جنسی که متریال های استفاده شده در فریم، دمپر و پره ها دارند از پروفیل و ورق آلومینیوم می باشد. این انواع آلومینیومی با طرح جدید از نظر فرم مانند انواعی می باشند که آهنی با طرح جدید هستند که در مقالات پیشین در مورد آن ها توضیح مفصلی دادیم.
این محصول پیش روی شما به صورت با دمپر و بدون دمپر طراحی شده اند. کاربرد این محصول در سیستم های رفت هوا می باشد که به منظور دمش هوای کولر مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول به طور معمول به صورت دیواری استفاده می کنند.
خرید [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] از موسسه فنی تکوک.

پیشگیری از ورود گرد و غبار در فصول سرد

شما باید محیط خود را از ورود گرد و غبار و آلودگی در امان نگه دارید، محیط کار و محیط زندگی از جمله قسمت هایی می باشند که شما ساعت ها در آن حضور دارید بنابراین رعایت بهداشت و توجه به توصیه های ایمنی و بهداشتی در این بخش ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. یکی از توصیه هایی که در این زمینه به شما می شود این می باشد که حتما در فصل هایی که از دستگاه سرمایشی خود استفاده نمی کنید یعنی در فصل های پاییز و زمستان بر روی آن را با یک کاوری که ضخیم می باشد و از جنس برزنت است، بپوشانید. این اقدام منجر به پاکیزه ماندن محیطی می شود که در آن حضور مستمر دارید. همچنین پیشنهاد می شود که در چنین فصل هایی حتما دریچه کولر را با کاور مخصوص بپوشانید این کار به جلوگیری از ورود آلودگی به داخل کمک می کند و نیز به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک شایانی خواهد کرد.

نکات استفاده از کولر در فصول گرم

در مورد فصل های تابستان و بهار که استفاده از کولر بسیار معمول می باشد باید بگوییم که در این مواقع نیز برای داشتن محیطی بهداشتی باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که از جمله آن ها نظافت به موقع بدنه و داخل آن، تعویض یا تمیز کردن پوشال ها و مانند این ها می باشد. همچنین توجه داشته باشید به دلیل این که چند ماهی می باشد که از این سیستم سرمایشی خود استفاده نکرده اید بنابراین لازم است که پیش از شروع راه اندازی، به خوبی آن را تمیز و آماده استفاده کنید.

سطح [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] آلومینیومی طرح جدید را با رنگ های گوناگون رنگ کوره ای رنگ آمیزی می کنند. قیمت این نوع محصول در مقایسه با نوع آهنی طرح جدید آن بیشتر می باشد که دلیل این امر این می باشد که اختلاف قیمت بین آلومینیوم و ورق های آهنی وجود دارد. برای نصب باید از جای پیچ هایی که بر روی فریم قرار داده شده است استفاده نمایید و به راحتی آن را نصب کنید.