در این مطلب به عوامل مهم و موثر در کاهش یا افزایش قیمت کرکره برقی و همه چیز درباره کرکره برقی اشاره خواهیم کرد.


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به تغییر سبک زندگی و پیشرفت تکنولوژی، سیستم*های برقی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شاهد تغییرات بزرگی در آنها بوده ایم. امروزه دیگر انتخاب کرکره برقی برای درب منزل یا پارکینگ و فروشگاه*های مختلف، در میان مردم رواج زیادی پیدا کرده است.


اکثر افراد ترجیح می*دهند تا از این محصول، که علاوه بر طراحی بی نظیر و خاصی که دارد دارای امنیت بالایی نیز می*باشد، استفاده نمایند. یک قانون کلی برای خرید یک کالا در میان مردم وجود دارد؛ آن هم این است که مشتری ابتدا با توجه به میزان بودجه خود، مولفه قیمت را در نظر می*گیرد.


در صورتی که فرد از پس خرید کرکره برقی یا هر کالای دیگر بربیاید، فاکتورهای دیگر را مورد توجه قرار می*دهد. عوامل مهمی در تعیین قیمت نهایی کرکره برقی دخیل هستند و البته هر چقدر کیفیت قطعات در این محصول بالاتر باشد، بدیهی است که دارای قیمت و ارزش بیشتری می*باشد. بنابراین در این مقاله تصمیم داریم تا به عوامل مهم و موثر در کاهش یا افزایش قیمت کرکره برقی و همه چیز درباره کرکره برقی اشاره نماییم. به این ترتیب شما هم در هنگام خرید کرکره برقی، می*توانید این نکات مهم را در نظر داشته باشید تا در نهایت، خیالتان از بابت هزینه*ای که پرداخت می*کنید آسوده و راحت باشد.


اولین نکته تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، نوع کارایی آن می*باشد و اینکه بدانیم کجا قرار است نصب گردد؟ به عنوان مثال: هزینه*ای که بابت خرید و نصب یک کرکره برقی در منزل می*پردازید، به طبع با هزینه کرکره برقی در انبار یا سوله*ها متفاوت است.


از این رو قبل از نصب، لازم است که یک متخصص و کارشناس از محل بازدید نموده و به طور دقیق، ابعاد مکان مورد نظر را اندازه گیری نماید. به این شکل می*تواند پیشنهادهایی مبنی بر انتخاب نوع تیغه، طرح و رنگ مناسب برای درب و نوع و اندازه موتور الکتریکی به مشتری ارائه دهد. در نهایت با توجه به بودجه و سلیقه مشتری، کرکره برقی ایده آل انتخاب می*گردد.


این نکات را برای خرید کرکره برقی فراموش نکنید!


یکی دیگر از نکاتی که بر قیمت کرکره برقی تاثیر زیادی می*گذارد، موتور آن می*باشد. انتخاب موتور بر اساس ابعاد درب، میزان شلوغی و رفت و آمد در محل مورد نظر و وزن تیغه صورت می*گیرد. بد نیست بدانید که سه نوع موتور توبلار، سانترال و ساید در بازار وجود دارد؛ به عنوان مثال اگر قرار است کرکره برقی در فروشگاه یا پارکینگ نصب گردد بهترین انتخاب، موتور توبلار می*باشد؛ چرا که می*دانیم ارتفاع یا اندازه دهانه از ۱۲ متر مربع بیشتر نمی*گردد. این نوع موتور، دارای قیمت پایین*تری نسبت به انواع دیگر می*باشد؛ چرا که ابعاد کوچک*تری دارد.


تیغه کرکره برقی نیز از مهم*ترین عوامل، در تعیین قیمت نهایی آن می*باشد؛ البته نکاتی همچون: ابعاد دهانه و نوع آب وهوای محل نصب کرکره برقی، در میزان قیمت تیغه هم تاثیر زیادی دارد. مثلاً اگر ارتفاع دهانه زیاد باشد، تعداد تیغه نیز بیشتر می*گردد.


هم چنین اگر قرار است کرکره برقی در مناطق شرجی و بارانی نصب گردد، لازم است تیغه ضد زنگ انتخاب گردد. در صورتی که مایل باشید آپشن های اضافی نیز بر کرکره برقی اعمال می*گردد؛ مانند قابلیت برق اضطراری، یا UPS که باعث می*شود در هنگام قطعی برق، مشکلی از بابت باز و بسته شدن درب نداشته باشید. البته این مزیت می*تواند قیمت کرکره برقی را تا ۵۰ درصد افزایش دهد!


دیدیم که عوامل زیادی در میزان قیمت کرکره برقی موثر هستند. البته این نکته را اضافه کنیم که گاهی اوقات، نوسانات بازار هم فاکتور مهمی به حساب می*آید که نمی*توان آن را نادیده گرفت.


