دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا مدل c452


  • دستگاه کپی رنگی مدل ۴۵۲ استوک می باشد.
  • سرعت چاپ ۴۵ برگ در دقیقه است و سایز A6 تا A3 را شامل می شود.
  • فتوکپی ۴۵۲ دارای ۴ کاست کاغذ و دارای ADF است.
  • این دستگاه قابلیت چاپ پشت و رو را دارا می باشد و برروی کاغذ تحریر و گلاسه از گزماژ ۸۰ تا ۲۰۰ گرم چاپ می زند.
  • قابلیت ویژه این می باشد که امکان چاپ از طریق فلش و حافظه است بدون نیاز به کامپیوتر.



به زیبایی رنگین کمان

[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ یکی از بهترین دستگاه های کپی رنگی موجود در ایران است که برای چاپ های با کیفیت رنگی بر روی انواع کاغذ حتی گلاسه ۲۰۰ گرمی بسیار مناسب و دارای چاپی فوق العاده با کیفیت می باشد. این دستگاه کپی استوک علاوه بر کپی رنگی قابلیت اسکن رنگی و همینطور پرینت رنگی تا سایز A3 را دارد و نیاز کامل یک مجموعه چاپ دیجیتال را تامین میکند. این وسیله قابلیت دریافت مستقیم اطلاعات از طریق فلش را دارا میباشد و برای چاپ اطلاعات نیازی به حضور کامپیوتر نیست که این از مزایای بزرگ این انواع مدل ها میباشد. به این سری، دستگاه های تکثیر رنگی دیجیتال اتلاق میشود که از سرعت بالایی برای چاپ برخوردارند و تقریبا در تمام دفاتر فنی یا حجم کار بالا در حال استفاده میباشد.
مشخصات فنی دستگاه چاپ روی تیشرت ۸کاره


  • این دستگاه چاپ روی تیشرت دارای قابلیت چاپ بر روی هر پارچه ای که روشن باشد و بالای ۶۰ درصد از پلی استر تشکیل شده باشد را دارد.
  • قابلیت چاپ بر روی انواع بشقاب و پیش دستی را دارا است.
  • امکان چاپ بر روی لیوان، ماگ، لیوان مخروطی موجود است.


قابلیت ویژه

چاپ بر روی انواع کلاه لبه دار وجود دارد.


کامل، کم جا، ارزان

این [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ۸ کاره خصوصیاتی کاملا مشابه سابلیمیشن ۶ کاره دارد با این تفاوت که چاپ بر روی کلاه در ۶ کاره امکان پذیر نیست ولی در ۸ کاره وجود دارد.سابلیمیشن به معنی تبدیل جامد به گاز می باشد و این قابلیت اساس کار این دستگاه است به این شکل که ابتدا جوهر مخصوص به وسیله پرینتر جوهرافشان اپسون بر روی کاغذ مخصوص چاپ میگردد و این کاغذ به صورت برعکس بر روی مدیای مورد نظر در داخل دستگاه قرار میگیرد و دستگاه سابلیمیشن به وسیله حرارت و فشار با عث بخار شدن جوهر روی کاغذ و انتقال آن به روی مدیا میشود که پس از انتقال بخار به حالت اولیه ی جامد درمی آید.