در این مقاله، با مزایای نصب آسانسور باری در ساختمان*ها بیشتر آشنا می*شوید. این نوع آسانسورها انواع خودکاری هستند که برای انتقال اشیاء به بالا و پایین پله*ها مورد استفاده قرار می*گیرند. در چند سال گذشته، آسانسورهای باری در ساختمان*های تجاری از هتل گرفته تا رستوران*ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده*اند. اگر کارکنان شما از حمل مواد عاجز هستند یا به دنبال راه*هایی برای کارآمدتر کردن تجارت شما هستند، انتخاب آسانسور مناسب می*تواند یک راه حل عالی برای آنها باشد. در ادامه با برخی از مزایای انتخاب آسانسورهای باری و مزیت سرویس آسانسور بیشتر آشنا خواهید شد.
آسانسور باری خطر آسیب دیدگی را کاهش می*دهد

برداشتن و حمل اشیا در سراسر یک ساختمان توسط افراد می*تواند باعث ایجاد فشار جسمی و همچنین صدمه دیدن افراد یا کارمندان شود. با استفاده از آسانسور باری، نصب شده توسط تیم حرفه*ای آسانسور پادرا، می*توانید این دست خطرات را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
بهبود بهره وری

به جای صرف وقت اضافی برای حمل وعده*های غذایی و اجسام به بالا و پایین پله*ها، می*توانید از آسانسور باری برای این کار استفاده کنید. این آسانسورها باعث افزایش دو برابری سرعت انجام کارها می*شوند و کارایی تجارت شما را بهبود می*بخشند.
کاهش هزینه

عملیات تجاری به طور عمده به کارایی تجارت بستگی دارد. به جای پرداخت هزینه اضافی به کارکنان رستوران برای حمل مواد غذایی در طبقات مختلف، می*توانید به راحتی از آسانسور باری استفاده کنید تا این مواد را سریع و با اطمینان حمل کنید. به این ترتیب، دیگر لازم نیست نگران تعداد بالای کارکنان برای انجام کارهای روزمره باشید.
آسانسورهای باری مسکونی

آسانسور باری یک سرمایه گذاری عالی برای ساختمان*های تجاری است. آنها در خانه نیز بسیار مفید هستند. اگر شما به دلیل پیری با معلولیت زندگی می*کنید یا با چالش*های حرکتی روبرو هستید، یک آسانسور باری می*تواند فشار وارد شده بر روی بدن شما را کم کند که ناشی از حمل اشیاء در طبقات خانه است.
آسانسور باری نصب شده توسط یک تیم حرفه*ای

آسانسور پادرا می*تواند به شما در تعیین و ارزیابی این که کدام مدل و اندازه آسانسور باری برای منزل یا تجارت شما مناسب است کمک کند. ما در طول سال نیز عملیات ارتقاء، به روزرسانی و نگهداری آسانسور را برای شما انجام می*دهیم.
در طول سال*های گذشته، ما به دنبال انتخاب بهترین نوع آسانسور بوده*ایم. شما می*توانید به محصولات با کیفیت و تیم نصب با تجربه ما اعتماد کنید.
تعمیر و نگهداری آسانسورها

هدف از تعمیر و نگهداری آسانسور جلوگیری از به خطر افتادن جان افراد، موجودات زنده و بهداشت و ایمنی محیط زندگی در حین هرگونه حمل و نقل كالا توسط آسانسور است. بنابراین، تعمیر و نگهداری، بازرسی*های دوره*ای و سالانه آسانسورها باید توسط شرکت*هایی مانند پادرا انجام شود که دارای مدارک سرویس و نگهداری مجاز باشند تا بتوانند عملکرد بهینه آسانسور را تضمین کنند. مواردی که در مورد تعمیر و نگهداری آسانسور باید مورد توجه قرار گیرد:
شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور و تعمیر و نگهداری باید مطابق با مقررات مندرج در آیین نامه بوده و دارای تجهیزات لازم باشد. در هنگام عقد قرارداد تعمیر و نگهداری، باید شرایط نگهداری و کارهایی که باید در طول نگهداری انجام شود، ذکر شود. در حین نگهداری و سرویس، شرکت*های ساختمانی می*بایست با مقامات شرکت آسانسور همراه بوده و کارهای انجام شده را رعایت کنند.
پس از سرویس دهی، فرم نگهداری آسانسور باید توسط حضار امضا شود. قطعات تعویض شده باید در اختیار کاربر قرار گیرند. راه پله، قسمت بالای کابین آسانسور و اتاق ماشین باید تمیز شود. کلیدهای درب*های آسانسور باید در هر بار سرویس دهی بررسی شوند. هر گونه خرابی یا شکستگی شیشه درب آسانسور باید بررسی شود. قطعات چرخ دنده*ای آسانسور باید روغن کاری شوند. سیستم ترمز اضطراری باید بررسی شود و در صورت خرابی مجدد باید سطح روغن موتور دستگاه بازدید شود. کابین آسانسور و دکمه*های فرود باید آزمایش شوند. تنظیم کننده*ها و طناب*های آسانسور باید بررسی شوند. دکمه*های ایمنی داخل کابین آسانسور باید آزمایش شوند تا عملکرد بهینه آنها کنترل شود.