[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]




برترین مکان های تاریخی دنیا


اگر از آن دسته افرادی هستید که شیفته تاریخ و تمدن کشورهای دیگر هستید و عاشق تور تاریخ گردی هستید بد نیست برترین مکان های تاریخی دنیا که از عجایب هفتگانه جدید هستند را بشناسید
با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] همراه باشید :
1- ماچو پیچو (Machu Picchu)
ماچو پیچو هفتمین عجایب جدید جهان است.
برخی از سنگهای این بنا 50 تن وزن دارند و با چنان دقتی تراشیده شده اند که حتی یک چاقوی باریک هم نمیتواند دربین آنها قرار بگیرد.
شهر ماچو پیچو دربالای کوهی در جنوب پرو قرار گرفته و تنها راه دسترسی به آن قطار است .
شهر ماچو پیچو برای سالها گمشده بود که در سال 1911 دوباره پیدا شد و معلوم شد که یک مرکز فرهنگی مهم برای تمدن باستانی INCA بوده است. به همین خاطر به آن “شهر گمشده ی inca ها” میگویند.
بریا جلوگیری از آسیب رسیدن به این اثر تاریخی شگرف در روز تعداد محدودی میتوانند از ماچو پیچو دیدن کنند برای آنکه بتوانید در لیست این تعدا محدود باشید میبایست به دنبال [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] پرو بروید.
2- تاج محل
تاج محل در سال 1600 در شهر آگرا هند ساخته شد پس برای دیدن آن [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ر ا در نظر داشته باشید .تاج محل مقبره امپراطور هند شاه جهان است. مرمرهای تاج محل را آلودگی هوا تهدید میکند.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]3-دیوار چین :
چینی ها این دیوار را برای جلوگیری از حمله مغول ها ساختند اما این دیوار عظیم با دیوارها و استحکامات فراوانش باز هم نتوانست جلو حمله مغول ها را بگیرد و تنها به جاذبه ای توریستی برای چین تبدیل شد تا هرساله توریست های فراوانی با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] راهی دیدار این دیوار که معماری عجیبش آن را به یکی از عجایب هفتگانه دنیا بدل کرده است بشوند .
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]4-چیچن ایتزا :
چیچن ایتزا هرمی است با هزار پله که توریست ها نمیتوانند از آنها بالا بروند و فقط میتوانند از پایین هرم عکسهای یادگاری بگیرند.
چیچن ایتزا یکی از عجایب دیگری است که در مکزیک واقع شده و مربوط به یکی از تمدن های اسرار آمیز و عجیب تاریخ است به نام مایا برای دیدن یان هرم عجیب میتوانید در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ثبت نام کنید تا علاوه بر دیدن کانادا و آبشار نیاگارا سری هم به مکزیک و تمدن مایاها بزنید.
ساخت این بنا آن را به یکی از عجایب تبدیل کرده است چرا که در ساخت آن از میکا استفاده شده است و میکا تنها در 200 مایلی چیچن ایتزا یافت میشود و این سوال را برای همه ایجاد کرده است که چگونه میکا را بدون وسیله حمل و نقل به چیچن ایتزا آورده اند.
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]