بخاری های غذاخوری صنعتی
بخاری غذاخوری صنعتی احتمالاً یکی از انواع ابزار آشپزخانه است که بهترین ابزار برای حفظ گرمای وعده های غذایی در مکان های غذاخوری، متل ها، محل کار، سلف سرویس ها، سالن ها و غیره است. بخاری غذا معمولاً دارای دو نوع بخاری غذاخوری صنعتی است و بخاری خانه است. این سیستم به نوعی یک فر بزرگ است. دارای تایمر بوده و آماده است تا هر نوع غذا را در مدت کوتاهی گرم کند و حتی حرارت آن را برای مدت بسیار طولانی نگه دارد. این بخاری در دو نوع بخاری برقی و بخاری کنجاله ای بنزینی تولید می شود.


بخاری های رایانه ای غذای پرسنل تولید شده در تجارت سردخانه در چندین ظرفیت از جمله بخاری های غذا برای 20 نفر، بخاری های غذا برای 30 نفر، بخاری های غذا برای 50 نفر، بخاری های غذا برای 100 نفر، بخاری های غذا برای 200 نفر تولید می شوند. این بخاری مانند بخاری های مختلف برای گرم کردن غذا و نگهداری گرمای غذا در ظروف فلزی بسیار زیاد استفاده می شود.


انواع بخاری های غذا
بخاری های غذاخوری صنعتی
بخاری غذای خصوصی
وعده های غذایی کوچک گرم تر است
بخاری برقی غذا
بخاری غذای سوختی
بخاری غذای مسافرتی
بخاری غذای خانگی
بخاری صنعتی
بخاری های غذاخوری صنعتی علاوه بر این برای مصارف صنعتی و مسکونی برای 10 تا 300 نفر استفاده می شود و دارای تعداد و قابلیت بیش از حد می باشد. این سیستم به دلیل توانایی بیش از حد و کمیت مهم خود احتمالاً یکی از معقول ترین ابزارها در مکان های غذاخوری، محل کار، متل ها، غذای سریع است. و ... و آماده گرم کردن و نگهداری مقدار زیادی غذا می باشد.


بخاری رومیزی کوچک
این بخاری رومیزی خصوصی به احتمال زیاد یکی از انواع بخاری های تولید شده توسط تجارت تبرید DiMarket است. این بخاری می تواند برای 20 نفر باشد و به دلیل کمیت و قابلیت آن برای شرکت های کوچک و بانک ها مناسب است. این بخاری کوچک دارای 3 طبقه می باشد و در عرض 20 دقیقه آماده گرم کردن هر نوع غذا می باشد. این بخاری غذا به دلیل ابعاد کوچکی که دارد نسبت به کراکرهای صنعتی مختلف بسیار کمتر مطابقت دارد.


غذاهای رستوران گرم تر است
بخاری های وعده های غذایی رستورانی مانند بخاری های مختلف بوده و مقدار آن متغیر است و معمولا از بخاری 100 نفره تا بخاری 200 نفره تولید می شود. این بخاری می تواند انتخاب قابل قبولی برای سلف سرویس ها، مکان های غذاخوری و غذای سریع باشد. این سیستم دارای فیزیک فلزی و دارای عایق حرارتی از نوع فایبرگلاس می باشد و در پاسخ به قابلیت خود دارای درس خاصی می باشد.


بخاری غذای خصوصی
بخاری های غذای پرسنلی در چندین نوع برقی و بنزینی تولید شده بود که نوع بنزینی از مصرف بنزین کلانشهر شروع می شود و نوع برقی آن با انرژی الکتریکی تک فاز کار می کند. این مانکن بخاری برای گرم کردن انواع غذای برنج، آش، ماکارونی، خورش، خورش، پلو و ... مناسب است. در کمتر از ربع ساعت گرم می شود و همچنین ممکن است غذا را تا زمانی که نیاز دارید گرم نگه دارد

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]