اولین مزیت نصب درب اتوماتیک ایجاد راحتی و رفاه است:

مطمئنا باز کردن درب ورودی با فشردن دستگیره و وارد کردن نیروی دست کاری خوش آیند برای مشتری ها و میهمانان نخواهد بود،به خصوص اگر همراه خود وسایلی به همراه داشته و دست هایشان آزاد نباشد.
بسیاری از مردم از دست زدن به دستگیره ی درب ها احساس خوشایندی نداشته و این موضوع را به لحاظ رفت و آمد بسیار، از دایره ی بهداشتی خارج می بینند.
کودکان به راحتی قادر به باز کردن درب های معمولی نیستند و این موضوع برای افراد دارای معلولیت های مختلف، بارها سخت تر می شود. در حالی که با قرار دادن درب های خودکار چنین افرادی به سهولت رفت و آمد کرده و عبور و مرور برایشان تفاوتی با دیگر افراد کاملا سالم نخواهد داشت.

درب های اتوماتیک به کسب و کار شما اعتبار می بخشد:

این شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما در واقع نصب درب های اتوماتیک در ساختمان های تجاری و اداری و فروشگاه ها، به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.
نصب درب های اتوماتیک به مشتری های شما این احساس را القا می کند که با یک کسب و کار و مرکز صنعتی و به روز شده روبرو هستند و این ادراک را ایجاد می کند که تجارت و شرکت یا فروشگاهی که با آن روبرو می باشند، کاملا پیشرفته بوده و ناخودآگاه قیمت کالاها و خدماتی که ارائه می دهید، توجیه پذیر می نماید.

مقرون به صرفه بودن درب های اتوماتیک

شاید باورکردنی نباشد، اما درب های اتوماتیک بسیار بیش از آن که به نظر می رسد، در صرفه جویی هزینه ها تاثیرگذار هستند. در صورتی که خرید درب اتوماتیک را از برندی معتبر انجام داده و نصب آن به درستی صورت بگیرد، این نوع درب ها طول عمر بالایی دارند و تعمیر و نگهداری از آن ها به هیچ وجه هزینه بردار نخواهد بود.
به علاوه میزان انرژی ذخیره شده هنگام استفاده از درب های اتوماتیک به اندازه ای قابل توجه است، که این درب های خودکار به یک فاکتور در صرفه جویی در انرژی تبدیل ساخته است.
درب های اتوماتیک تنها زمانی لازم که لازم است باز و بسته می شوند و به این شکل به میزان قابل توجهی هزینه های گرمایش و خنک سازی سالانه را کاهش می دهند. آن ها با جلوگیری از عبور و مرور هوا و هدر رفت انرژی ذخیره شده در داخل ساختمان، نیاز به مصرف انرژی بیشتر را برطرف می سازند.

امنیت

هنگامی که درب های اتوماتیک را به درستی نصب کرده و در محل مناسب از آن ها استفاده کنید، آن ها به ابزاری برای حفظ امنیت تبدیل شده و می توانند از اموال داخلی شما نگهداری کنند.
هر زمان که بخواهید می توانید درب های خود را بسته نگاه داشته و یا عبور و مرور از طریق آن ها را کنترل کنید.
سرعت باز و بسته شدن درب ها قابل تنظیم می باشد و شما می توانید یکی از لت ها را بسته نگاه دارید.
اپراتور درب های اتوماتیک با سیستم های امنیتی ساختمان ها غالبا سازگار بوده و کنترل و هدایت آن ها با این سیستم ها تنظیم می گردد.