پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد شیروان

آن تعداد از متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 90 شرکت نموده و همچنین متقاضیانی که در این آزمون شرکت ننموده اند و مشکل نظام وظیفه ندارند می توانند در رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی (به غیر از گروه پزشکی ) پیوسته ادامه تحصیل دهند.
دکتر مهدی وطن پرست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان اعلام کرد :
این واحد دانشگاهی از فارغ التحصیلان نظام قدیم و جدید که مشکل نظام وظیفه ندارند در رشته های مختلف کاردانی(پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی پیوسته ثبت نام مي نماید.
وی در ادامه افزود : این واحد دانشگاهی نزدیک ترین واحد به مرکز استان بوده و با دارا بودن 10 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و 24 رشته در مقطع کاردانی اقدام به پذیرش دانشجو نموده است که این رشته ها عبارتند از
مقاطع کارشناسی پیوسته: 1 - مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) 2- مهندسی عمران (آب و فاضلاب) ، 3- مهندسی زراعت و اصلاح نباتات ، 4- مهندسی باغبانی ،5- جغرافیا و برنامه ریزی شهری، 6- فقه و مبانی حقوق ، 7 - علوم اجتماعی -مردم شناسی، 8- زبان و ادبیات فارسی، 9- زبان و ادبیات عرب، 10- کتابداری و اطلاع رسانی.
مقاطع کاردانی ناپیوسته:
1--حسابداری، 2-کامپیوتر، 3-عمران(آب و فاضلاب)، 4-عمران(نقشه برداری)، 5-معماری سنتی، 6-نقاشی، 7-ایمنی صنعتی، 8-برق -مخابرات، 9- مدیریت بازرگانی، 10-زبان و ادبیات فارسی، 11-مردم شناسی، 12- کتابداری، 13-تولیدات گیاهی، 14- آمار، 15-علوم تجربی، 16-حفاظت و مرمت بناهای تاریخی
مقاطع کارانی پیوسته:
1-حسابداری، 2-کامپیوتر، 3-معماری، 4-نقشه برداری، 5-نقشه کشی عمومی، 6-گرافیک، 7-تربیت بدنی، 8-امور زراعی و باغبانی

دکتر مهدی وطن پرست در ادامه اعلام نمودند: تمامی فارغ التحصیلان دارای مدرک دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی می توانند در این واحد ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در خاتمه افزود : این واحد برای اینکه کارکنان ادارات و نهادهای دولتی بتوانند ادامه تحصیل دهند اقدام به برگزاری کلاسها در بعد ازظهر نموده است و متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر می تواندد با شماره هاي 4-6243900-0585 تماس و يا به آدرس اينترنتي [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مراجعه نمايند.
لازم به ذكر است واحد شیروان هم اكنون با دارا بودن 51 رشته تحصيلي در مقاطع مختلف بعنوان نزديكترين واحد دانشگاهي به مركز استان بوده و بيش از 3 هزار و 500 نفر دانشجو و 15000 نفر فارغ التحصيل دارد.