کف سابی


کیفیت کفپوش ها و نوع آنها است که تعیین کننده این است که عملیات کف سابی چگونه انجام شود، پس باید اطلاعات لازم و مناسب، دقیق و کافی را از کفپوش های خود داشته باشیم، تا بتوانیم کارها وعملیات کف سابی را به طور مناسب انجام بدهیم.

تا چند سال اخیر بیشتر ثروتمندان از کف پوش لوکس استفاده می کردند که از نظر قیمت و هزینه هم خوب و مقرون به صرفه نبود، زیرا هزینه ان بالا بود. ولی در حاضر امروزه به علت اینکه قیمت آن مناسب است استفاده ان نیز بالا رفته است و بیشتر افراد از آن استفاده می کنند. سنگ مرمر بدلیل اینکه خاصیتی دارد که نمی تواند سرما را به خود جذب نماید، به همبن دلیل محیطی که سنگ مرمر در ان استفاده می شود همیشه سرد است و این گونه سنگ ها درمحیط های گرم مناسب و مطلوب استفاده کردن است.

از سنگ مرمر علاوه بر اینکه زیبایی زیادی دارد دوام بسیار زیادی دارد، بدلیل اینکه این سنگ در دمای جوش سنگ اهک تبدیل به کریستال شده و با سرد شدن به مرمر تبدیل می شود.
این نکته برای شما شاید مهم و طلایی باشد که نگه داشتن تمیزاین کف پوش ها سخت است وبه شستشو و رسیدگی نیاز دارد، این کف پوش ها به کف سابی مناسب خود نیاز دارد یعنی کف سابی مناسب با مقاومت بالای انها نیاز است.
معمولا سنگ مرمر بعد از سال ها کف سابی و شستشو درخشش خود را از دست می دهند.
کف سابی و نگهداری این نوع سنگ ها بسیار اسان می باشد. برای کف سابی خانگی این نمونه از سنگ ها شما به یک سطل اب گرم، پارچه وتی، مواد شوینده کف سابی، سطح باید مرطوب باشد. بعد از تمام شدن سطح را با
استفاده کردن از یک تی خشک نمایید.
در این روش ذکر شده تمیز کردن سنگ مرمر باعث افزایش طول درخشش سنگ مرمر می شود.