شهریه جدیدالورودهای دانشگاه آزاد افزایش می یابد


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین وضعیت افزایش شهریه دانشگاه آزاد گفت: با وجود افزایش هزینه های هدفمندی یارانه ها شهریه دانشجویان ورودیهای قبل این دانشگاه تغییر نکرده اما دانشجویان جدیدالورود با حدود 10درصد افزایش شهریه مواجه اند.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جاسبی امروز یکشنبه در حاشیه جشن آغاز سال تحصیلی واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد درباره جزئیات افزایش شهریه جدیدالورودهای دانشگاه آزاد، گفت: هر چند هدفمندی یارانه ها هزینه های دانشگاه آزاد را افزایش داده است اما امسال اصلا افزایش شهریه در دانشگاه آزاد نداریم و تنها دانشجویان جدیدالورود در تمام مقاطع تحصیلی به طور متوسط 10 درصد افزایش شهریه خواهند داشت.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره حذف کنکور کارشناسی در این دانشگاه گفت: امسال در راستای حذف کنکور کارشناسی حرکت می کنیم و کنکور کاردانی این دانشگاه نیز پیش از این حذف شده بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود درباره توسعه رشته های میان رشته ای نیز گفت: به منظور توسعه رشته های میان رشته ای مرکز فناوری تاسیس کردیم که در آن تاسیس رشته های جدید بین رشته ای و حمایت از پروژه های تبلیغاتی در امر تجاری سازی انجام می شود.
جاسبی همچنین با اشاره به توسعه رشته های پزشکی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به زودی در تمام رشته های پزشکی و دندانپزشکی به توسعه مثبت خواهد پرداخت.
وی در پایان با اشاره به راه اندازی دانشگاه مجازی گفت: دانشگاه مجازی دانشگاه آزاد هم اکنون در حال توسعه تمام رشته ها و مقاطع است.