کفپوش اپوکسی


کفپوش اپوکسی در ۳ فرمول شیمیایی پایه آب، پایه حلال، و صد در صد جامد به عنوان کفپوش و آب بند قابلیت استفاده دارد که هر کدام از این ۳ فرمول شیمیایی درجه های مختلفی از ضخامت ۳ میلی متر تا ۹ میلی متر را برای پوشش دهی فراهم می آورند.کفپوش اپوکسی جهت استفاده بر روی بتن بسیار مناسب می باشد و همچنین در زمان تعویض بتن فرسوده کاربرد دارد.

کفپوش پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان در فرمولاسیون های گوناگونی ساخته می شود. البته همچنان به میزان ۶۰ الی ۷۰ درصد جامد می باشد. این کفپوش تنها دو تا سه سانتی متر ضخامت دارند. از لحاظ انعطاف پذیری در محدوده ۳۰۰% انعطاف پذیری بیشتری نسبت به کفپوش اپوکسی را دارند و همین دلیل باعث شده است که ضد ضربه بودن باشند. میزان مقاومت سایش کفپوش پلی یورتان ۳ برابر نسبت به کفپوش اپوکسی می باشد.

مزایای کفپوش پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان در مقابل اشعه ماورا بنفش (uv) کاملا مقاوم است و با قرار گرفتن در برابر نور خوشید در گذر زمان همانند کفپوش اپوکسی به رنگی مانند زرد تغییر رنگ نمی خواهد داد.یکی از مزایای خوب کفپوش پلی یورتان در مقابل به اپوکسی، عدم شکسته شدن آن می باشد.رنگ های پر جامد اپوکسی و پلی یورتان را که با درصد جامد بالایی هستند را می توان به مانند رنگ های بدون حلال با ضخامتی در حدود ۴۰۰-۲۰۰ میکرون اجرا نمود که این مورد را در سطح های فلزی و بتنی می توان اجرا کرد.این رنگ ها را برای دیوار های عمودی استفاده می کنند و به همین منظور برای جلوگیری از شره رنگ، از افزودنی هایی استفاده می شود که غلظت دهنده هستند.

اجرای بتن سخت و اجرای بتن رنگی در ارس بتن.