سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

» طراحی فنداسیون در صورت وجود بازشو

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: » طراحی فنداسیون در صورت وجود بازشو

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۴
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    نکا
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نوشته ها
    47
    پسندیده
    69
    مورد پسند: 58 بار در 28 پست
    میزان امتیاز
    392

    » طراحی فنداسیون در صورت وجود بازشو

    در یک سازه که پلان زیرزمین به صورت زیر هست یک بالابر ماشین قرار گرفته است.
    برای طراحی این پی چه روشی رو پیشنهاد میکنید ؟
    بالابر ماشین جداقل باید 1 متر از کف فنداسیون پایین تر قرار بگیره.
    چه روشی رو پیشنهاد میکنید؟
    تصاوير پيوست شده تصاوير پيوست شده
    • نوع فایل: jpg jac.jpg (145.1 کیلو بایت, 19 نمايش)
    4 کاربر مقابل پست Iman.Safari1989 عزیز را پسندیده اند: adel2865,admin,mehrdad52,SIAMAK-TORKASHVAN7

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    پاسخگو و راهنما
    محل سکونت
    مشهد
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نام دانشگاه
    دانشگاه تبریز
    سال اخذ مدرک
    1352
    پایه نظام مهندسي
    پایه یک :نطارت واجرا
    نوشته ها
    370
    پسندیده
    693
    مورد پسند: 1,134 بار در 353 پست
    میزان امتیاز
    1304

    همکار محترم اقای مهندس صفری:
    با سلام:
    نظر بنده این است که :
    -فونداسیون در محور ae بصورت نواری مانند بقیه قسمت های دیگر طراحی گردد ولی با این فرق که:محور aتا مرزc باسکولی اجرا گردد. ودر واقع با دیوار بتنی چاله اسانسور joint شود.(با هم یک پارچه محاسبه شوند)
    یعنی همین قسمت از فونداسیون که عرض کردم (روی محور 1 بین a,c) با دیوار بتنی تا کف چاله اسانسور بصورت بارگذاری یک دیوار حائل(جاده ای -ولی برای بار مرده وزنده وسربار سازه وارده به ستون مذکور:اسانسور و سهم مولفه برش پایه زلزله محاسبه گردد.). البته وضعیت مراکز جرم وسختی را درکل -در نتایج محاسبات بررسی ونگاه کنید .
    البته این نظر شخصی من بود.شما نظر دیگر همکاران راهم که انشاالله خواهند داد نگاه کنید واز میان انها انچه را که شم وقضاوت مهندسی شما می پذیرد(با توجه به دلائل نطر دهندگان) -خود انتخاب نمایید-موفق وموید باشید.
    3 کاربر مقابل پست SIAMAK-TORKASHVAN7 عزیز را پسندیده اند: admin,Iman.Safari1989,mehrdad52

  3. Top | #3


    تاریخ عضویت
    فروردین -۱۳۹۳
    عنوان کاربر
    پاسخگو و راهنما
    محل سکونت
    مشهد
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نام دانشگاه
    دانشگاه تبریز
    سال اخذ مدرک
    1352
    پایه نظام مهندسي
    پایه یک :نطارت واجرا
    نوشته ها
    370
    پسندیده
    693
    مورد پسند: 1,134 بار در 353 پست
    میزان امتیاز
    1304

    با سلام :همکار محترم لازم دیدم درادامه پست شماره 2 فوق -به توضیحات خود بیافزایم:
    پیشنهادم اینست در کل اگر شما دریک سطح تمامفونداسیون نواری را اجرا کنید.وفقط در جای چاله اسانسور خودرو دیوار حائل بتن با ستونهای بتن مدفون دران یا فلزی (راه کار دارد) داشته باشید -درعوض در زلزله بخاطر این یکمتر بیشتر -وپله ای نشدن فونداسونها درزلزله با رانش وخطر دو کف غیر هم تراز روبرو نمی شوید .
    مگر چند ستون 40در40 یا 35 در35 سانت چقدر هزینه می برد؟ که یکمتر بیشتر شوند -درمقابل کلاف عمودی دو کف غیر همتراز که هیچگاه استحکام وضریب اطمینان کف فونداسیون یکسره را ندارد.
    عرض فونداسیون نواری بعد دیوارحائل وفونداسیونهای چاله اسانسور ماشین بدیهی باهمان ضخامت ولی با عرض کمتر ادامه می یابد.
    لطفا فایل ضمیمه را نگاه کنید. ادرس فایل:[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]



    3 کاربر مقابل پست SIAMAK-TORKASHVAN7 عزیز را پسندیده اند: admin,Iman.Safari1989,mehrdad52

  4. Top | #4


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۴
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    نکا
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    عمران
    نوشته ها
    47
    پسندیده
    69
    مورد پسند: 58 بار در 28 پست
    میزان امتیاز
    392
    مهندس جان تشکر
    این فایلی که فرستادید بسیار کامل و اجرایی می باشد.
    امیدوارم بتونیم از وجود شما در این سایت بهره های علمی و اجرایی بیشتری بریم.
    مجددا تشکر
    3 کاربر مقابل پست Iman.Safari1989 عزیز را پسندیده اند: admin,mehrdad52,SIAMAK-TORKASHVAN7

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 11:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو