یکی از انواع نما های خشک که برای ساختمان ها مناسب است می توان به نمای فریم لس اشاره کرد. ایجاد چنین نما هایی با استفاده از شیشه و پروفیل آلومینیوم است که قاب های آلومینیومی به کار رفته در آن به طریقی است که به چشم نمی خورد و کمترین میزان دید را دارد. دلیل استفاده از آلومینیوم را باید این گونه بیان کنیم که کاملا سبک هستند، استحکام و مقاومت قابل توجهی دارند و همچنین مهم ترین ویژگی آن ها این مورد است که به خوبی می توان آن ها را به شکل دلخواه خود تبدیل کرد بدین معنی که خاصیت شکل پذیری قابل توجهی دارند.
این سبک فریم لس را با چه روش هایی می توان اجرا کرد؟

این سبک از نما را می توان به طرق های متنوعی پیاده سازی کرد که در ادامه شما را با این شیوه ها آشنا خواهیم کرد:
  1. Facade: در این روش ابتدا باید روی دیوار ساختمان را شبکه بندی کرد و سپس فریم های آلومینیومی را بر روی آن قرار داد و پس از آن اقدام به قرار دادن شیشه ها بر روی آن ها باید کرد به طوری که قاب را به خوبی مورد پوشش خود قرار دهند. با پیاده سازی این روش شما از بیرون شاهد تنها فاصله ای به اندازه ۱ تا ۲ سانتی متر بین شیشه ها هستید.
  2. کراتین وال شیشه ای: این روش اجرا خود شامل دو شیوه دیگر می شود. در این مورد مفصلا در یک مقاله جدا توضیحات لازم را ارائه داده ایم. می توانید به لینک مربوطه رجوع کنید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

شیوه های مختلف پیاده سازی نمای کراتین وال

  • U_channel: برای سازه هایی که دارای ارتفاع کمی هستند مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله روش های ارزان قیمت است.
  • Full Frameless_Unit: اگر به دنبال راهی هستید که سریعا کار نما سازی را به اتمام برسانید و در عین حال کاملا مورد اطمینان و با پایداری و مقاومت بالا این کار را انجام دهید، میهن غدیر استفاده از این روش را به شما پیشنهاد می دهد.

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] در میهن آلومینیوم. با ما تماس بگیرید.