اتصال*دهنده*های صنعتی به بست*های باکیفیتی اشاره دارند که در کاربردهای مختلفی از آنها استفاده می*شود، از صنایع خودروسازی گرفته تا پروژه*های دریایی و ساختمانی. مردم معمولا از اصطلاحات پیچ و مهره و اتصال*دهنده*های صنعتی و اتصال*دهنده*های دائمی به طور متقابل استفاده می*کنند. هر دو به این واقعیت اشاره دارند که این اتصال*دهنده*ها می*توانند در برابر عوامل مختلف جوی و عناصر شیمیایی مقاومت کنند و سال*ها بدون نیاز به تعویض مورد استفاده قرار بگیرند.
هنگام صحبت در مورد اتصال*دهنده*ها، مهم است که اصول اولیه کارکرد آنها را بدانید تا متوجه شوید که بهتر است از چه نوع اتصال*دهنده*های صنعتی برای پروژه*های خود استفاده کنید. کلمات پیچ*های صنعتی و بست*های صنعتی نیز، به عنوان مثال، اغلب به صورت متقابل استفاده می*شوند. با این حال، در این نوع از بست*ها چند تفاوت وجود دارد. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] مانند بست عمل می*کنند، اما پیچ با مهره یا واشر رزوه*دار در طرف مقابل سفت می*شود قابل باز شدن است.
متداول*ترین انواع پیچ و مهره و اتصال*دهنده*های صنعتی

  • پیچ*های شش گوش، که در درجه اول در ماشین آلات و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می*گیرند.
  • پیچ و مهره*های پایه*ای، پیچ*های چوبی بزرگی با سرهای چهار گوش است که در ساخت و ساز چوبی و محوطه سازی استفاده می*شوند.
  • پیچ*های باربر، که دارای سرهای صاف و گرد با یک قطعه مربع*ای برای ایجاد کشش عمیق در مواد مورد استفاده قرار می*گیرند تا جلوی هرگونه چرخش در حین نصب را بگیرند.
  • پیچ*های چشمی، که یک حلقه دایره*ای در یک طرف خود دارند به طوری که یک طناب یا زنجیره به آن وصل می*شود.
  • پیچ و مهره*های U که به شکل U طراحی شده*اند *و برای استفاده در لوله*کشی یا اشیاء دیگر در سطوح گرد استفاده می*شوند.
  • گل میخ*های بدون پیچ که در هر دو انتها رزوه شده*اند.

شرکت دیاکو با قیمت*گذاری مناسب و خدمات گسترده، انواع اتصال*دهنده*های صنعتی و اتصال*دهنده*های دائمی را ارائه می*دهد. شما به عنوان یک شرکت عمده فروش مواد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، برنز، برنج، آلومینیوم، نایلون و گرمکن*های گالوانیزه، اتصال دهنده*های شیمیایی و ابزارهای گرم کننده، می*توانید مطمئن باشید که با بهترین قیمت اتصال دهنده*های ثابت مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر می*توانید با شرکت دیاکو تماس بگیرید.
SEMS چیست؟

SEMS ترکیبی از پیچ با یک واشر دائمی یا مجموعه*ای از واشرها است. همچنین به واشرهای درگیر، به واشر و پیچ و مهره یا پیچ*های شانه*ای نیز گفته می*شود. کلمه SEMS از کتاب The Illinois Tool Works Inc سرچشمه گرفته است، ماشین*هایی ساخته شده که با واشر و پیچ*های قبل از مونتاژ تولید می*شوند. علیرغم حق ثبت اختراعات و علائم تجاری اصلی، کلمه SEMS معمولا به عنوان یک اصطلاح عمومی شناخته می*شود که در مجامع پیچ و واشر و انواع اتصال*دهنده*های صنعتی و دیگر انواع آنها استفاده می*شود. واشرها قبل از چرخیدن رزوه روی پیچ نصب می*شوند. از آنجایی که قطر خارجی رزوه*ها از قطر داخلی واشرها بزرگ*تر است، از قرار دادن واشر در کنار پیچ*ها اجتناب می*شود. به طور معمول می*توان واشر را روی قسمت بدون رزوه پیچ قرار داد.
SEMS از نظر امکان مونتاژ سریع*تر یا آسان*تر، مزایای مختلفی را ارائه می*دهد. پیچ*های ترکیبی Nord-Lock که نسبتا در محدوده محصولات، محصولی جدید هستند، به راحتی یک پیچ را با یک جفت واشر پیش ساخته Nord-Lock برای افزایش ظرفیت درگیری آنها ترکیب می*کنند.
پیچ*های Nord-Lock قابلیت*های زیر را ارائه می*دهد:

  • به لطف قطعات از قبل مونتاژ شده و از قبل روانکاری شده، مونتاژ سریع*تر محصول را تضمین می*کند.
  • خرابی*های مربوط به نصب نادرست یا عدم اتصال واشرها را کاهش می*دهد.
  • مونتاژ محصول را در ابعاد بسیار کوچک تسهیل می*کند.
  • خدمات و تعمیرات در محیط*های ناهموار یا مناطق با قابلیت دسترسی دشوار را آسان*تر و ایمن*تر می*کند.
  • به لطف داشتن تعداد قطعات کمتر، تجهیز و تدارکات را تسهیل می*کند.
  • جداسازی آنها سریع*تر و آسان*تر است، زیرا جدا کردن واشرهای شل، به ویژه از سوراخ*های درگیر شده، کار سختی است.