مزایای استفاده از دریچه فن کوئل بازدید طرح اسلوت چیست
دریچه طرح اسلات را که از جنس آلومینیوم می باشد، روی بدنه دریچه بازدید نصب می کنند که دارای شکل ظاهری زیبایی نیز می باشد. تعداد قفل های درب آن بر طبق بزرگی و کوچکی تعیین می شود اما معمولا دارای دو قفل می باشند. می توان این دریچه را در اندازه ۲۰ متر و بیشتر ساخت و مورد استفاده قرار داد که معمولا این کار را برای ایجاد زیبایی ظاهری بیشتر انجام می دهند که به صورت سراسری روی دیوار نصب شود و نمایی زیبا را به وجود آورد.

در زمان نصب دریچه گل سقفی باید چه نکاتی رعایت شود
دریچه فن کوئل گل سقفی که به منظور دسترسی به شیر آلات و نیز تامین کردن هوای برگشتی دستگاه تهویه می باشد به دلیل ظاهری زیبایی که دارد بسیار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات در این زمینه می باشد. باید فضایی به اندازه کافی در پشت دریچه به هنگام نصب قرار داده شود که بتوان به راحتی درب و فریم را مورد باز و بسته کردن قرار داد.

طریق کارکرد دریچه کولر سقفی دو طرفه
این دریچه هوا را به صورت متضاد opposite و یا کنجی corner به اطراف توزیع می کند.هدایت هوا از طریق دریچه کولر دو طرفه سقفی به این گونه است که هوا را در دو مسیر با زاویه ۹۰ درجه توزیع می کند و یا در دو مسیر به صورت چپ و راست پخش می کند. توزیع هوا دریچه با زاویه نود درجه سبب می شود که هوا به حالت های قطری و نیز همسان در دو وجه تقسیم شود.

کارکرد دریچه کولر سه طرفه سقفی
دریچه سقفی سه طرفه، هوا را به سه سمت پرتاب می کند و برای نصب در سقف هایی مناسب می باشد که دارای ارتفاعی کمتر از ۵ متر هستند، بنابراین می توان در ساختمان های تجاری، لابی هتل ها، مکان های صنعتی و مانند این ها از این محصول استفاده کرد. برای استفاده در سیستم های رفت و برگشت هوا بسیار مناسب می باشند زیرا که در دو نوع بی دمپر و با دمپر نیز موجود می باشد. به منظور استفاده در سیستم هایی که به صورت برودتی و حرارتی هستند، بهترین انتخاب دریچه کولر سه طرفه سقفی می باشد.استفاده از این محصول در مکان هایی مناسب می باشد که یک ضلع دریچه به دیوار نزدیک می باشد و نباید هوا با دیوار برخورد داشته باشد.