درب کشویی، بهترین گزینه برای تعویض درب*های قدیمی!


۳ عامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت کرکره برقی


یکی از نکاتی که امروز بسیار مورد توجه معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است، بیشترین استفاده از کمترین فضای موجود است! درب ریلی، یک انتخاب بی نظیر برای این منظور است؛ چرا که علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به فضا می بخشد، ما را از دغدغه کمبود جا و به هم ریختگی منزل یا محیط کار نجات می*دهد. استفاده از این نوع درب*ها، در طراحی*های مختلف و دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد می*باشد؛ چرا که سبب بهینه سازی فضا می*گردد.با توجه به گسترش آپارتمان نشینی و کوچک*تر شدن فضای خانه*ها، انتخاب درب ریلی بهترین گزینه برای منازل می*باشد.


در واقع درب ریلی، علاوه بر اینکه دغدغه مهم کمبود جا را برطرف می*نماید، برای اجرا و پیاده سازی خلاقیت و نوآوری در پروژه*های معماری، انتخابی عالی است. گفتیم در مکان*هایی که فضا کم است، درب ریلی به افزایش متراژ مفید کمک می*نماید؛ برای مکان*هایی که دارای فضای زیادی نیز هستند، درب ریلی یا کشویی باعث تفیک فضا می*گردد.


به عنوان مثال استفاده از این درب در انواع پارتیشن*های اداری مرسوم بوده و دارای کاربرد زیادی می*باشد. همان طور که از نامش پیداست، درب کشویی به سمت راست یا چپ حرکت می*کند و باز و بسته می*گردد. البته لازم به ذکر است که این سبک حرکتی، ریشه در معماری ژاپنی دارد.


درب کشویی دارای انواع مختلفی است که بر اساس کاربرد آن و محل نصب که در داخل خانه باشد یا بیرون از آن، قابل انتخاب است. برای مثال: درب کشویی شیشه*ای دوجداره به سه شکل شفاف، نیمه مات و مات به بازار عرضه شده است.


انتخاب هر کدام می*تواند بر اساس فضای مورد نظر صورت بگیرد. همچنین درب تک جداره تمام شیشه هم نوع دیگری است که ترکیبی از شیشه و یراق آلات است و به دو صورت ساده و سندبلاست به بازار عرضه شده است. منظور از سندبلاست، طراحی روی شیشه به منظور ایجاد زیبایی، مقاومت بالا در برابر ضربه و کاهش اثر انگشت روی آن است.




برای انتخاب درب ریلی این نکات را در نظر بگیرید


یکی دیگر از انواع مهم درب ریلی، درب تمام شیشه ریلی است که می*توان از آنها در پارتیشن*های اداری استفاده کرد. علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایی که دارد، مانع اشغال فضای زیاد در محیط*های کاری نیز می*گردد. در ساخت آن نیز از یراق آلات درجه یک اروپایی استفاده شده است. حالا که با انواع درب ریلی آشنا شدیم، بهتر است همه چیز درباره درب ریلی را بدانیم که چه نکاتی را باید در هنگام خرید این درب در نظر داشته بگیریم تا در نهایت، انتخابی درست و ایده آل داشته باشیم و از مزایای مهم آن بهره کافی ببریم؟


بهتر است مطلب همه چیز درباه کرکره برقی و درب ریلی را هم بخوانید.


دقت کنید که طرح و رنگ درب ریلی مورد نظر، با فضایی که قرار است در آن نصب گردد همخوانی داشته باشد. همچنین مطمئن شوید که جنس بدنه درب و سایر اتصالات آن سالم و بدون ایراد است. البته برای نصب درب ریلی، به تجهیزات جانبی هم نیاز است؛ پس لازم است که از کیفیت بالای آن هم اطمینان حاصل کنید. بدیهی است که نصب درب، نیازمند تخصص و مهارت بالایی است؛ پس از افراد حرفه*ای در این زمینه کمک بگیرید تا بعدها از دردسرهایی از قبیل سر وصدای زیاد و خرابی*های متعدد و … در امان باشید!


برای نصب درب ریلی، از کمک مشاور متخصص و با تجربه غافل نشوید؛ چرا که نوع درب باید بر اساس فضای ورودی، میزان رفت و آمد افراد و از همه مهم*تر میزان بودجه*ای باشد که شما برای این امر، در نظر گرفته اید. پیشنهاد می*کنیم که حتماً از خدمات نمایندگی*های معتبر بهره بگیرید تا در صورت بروز اختلال در کارکرد آن، از خدمات پشتیبانی شرکت برخوردار شوید.



منبع : کرکره برقی الکتروحفاظ