وارد سایت شده اید را پاک کنید و دوباره لاگین نمایید. به این وسیله احتمالآ باید مشکل شما حل شود
اگر از اینترنت اکسپلورر هم استفاده مینمایید میتوانید از منوی TOOLS/INTERNET OPTION/ در صفحه جدیدی که ظاهر میشود گزینه DELETE COOIES را کلیک نمایید تا تمام کوکیها پاک شوند

اگر ویندوز شما در درایو C نصب شده است و شما به عنوان ADMINISTRATOR در کامپیوتر خود لاگین کرده اید از مسیر زیر میتوانید کوکیها را در کامپیوتر خود پاک نمایید:
C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies
اگر ویندوز در درایو دیگری نصب است به جای C در مسیر نام درایو مورد نظر را تایپ کنید و اگر با اکانت دیگری در سیستم خود وارد میشوید به جای Administrator نام آن اکانت (USERNAME) را بنویسید .