شرایط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی در دانشگاه علم و صنعت اعلام شد و داوطلبان تنها تا 15 تیرماه برای ثبت نام در این دوره مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرایط پذیرش نهایی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دوره های آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد.

داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی ارشد متقاضی ورود به دوره های آموزش الکترونیکی که اسامی آنها از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در فهرست چند برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام شده است، می توانند اطلاعات مربوط به سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی خود را تا 15 تیرماه به دانشگاه علم و صنعت ارسال کنند.

سوابق علمی و صلاحیتهای تحصیلی داوطلب توسط گروههای آموزشی بررسی و ارزیابی می شود و از داوطلبان ورود به رشته مدیریت اجرایی علاوه بر بررسی سوابق علمی، مصاحبه نیز به عمل خواهد آمد.

مکان و زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت مصاحبه، پس از دریافت مدارک داوطلبان، از طریق سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه به آدرس: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] اعلام می شود.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش و یا بعد از آن مشخص شود که اطلاعات مندرج در این فرم، غلط بوده است قبولی دانشجو قابل بررسی نخواهد بود و به اطلاعات بدون مستندات، امتیازی تعلق نمی گیرد.