سلام مهمان گرامي؛

خوش آمدید، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد.

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده و رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق ايــن ليـــنک آنرا بازیابی کنید.

استفاده از آبنما در طراحی داخلی

پاسخ یاب یافتن سریع پاسخ ها ویژه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده راهنمای استفاده از امکانات سایت و روش ایجاد تاپیک جدید اینجا کلیک کنید.

برای ارتقا عنوان کاربری خود به کاربر ویژه و دسترسی به بخش ویژه VIP اینجا کلیک کنید.
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: استفاده از آبنما در طراحی داخلی

  1. Top | #1


    تاریخ عضویت
    آبان -۱۳۹۴
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    مقطع تحصيلات
    لیسانس
    رشته تحصيلي
    مهندسی معماری
    نام دانشگاه
    شهید رجایی
    نوشته ها
    4
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 12 بار در 4 پست
    میزان امتیاز
    321

    Post استفاده از آبنما در طراحی داخلی

    Fountain

    آبنما ها می توانند در فضای دورهمی های شما حس آرامش و طراوت را برایتان فراهم کنند. حضور آبنماهای دیواری در فضای نشیمن(یا پاسیو) خانه موجب می شود که حضور آب را در نزدیک ترین مکان نسبت به خود حس کنید.


    فضای مناسبی را برای آبنما ها در خانه پیدا کنید. دقت داشته باشید باید این فضا به خوبی در معرض دید باشد و خللی در رفت و آمد در فضای نشیمن ایجاد نکند.


    آبنماهای توکار می توانند بخشی از دیوار فضای نشیمن شما باشند و به هیچ وجه فضای داخلی را اشغال نکنند. اگر علاقه دارید که با تغییر در دکوراسیون منزل خود از این روش برای داشتن [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] استفاده کنید، بهتر است قبل از آن با یک متخصص صحبت کنید. زیرا امکان ایجاد حفره در برخی از دیوارها (دیوارهای باربر) وجود ندارد و موجب بروز اشکال در سازه ساختمان شما خواهد شد.
    اگر نشیمن خانه شما بزرگ است و می خواهید تفکیک فضایی در آن ایجاد کنید می توانید از دیواره های آبی یا همان آبنماهایی که امکان قرارگیری در وسط فضا را دارند استفاده کنید. این کار تنها با نصب دریچه های آب در سقف و بستر جمع آوری آن در کف امکان پذیر است. البته این کار نیازمند برنامه ریزی و طراحی سیستم های تاسیساتی آبرسانی در سقف و کف می باشد.
    امروزه طراحان ایده های متفاوت و جذابی برای استفاده از فضای زیر پله ارائه می دهند. فضایی با ارتفاع کم و تنها با اشغال بخشی از خانه می تواند به فضایی کاربردی تبدیل شود.
    آبنماهای مدرن به زیبایی و راحتی می توانند با فضای روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ترکیب شوند. نمونه زیبایی از این ترکیب را می توانید در تصویر بالا ببینید.
    آوردن آبنمای فضای بیرونی به داخل منزل:
    با وجود دریچه ای در دیوار شما به راحتی می توانید [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] و حوضی مشترک برای فضای داخلی و بیرونی منزل خود داشته باشید. امکان داشتن چنین فضایی به طراحی پلان و همنشینی فضاها در آن وابسته خواهد بود. با این ایده طراحی فضای بیرونی بر روی طراحی فضای داخلی نیز تاثیرگذار خواهد بود.
    طراحی آبنما در فضاهای اداری:
    طراحی آبنما تنها مختص فضاهای مسکونی و دکوراسیون منزل نیست. شما در طول روز ساعات بسیار زیادی را در محل کار خود به سر می برید و تحت فشار کار قرار می گیرید. یکی از راه های ایجاد آرامش در فضاهای اداری آوردن آبنما، حضور آب و قرارگیری شان در کنار گیاهان است.
    استفاده از [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ] در طراحی لابی ساختمان های بزرگ
    لابی ساختمان های بزرگ اولین فضایی ایست که ساکنان و مراجعه کنندگان در بدو ورود در آن قرار می گیرند. این لابی ها معمولا وسعت و مساحت بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهند. بنابراین بستر مناسبی را فراهم می کنند تا آبنما های زیبایی را در خود جای دهند.



    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ][تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]
    کاربر مقابل پست neginazinp عزیز را پسندیده است: admin

  2. Top | #2


    تاریخ عضویت
    شهریور -۱۳۹۵
    عنوان کاربر
    کاربر سایت
    محل سکونت
    تهران
    مقطع تحصيلات
    فوق لیسانس
    نوشته ها
    4
    پسندیده
    0
    مورد پسند: 1 بار در 1 پست
    میزان امتیاز
    285
    تشکر از مطلب زیبا و مفید شما
    سلام:خدمات [تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]،[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]،[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]،[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]،[تنها کاربران عضو سايت قادر به مشاهده لينک ها هستند. ]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
وبسایت تخصصی مهندسی عمران و معماری به عنوان یکی از نخستین سایتهای تخصصی رشته های مهندسی، خدمت رسانی خود را در سال 1389 آغاز کرد.
تمامی فایلها و آموزشهایی که در سایت قرار می گیرند بصورت کاملا رایگان بوده و هدف ما ارتقا سطح علمی دانشجویان و مهندسان عزیز کشورمان بوده است.

اکنون ساعت 15:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.
ایمیل مدیریت سایت پست الکترونیکی مدیریت سایت: iromran@yahoo.com
X بستن تبلیغات
همکاري در فروش فايل سل يو