سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

تابلوسازی

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: تابلوسازی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    مهر -۱۳۹۶
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    https://tablosazi.com/
    رشته تحصيلي
    تابلوسازی پاسار
    نام دانشگاه
    تابلوسازی پاسارگاد
    سال اخذ مدرک
    تا
    پایه نظام مهندسي
    تابلوسازی پاسارگاد
    نوشته ها
    8
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    247

    تابلوسازی

    تابلو چلنیوم چشم انداز عالی فراهم میکند. در مقایسه با تابلوهای باکس یا پلکسی ، تابلو چلنیوم انعطاف پذیری بیشتری در طراحی ارائه می دهد و ظاهر بسیار چشمگیرتری داراست. یکی از جذاب ترین مزایای استفاده از تابلو چلنیوم، فضای نامحدود فونت های موجود است. ساخت منحصر به فرد در حروف ، امکان استفاده از آنها را از فرمت تابلوهای سنتی گسترش می دهد که شامل جعبه ها و قاب ها، آرم ها و حتی تصاویر می شود.

    شخصی سازی فونت و رنگ یکی از مزایای استفاده از حروف تابلو چلنیوم برای ترویج کسب و کار یا سازمان شما یا فروشگاه شما می باشد. محصولات تابلوسازی در ساختمان های اداری، مراکز خرید و خرده فروشی، رستوران ها، بانک ها و بسیاری از انواع دیگر کسب و کار و موسسات ظاهر شده اند و به علت زیبایی ظاهری و جلب نظر مخاطب در راس صنعت تابلو سازی مدرن قرار دارند.

    نمای تابلو چلنیوم یک انتخاب محبوب برای همگان است.گاهی اوقات به عنوان تابلو چلنیوم استاندارد نامیده میشود. حروف مجزای چلنیوم های روشن، بیشترین استفاده در تابلو های چلنیوم از حروف هستند و معمولا در مراکز خرده فروشی و مراکز خرید در فضای باز یافت می شوند.

    هر حرف از پانل کامپوزیت آلومینیومی (ACP) پایدار و جانبی ساخته شده از کویل های کانال آلومینیومی پیش ساخته است که معمولا از داخل رنگ سفید و در بیرون در رنگ های مختلف حروف موجود است. هر حرف به تنهایی به واسطه لامپهای LED و SMD یا لوله های نئون روشن می شود و یک ورق پلکسی شفاف در مقابل حروف نصب می شود تا اطمینان حاصل شود که نور درخشان در سطح جلویی آن قرار دارد. طیف گسترده ای از رنگ ها می تواند با استفاده از یکی از رنگ های پلکسی شفاف موجود و یا با استفاده از یک پوشش ورقه ای شفاف بر روی سطح پلکسی سفید تولید شود.
    تابلوسازی در گذشته تنوع زیادی نداشت ولی با متنوع شدن حرفه*ها و بزرگ شدن بازار رقابت، تابلوهای تبلیغاتی شکل تازه*ای به خود گرفت و متنوع*تر شد. از بین تابلو مغازه ها ، تابلو چلنیوم در جذب مشتری کمک شایانی به شما خواهد نمود.

    گروه تابلوسازی رسام این مطالب را جهت آشنایی شما عزیزان با نحوه ساخت تابلو چلنیوم تهیه نموده است. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات در مورد ساخت این نوع تابلوسازی هستید، تا انتهای مطلب با ما باشید.
    نحوه ساخت تابلو چلنیوم، قدم*به*قدم:

    در ادامه مطلب ساخت تابلو چلنیوم را گام*به*گام برای شما عزیزان توضیح می*دهیم.
    رسم طرح موردنظر:

    ابتدا طرح موردنظر را در نظر گرفته و آن را با نرم*افزارهایillustrator, VECTOR, Coreldraw طراحی می*کنیم. البته نرم*افزارهای دیگری هم درزمینهٔ طراحی می*توانندکمک*حال شما باشند ولی این نرم*افزارها از پرکاربردترین*ها هستند.
    این طرح باید بسیار دقیق و با دقت تهیه شود. در حقیقت حروف تابلو چلنیوم با این نرم*افزارها قابل طراحی هستند و شما می*توانید همه خصوصیات از نوع فونت، سایز آن و ایتالیک یا بولد بودن حروف موردنظر را مشخص نمایید.
    پس از آماده شدن طرح،در کارگاه تابلوسازی آن را با دسنگاه برش لیزر برش می*دهیم . قابل ذکر است که استفاده از نرم*افزارها برای طراحی حروف تابلو چلنیوم صرفاً جهت ساخت لبه*های حروف است.

    منبع: تابلو سازی
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۷
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    کامپیوتر
    نوشته ها
    4
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 0 بار در 0 پست
    میزان امتیاز
    209
    بسیار عالی یه مطلب هم من براتون میزارم استفاده کنید

    لایت باکس چیست ؟

    مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید.

    تابلو‎های لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود.

    مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود.

    تکنولوژی UV به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس در دنیا می‎باشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ هم فضاهای باز هم در فضاهای بسته برای کارهای تبلیغاتی استفاده می‎شود و همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قاب‎ها و کیفیت بسیار بالای چاپ در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی متفاوت می‎باشد نیز می‎توان بهره گرفت.

    در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری باشد تهیه می‎شود و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر، طرح نمایان‎تر از قبل جلوه‎گری می‎کند. این طرح به شکلی نمایش داده می‎شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.
    لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک‎رو، دو‎رو و چهار‎طرفه ساخته می‎شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید می‎توانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید.


    منبع: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 19:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو