سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

چگونگی آنالیز سایت و تعریف آن

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: چگونگی آنالیز سایت و تعریف آن

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    بهمن -۱۳۹۵
    عنوان کاربر
    کاربر اخراجی
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    دکتری
    رشته تحصيلي
    علوم سیاسی
    نام دانشگاه
    علامه
    سال اخذ مدرک
    92
    نوشته ها
    3
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    0

    چگونگی آنالیز سایت و تعریف آن

    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    آنالیز سایت

    در مقالات مختلفی تأکید کردیم که در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] فرقی نمی کند در چه رابطه و حوزه ای باشد [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا در نهایت هدف هر سایتی بازدید است و بدون کسب رتبه مناسب در گوگل و دیگر موتورهای جستجو این مهم شدنی نمی باشد. اما نکته مهم در کار [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] این است که قبل از این کار باید سایت را به دقت مورد آنالیز و بررسی قرار داد. در واقع با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] است که می توان نکات مثبت و منفی و ضعف و قوت سایت را تشخیص داد و با بهینه سازی آنها را تقویت یا برطرف نمود. در صورتی که سایت به درستی آنالیز نشود [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] یک اشتباه است زیرا ممکن است مواردی که رنک سایت را بهبود بخشیده اند از بین رفته و به سایت ضربه بخورد. مزایای آنالیز سایت

    در کنار مزایایی که در بالا ذکر کردیم مدیران سایت ها با [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و بررسی آن می توانند متوجه شوند که چه میزان کار بر روی کدام قسمت های سایت باید انجام شود و طبق اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده اقدام به انجام تغییرات کنند. مواردی را که با توجه به [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] می توان فهمید شامل میزان بازدیدکنندگان سایت و حتی صفحات سایت به صورت جداگانه، میزان نمایش و کلیک کردن آگهی های تبلیغاتی و برآورد هزینه های آنها، تعداد بازدیدکننده هایی که در سایت اقدام کرده اند و به عبارتی تبدیل به مشتری شده اند، مشخص نمودن صفحات ضعیف و محبوب، تشخیص علایق کاربران و برنامه ریزی طبق آن و بسیاری موارد مفید دیگر که در تعیین یک استراتژی و برنامه ریزی برای ادامه کار شما بر روی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] کمک بسیاری به شما خواهد کرد. باید دقت کنید که صفحه اول سایت و یا همان صفحه فرود که اولین صفحه مورد مشاهده کاربران است اهمیت زیادی دارد و می تواند تأثیر زیادی بر سایت شما و تعداد کاربران داشته باشد.
    چگونگی [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

    باید دقت داشته باشید که اطلاعات کلی در مورد [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و عوامل موفقیت ان که در مقالات متعددی در سایت قرار داده ایم را حتماً مطالعه کنید و. سپس اقدام به [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و مدیریت آن کنید. باید این توانایی را داشته باشید که سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت مشاهده مشکل به کارشناس فنی اطلاع دهید. مورد مهم سرعت سایت است. هر میزان سرعت لود شدن صفحات بالاتر باشد کاربران حس بهتری خواهند داشت و بیشتر در سایت خواهند ماند. بعد از آنالیز سرعت صفحات باید کلمات کلیدی را نیز بررسی و آنها را به صفحات داخلی لینک دهید و نیز لینک های خارجی سایت را نیز بررسی کنید و دقت داشته باشید که حتماً به سایت های معتبر لینک بدهید. آنالیز سایت های رقیب و محتوای مناسب برای [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و انتخاب کلمات کلیدی مناسب از دیگر مواردی است که باید بررسی و آنالیز شود.

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    دی -۱۳۹۸
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    نوشته ها
    8
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    164
    دوست عزیز نظرتون در مورد [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ویکی دمی چیه که کارشناسان سئو به صورت دستی این کار رو انجام میدن؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 10:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو