برای اینکه بتوانید ترکیبات دکوراسیون منزل چشم نوازی ایجاد کنید ، باید بدانید که کدام رنگ ها و طرح ها باید با یکدیگر ترکیب شوند!

به راحتی می توانید از خانه خود با ترکیب زیبایی از رنگ ساختمانی با کاغذ دیواری یا فقط یکی از آنها استفاده کنید. کافی است بدانید کدام رنگها با هم مطابقت دارند!

وقتی می خواهید یک ساختمان را رنگ آمیزی کنید ، انتخاب رنگ ساختمان مورد توجه هر یک از اعضای خانواده است. بیشتر خانه های ایرانی از رنگ سفید یا شیر برای رنگ آمیزی ساختمان های خود استفاده می کنند.

نقاشی یک ساختمان مدرن یکی از تکنیک هایی است که ما ایرانی ها در نقش پیشگام در دینا بازی می کنیم. زیرا مدتهاست که برای زیبایی خانه و محل کار خود از رنگ ساختمانی استفاده می کنیم.

چند سالی است که در برخی موارد ، نصب کاغذ دیواری جایگزین رنگ ساختمان شده است و در برخی موارد ، برای بهبود دکوراسیون داخلی خود از ترکیب این دو استفاده می کنیم.

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی ما تأثیر زیادی دارد پنجره ها و شیشه های به کار رفته در دیوارهای ما هستند. معمولاً دیوارهای ما از یک یا دو پنجره استفاده می کنند به همین دلیل استفاده از شیشه و شیشه های حرفه ای برای ما بسیار مهم است.

اما اگر می خواهید تنوع جذاب و جذاب بیشتری در خانه خود برای نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری داشته باشید ، می توانید با دستورالعمل های زیر و همچنین درب و پنجره های رنگی ، رنگ های جذابی را برای خانه یا محیط کار خود انتخاب کنید. زیبا و متفاوت رنگ کنید.

چند فرمول زیبا برای رنگ ساختمانی:
نارنجی تیره با رنگ یشم = مسی

پودر طلا با روغن جلا = طلایی

آبی با سیاه = سرمه ای

چمن سبز با کمی سیاه = لجن سبز

سفید با کمی مشکل = یک فیل

و بیش از صدها ترکیب رنگ زیبا برای ساختن رنگ هایی که می توانید از اجرای آنها لذت ببرید.

چرا ما به یک رفع کننده تصویر زمینه حرفه ای نیاز داریم؟

هر چقدر تلاش کنیم بهترین کاغذ دیواری را بخریم و انتخاب کنیم یا از رنگ های ساختمانی با کیفیت بالا برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنیم ، باز هم یک اصلاح کننده یا نقاش کاغذ دیواری که کارهای نهایی را انجام می دهد.

این بدان معنی است که نوک پیکان دکوراسیون داخلی ما برای نصب بهتر کاغذ دیواری است.

در این تجارت تجربه اولین نقش را دارد. اگر رفع کننده کاغذ دیواری تجربه خوبی در نصب کاغذ دیواری ندارد ، می توان گفت تمام تلاش و هزینه ما برای بهبود دکوراسیون داخلی مان به هدر می رود.

مخصوصا برای تصاویر پس زمینه سه بعدی یا تصاویر زمینه ویژه طرح دار. به همین دلیل است که هنگام خرید کاغذ دیواری ، فروشنده شما را به نصب کننده معرفی می کند.

یکی از مهمترین کارهایی که یک رفع کننده کاغذ دیواری باید انجام دهد این است که ثابت کننده دیوار را ثابت کند. مسلما مهمترین کار. اگر این کار به درستی انجام نشود ، کاغذ دیواری به درستی به دیوار متصل نمی شود.

نکات مهم برای رنگ آمیزی پنجره ها پس از نصب شیشه و حرکت قطعات شیشه:

خدماتی که سازنده شیشه های متحرک از آن استفاده می کند شامل نصب و تعویض تمام شیشه های ساختمان و خانه ، از جمله شیشه پنجره و در ، شیشه تلویزیون ، میز لانه زنبوری ، کابینت کناری و غیره است.
نوع شیشه و نوع اتصالات مورد استفاده برای برش و نصب شیشه را بررسی کنید.
رنگ شیشه ای را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. رنگ های شیشه شامل دودی ، برنز ، شفاف ، آبی و سفید است
هزینه دستمزد ، وسایل و حمل و نقل در صنعت شیشه موبایل به طور جداگانه محاسبه می شود که قبل از شروع کار با شیشه ساز باید با آنها موافقت کنید.
در پایان کار ، حتما فاکتور مواد مصرفی را با نام آنها درخواست کنید.
و ...
ترکیبی از رنگ ساختمان و کاغذ دیواری هنگام نصب و نقاشی:

اگر دیوارهای خود را با رنگ های خاصی رنگ آمیزی کرده اید ، سعی کنید از عناصر تزئینی در رنگ های مناسب و مکمل استفاده کنید. در اینجا چند نمونه از رنگ و کاغذ دیواری آورده شده است که با هم جلوه زیبایی بیشتری به فضای داخلی خانه شما می بخشد:

بنفش سلطنتی با رنگ آبی یا خاکستری
خردل با رازیانه
هلو صورتی یا بنفش
سر غاز سبز با زرد طلایی
خرمالو نارنجی با نوک مداد
و ...
سعی کنید هنگام انتخاب رنگ ساختمان و نصب کاغذ دیواری ریسک کنید و رنگ ها را به مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی یا مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.


مقالات مرتبط:



[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]