[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

در این بخش دانلود پروژه اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو در ۳۲ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم.

همچنین لینک دانلود پاورپوینت اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو نیز در انتهای این مطلب قرار داده شده است.
. مقدمه:

امروزه با پیشرفت فن آوری، سهولت نسبی در حفاری و ساخت سازه*های زیرزمینی، محدودیتهای فضاهای سطحی برای اجرای طرحهای عمرانی و نیز به واسطه مسائل سیاسی و امنیتی، توجه بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به احداث سازه*های زیر رمینی برای کاربریهای عمرانی، نظامی و معدنی معطوف شده است. راهها و بزرگراههای زیرزمینی، انواع تونلها، شبکه متروی شهری، نیروگاهها و سایر مغارهای زیر زمینی برای دفن زباله*های هسته*ای و یا به عنوان مخازن نفت، معادن، پناهگاهها و انبارها، تعدادی از سازه*هایی هستند که در کشورهای مختلف به سرعت در حال ساخت و اجرا می*باشند.
با توجه به توسعه روز افزون سازه*های زیر زمینی و هزینه*های فراوانی که برای ساخت هر یک از این سازه*ها صرف می*گردد و نیز اهمیت آنها در شبکه حمل و نقل بین شهری و داخل شهری و خطری که در صورت آسیب دیدگی آنها متوجه جان مردم میشود، لازم است که پایداری آنها در برابر خطرات ناشی از زلزله مورد مطالعه قرار گیرد. در این گزارش پس از نگرشی اجمالی به تاریخ صنعت سازه*های زیر زمینی و آسیبهای گذشته این سازه*ها در زلزله، به بررسی تعاریف مربوط به تونلها و نیز مشخصات کلی امواج زلزله و نحوه تاثیر آنها بر تونلها می*پردازیم و برآورد خطر پذیری این گونه سازه*ها را بیان می*نماییم. . فهرست:

عنوان
چکیده
تاریخچه تونل سازی و سازه*های زیر زمینی
ویژگی های فضاهای زیرزمینی و نمونه های بارز آنها
تعاریف مربوط به تونلها و ساختگاه
عمق تونل
شکل و اندازه تونل
وضعیت لایه بندی و جنس زمین
نحوه ساخت تونل
پوشش داخلی تونل (Lining)
تاثیر گسلش بر تونلها
۱- اهمیت مطالعه گسلش در طراحی سازه*های زیر زمینی
۲- انواع جابجایی های گسلی
۳- جابجائی گسل در چند رویداد مهم لرزه*ای
۴- جابجائی در سطح و جابجائی در عمق :
۵- روشهای کاهش صدمات ناشی ار گسلش روی تونلها و سازه*های زیر زمینی
تاثیر ارتعاشات زلزله بر تونلها . [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

. [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رمز فایل فشرده: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] (پسورد را تایپ نمایید.) [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] حجم فایل در حالت فشرده: ۴۵۹ KB [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ———————————————— ——————————