این طرح زیبا برنده جایزه مسابقه طراحی ساختمان اصلی نمایشگاه جهانی Expo 2010 در سنگاپور شده است. نام این طرح «ابر دیجیتالی» است و از ۳۸۶۶ مکعب مختلف با درجه شفافیت متفاوت تشکیل شده است. این مکعب ها نمادی از پیکسل های تصویر در یک نمایشگر دیجیتالی خواهند بود. ابر دیجیتالی مذکور در بالای فضایی سبز در آسمان ظاهر می شود.طراحان سعی کرده اند که در این آسمان خراش پیشرفت و توسعه سنگاپور را نشان دهند و به نظر که به خوبی از عهده این کار بر آمده اند.


Singapore’s Stunning Digital Cloud Skyscraper



This incredible pixelated skyscraper by Singapore-based Design Act was a finalist in a competition to design a pavilion for the World Expo 2010. Entitled “My Dream, Our Vision”, the project uses permutated cubes to generate a spectacular modular sculpture that perfectly encapsulates the spirit of Singapore as an efficient, dynamic, cosmopolitan, and forward-looking nation
ترجمه شده: این آسمان خراش pixelated باور نکردنی قانون طراحی در سنگاپور مبتنی بر یک فینالیست در رقابت برای طراحی یک غرفه برای نمایشگاه جهانی 2010 بود. تحت عنوان "رویای من، چشم انداز ما"، در پروژه از مکعب permutated استفاده می کند به تولید مدولار مجسمه های دیدنی و جذاب که کاملا کپسوله روح از سنگاپور به عنوان یک کشور کارآمد، پویا، جهان وطنی، و رو به جلو، به دنبال.



Simultaneously futuristic and traditional, the Singapore spirit 新 (xin, mandarin word for “new”) serves as a key metaphor for Design Act’s entry, which envisions Singapore as a progressive, re-inventive and innovative place.
The pavilion takes the form of an illuminated digital cloud hovering over an ever-changing “green” pasture. It invites you to enter a dark underground space with audio feeds alluding to the background services which serve the city, and catapults you into the bright and white digital cloud, where you are encouraged to post your dreams. Made of 3866 cubes of modular sizes with varying levels of transparency, the pavilion makes excellent use of natural light and is strategically sloped at the base to give visitors full view of the sights on display

ترجمه شده: همزمان با اینده و سنتی، روح سنگاپور (شین، از کلمه ماندارین برای "جدید") به عنوان یک استعاره کلیدی برای ورود به طراحی قانون، پیش بینی کرده است که سنگاپور به عنوان مترقی، محل دوباره مبتکر و نوآور است.
غرفه طول می کشد به شکل ابر نورانی دیجیتال معلق در هوا بیش از همیشه در حال تغییر چراگاه "سبز" است. شما دعوت می کند تا وارد یک فضای تاریک زیر زمینی با صدا تغذیه با اشاره به خدمات پس زمینه است که در خدمت شهر و منجنیق شما را به ابر روشن و سفید دیجیتال، جایی که شما را تشویق به ارسال به رویاهای خود. از 3866 مکعب با اندازه های مدولار با سطوح مختلفی از شفافیت، غرفه استفاده می کند بسیار خوبی از نور طبیعی و استراتژیک سراشیب در این پایگاه به بازدید کنندگان برای مشاهده کامل متن و مناظر بر روی صفحه نمایش است.

منبع: [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] اصلاح شده توسط iromran