نحوه*ی کار و گرمایش سیستم گرمایش تابشی گازی قابل حمل و بخاری*های تابشی گازی ثابت مشابه یکدیگر است اما قدرت گرمایشی متفاوتی دارند.


هیتر تابشی گازی ثابت اغلب به شکل مستطیل یا مخروطی هستند. بخاری تابشی نیز وجود دارند که از یک لوله سرامیکی گازی برای تولید گرمای تابشی استفاده می*کنند.


هیترهای تابشی گازی صنعتی بهترین و ارزان*ترین سیستم برای گرمایش سوله*ها و کارخانه*ها نسبت به انواع بخاری*های صنعتی مشابه کیفیت گرمایش بالا با مصارف انرژی پایین و با قیمت مناسب می*باشد. گرماسان بزرگترین تولیدکننده هیترهای تابشی گازی می*باشد.


انواع هیتر تابشی گازی
هیتر تابشی گازی به*عنوان یکی از مناسب*ترین و کم*هزینه*ترین انواع بخاری جهت گرمایش کلیه فضاهای با ارتفاع بالای ۳ متر کاربرد دارد.


از جمله می توان به انواع سالن*های بزرگ صنعتی، انبارها، سالن پرورش مرغ، ایستگاه*های مترو، تعمیرگاه*های خودرو، آشیانه*های هواپیما، فضاهای ورزشی، سالن سینما، مراکز آموزشی بزرگ، رستوران، فضاهای نمایشگاهی و همچنین انواع فضاهای بدون حصار نظیر باراندازها، مصلی*ها، باغ، رستوران*ها، و پارکینگ*های خودرو و … اشاره کرد.


سیستم گرمایش تابشی گازی، به سیستمی گفته می*شود که برای ایجاد گرمای مطلوب در محیط*های مختلف بدون گرم کردن جرم هوا به کار برده می*شود. که گرما از جسم گرم*تر به جسم سردتر انتقال می*یابد.


سیستم*های تابشی گازی به طور کلی به دو دسته هیتر تابشی لوله*ای گازی موضعی و مرکزی تقسیم می*شوند. هیترهای تابشی موضعی از فن مکنده، مشعل و لوله*ها تولید شده که به طور یکجا در محل موردنیاز نصب می*شود.

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]