[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

به فکر ساختن ساتی با بهترین [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ممکن هستید، ممکن است برای طراحی از ابتدا و یا طراحی مجدد سایت، بفکر یک [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] خوب باشید. اما بیاد داشته باشید حتی حرفه ای ها در این زمینه نمی توانند زیبایی و عملکرد را کاملا متوازن پیاده سازی کنند. اجازه دهید توافق کنیم که جنبه های خاصی از [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] بیش از حد معمول طول می کشد. بعنوان مثال در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]، زمان زیادی را برای تولید نتیجه مطلوب مورد نظر مشتری قبل از تحویل پروژه طول می کشد. طراحان وجود دارند که تجارب بسیار بدی با مشتریان دارند، زیرا از هدف وبسایت و طراحی مورد نظر مشتری خسته شده اند.
طراحی برای زیبایی
همیشه ممکن است به دنبال یک وب سایت، لوگو یا پوستر باشید و به خودتان بگویید "خوب، این بهتر است" و بخواهید سایت یا طرح خود را بروزرسانی کنید.همیشه باید تفکر کاربران را دنبال کنید. آیا آنها به طراحی فعلی عادت کرده اند؟ اگر تغییری ایجاد شود از آن خوششان می آید؟
طراحی زیبایی فقط به ظاهر را بهبود می بخشد. اما موجب پیچیدی و افزودن قابلیت ها یا اطلاعات جدید می شود، زیرا یک طراحی مجدد به معنی تغییر هویت است. در حال حاضر ما بر روی طراحی وب تمرکز می کنیم، اما به خاطر داشته باشید که این امر در مورد همه چیزهایی است که می تواند طراحی شود صادق است. در [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] ، چرا مجبور به طراحی مجدد هستند؟ به دو دلیل: 1. طراحی موجود شکست بخورد و 2. نگاه تازه مورد نیاز است.
در مورد اول اگر همه چیز درست باشد به احتمال زیاد کاربران به [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] جدید علاقه مند می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که برای سهولت دسترسی طراحی مجدد شده است تا استفاده از سایت را آسوده تر کند.
درباره دلیل شماره دو کمی هوشمندانه تر باید عمل کرد. بازطراحی فقط برای بدست آوردن چیزهای تازه واقعا کار عاقلانه نیست. یک شانس 50-50 وجود دارد که اگر طرح قبلی مقبولیت زیادی داشته باشد و تغییر ناگهانی ، ممکن است تغییراتی ایجاد کند که می تواند منجر به کاهش شدید خوانندگان شود ، مانند آنچه در Digg و شبکه Gawker اتفاق افتاد
طراحی برای کارایی هیچ چیز فانتزی در اینجا وجود ندارد ، درست مانند بسیاری از وب سایت های خبری. در واقع، اگر به وب سایت های خبری نگاه کنید، ممکن است در ابتدا سرگیجه را تجربه کنید زیرا همه چیز به نظر می رسد پراکنده شده است. این وب سایت ها زمان زیادی را برای ایجاد عادت در کاربران صرف می کنند، اما هنگامی که کاربران شناخت پایه پیدا می کنند، همه چیز خوب است.
یک مثال کامل Reddit است. بیش از سه سال پیش، وقتی که من برای اولین بار وارد وبسایت شدم، به خودم گفتم: " این چه طراحی؟ حتما همه کاربرا رو فراری میده "، اما همانطور که چند دقیقه و چند ساعت در آنجا سپری کردم، به همه چیز عادت کرده ام، من ترجیح می دهم با همین رنگها و لوگوها و ظاهر از این سایت استفاده کنم. چرا؟ از آنجا که هدف خواندن، اشتراک گذاری و مشاهده رسانه های مختلف از منابع دیگر است.